2014-01-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Asså va!?? Det var ju så jäävla bra!! Han fick till och med publiken att sätta sig ner och sen så hoppade alla upp i droppet ! Bästa live-DJn verkligen!! Ah det var rysningar rakt igenom!!

haha nej du skojar? : D jag dog typ.
Van Buuren däremot!!!!! DÄR pratar vi rysningar (och inte bara för att det stormade ;p)
Citera
2014-01-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Tycker line-upen känns jävligt tunn än så länge. Om dom inte släpper några headlines nu snart så skiter jag nog i det.. Vad tror ni de finns för chans att Guetta blir bokad i år!???

Var kan man se line-upen? Kollar man på TML hemsida står det:

"Line Up
First names will be revealed soon"
Citera
2014-01-13, 21:29
Medlem
kantoos avatar
Bara Axwell är med så är jag nöjd! Kungen!
Citera
2014-01-13, 21:30
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
haha nej du skojar? : D jag dog typ.
Van Buuren däremot!!!!! DÄR pratar vi rysningar (och inte bara för att det stormade ;p)

Gick hem efter Avicii.. Skumt att den där Armin fick avsluta kvällen och inte Avicii. Hur tänkte dom där liksom . Buuren är ju typ one hit wonder med den där feels like-låten som inte ens är bra....
Citera
2014-01-13, 21:39
Medlem
snickarstickans avatar
fick tydligen till pre registration 7ggr.. blivit spammad på mailen.. även fast man bara kom fram en gång
Citera
2014-01-13, 21:44
Medlem
Full Madness Pass eller Full Madness Comfort Pass skillnaden är 800euro för 4 pers, är comfort pass ett måste eller funkar det bra ändå?

Som jag fattar det så är det bara en entre till platser med mer utrymme och bättre sikt, kanske enklare att få något att äta och dricka också?

Reggad idag 12.20
Citera
2014-01-13, 21:48
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mixalot
Full Madness Pass eller Full Madness Comfort Pass skillnaden är 800euro för 4 pers, är comfort pass ett måste eller funkar det bra ändå?

Som jag fattar det så är det bara en entre till platser med mer utrymme och bättre sikt, kanske enklare att få något att äta och dricka också?

Reggad idag 12.20

comfort är absolut inget måste.. tycker det är fett onödigt att ha de.. stod aldrig i mer än 5-10min i kö när jag skulle handla nått.. visst du kanske har lite bättre sikt över allt men betala 800 euro för platser som man egentligen inte kommer använda skulle då jag aldrig göra
Citera
2014-01-13, 21:51
Medlem
Fortf. inte fått ngt mail eller kommit in till registreringen. Tomorrowlands hemsida är ett skämt. Det är så jävla pinsamt detta! Och folk gnäller över Ticnet, vad fan är det här? Nu börjar jag tappa tålamodet! Men jag är envis, jag ska regga mig!
Citera
2014-01-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Fortf. inte fått ngt mail eller kommit in till registreringen. Tomorrowlands hemsida är ett skämt. Det är så jävla pinsamt detta! Och folk gnäller över Ticnet, vad fan är det här? Nu börjar jag tappa tålamodet! Men jag är envis, jag ska regga mig!

Kanske läge för dig att rensa cache eller liknande, för nu fungerar registreringen utmärkt för mig. Däremot har jag inte fått någon slags konfirmation på min mail ännu, men registreringen funkade utmärkt.
Citera
2014-01-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
comfort är absolut inget måste.. tycker det är fett onödigt att ha de.. stod aldrig i mer än 5-10min i kö när jag skulle handla nått.. visst du kanske har lite bättre sikt över allt men betala 800 euro för platser som man egentligen inte kommer använda skulle då jag aldrig göra

Ville ha ett svar från en som varit där och upplevt köerna mm..
Fick precis vad jag ville, stort tack snickarstickan !
Citera
2014-01-13, 22:08
Medlem
Nu är jag reggad! Helt sjukt. Fungerade helt plötsligt kl 22.00 haha!
Citera
2014-01-13, 22:48
Medlem
Hur jobbigt är det att tälta?

Värt med relax/lodge/hotell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in