2014-01-19, 10:48
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Två veckor till GJ-släpp. Jag hade tänkt sikta in mig på en sån istället för att kriga på worldwide-släppet. Någon mer som planerar köpa Global Journey den 1/2?

Har ännu inte bestämt mig. Har tidigare fått biljetter varje gång vårat gäng har försökt men vet att det var tajt ifjol. I och med att det är två helger denna gång och för oss spelar det ingen roll vilken helg vi åker så funderar jag på att chansa att skita i GJ.

Kanske blivit lite dumsnål, för jag vet att det är värt dom där extra 2-3000:-.
Citera
2014-01-19, 13:03
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Det är väl för musiken man åker eller? Skulle inte ens åka om jag fick betalt om det var en hårdrocksfestival till exempel. Jag lever för house och lyssnar på det ungefär 10 h per dag, det är verkligen en dröm för mig att åka ner och se alla mina favoritproducenter på en och samma helg, så det skulle vara rätt surt om några fjortisar som inte ens vet vem kungen Axwell är får åka ner istället för mig! Nu ska jag köpa global journey biljetter, vårat gäng ska försöka fixa sex biljetter, någon som vet hur många biljetter som släpps från göteborg?

3 fulla flygplan samma som från Stockholm. Så det säljs 6 st fulla flyplan ca 650 biljetter från Sverige men sen brukar ju skåningar åka från Kastrup också..
Senast redigerad av Ichtudirweh 2014-01-19 kl. 13:09.
Citera
2014-01-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
3 fulla flygplan samma som från Stockholm. Så det säljs 6 st fulla flyplan ca 650 biljetter från Sverige men sen brukar ju skåningar åka från Kastrup också..

Och de tar inte slut direkt ellerhur? Bildas det en kö eller kommer man bara kunna gå in och välja sitt alternativ?
Citera
2014-01-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Och de tar inte slut direkt ellerhur? Bildas det en kö eller kommer man bara kunna gå in och välja sitt alternativ?

Första frågan: Nej, det gör dem inte. Minns att iaf dem från Göteborg var kvar till 1-2 veckor efter det vanliga biljettsläppet (alltså sammanlagt ca 3-4 veckor efter att biljetterna ifråga släpptes).
På andra frågan har jag dock ingen aning.
Citera
2014-01-20, 10:24
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Det är först till kvarn som gäller enligt Tomorrowlands märkliga system, det är kaos. Men när du väl kommer fram så kan du välja MEN saker tar slut fort. Det är ju öppet för alla och förra året var det finnar på planet jag åkte med. Ye be warned!
Citera
2014-01-22, 18:28
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Undra när första namnen släpps, hade vart kul att veta lite innan man försöker fixa sin biljett
Citera
2014-01-22, 19:36
Medlem
När GJ släpps 1 feb, visst bokas väl flyg och allting då? Tänkte eftersom vi kanske är tre personer och tänkte köpa paket för 4 personer, kan vara svårt om de ska in passnamn å grejer när man inte vet vem de blir
Citera
2014-01-22, 19:36
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Första frågan: Nej, det gör dem inte. Minns att iaf dem från Göteborg var kvar till 1-2 veckor efter det vanliga biljettsläppet (alltså sammanlagt ca 3-4 veckor efter att biljetterna ifråga släpptes).
På andra frågan har jag dock ingen aning.

Vet inte om det riktigt var på de där sättet va!? GJ-biljetterna tog inte slut direkt men tror i princip alla resor även från Ggb tog slut första dagen. Sen kom det ut ett gäng i "andra omgången", vilket var några veckor senare. Det är iaf så jag minns det
Citera
2014-01-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
När GJ släpps 1 feb, visst bokas väl flyg och allting då? Tänkte eftersom vi kanske är tre personer och tänkte köpa paket för 4 personer, kan vara svårt om de ska in passnamn å grejer när man inte vet vem de blir

http://www.tomorrowland.com/en/personalization
Citera
2014-01-22, 23:07
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Undra när första namnen släpps, hade vart kul att veta lite innan man försöker fixa sin biljett

Undrar också det. Förmodligen släpper dom iaf något stort dragplåster närmsta dagarna, även om dom förmodligen inte har något problem med att sälja slut.
Citera
2014-01-23, 06:51
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Undrar också det. Förmodligen släpper dom iaf något stort dragplåster närmsta dagarna, även om dom förmodligen inte har något problem med att sälja slut.

Har för mig att de första akterna släpptes flera månader efter att biljetterna var slut ifjol och året före det.
Citera
2014-01-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Har för mig att de första akterna släpptes flera månader efter att biljetterna var slut ifjol och året före det.

Har för mig att jag läste att Guetta var klar för årets TM? vet dock inte vart eller om jag bara drömde de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in