2014-01-15, 21:52
  #6805
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Fashionista skit. Undra om någon kan bära upp den där vad det nu är.

Ser ut som nån sorts regn poncho?
Citera
2014-01-16, 13:29
  #6806
Medlem
Fungerar det att ha en SI overshirt (med luva) som vårjacka? Står de emot vind hyfsat? Funderat på att köpa en membrana TC men hittat några overshirt som jag tycker om.
Citera
2014-01-16, 19:59
  #6807
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha vad fan är detta?
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/994408_644922298903995_509865328_n.jpg

Stone Island då....

Plagg från höst/vinter kollektionen 1983.

Jock-23

Cotton canvas with thick matte PVC coating. Hood and buckled inserts at the cuff, with contrasting colour coating. Appliqué in latex right around edge. Metal eyelets. Rubber buttons created from a mould.
Citera
2014-01-17, 16:18
  #6808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Varför ska du bära runt på plagg du inte har råd med?
my bad. min ironi var otydlig
Citera
2014-01-17, 17:36
  #6809
Medlem
GSE_s avatar
INtressant;

Citat:
BONEVILLE IS BACK!

It is with great pride that we would like to re-introduce Boneville.
A thoroughbred brand from the legendary Massimo Osti stables, hailing from 1981. We are ready to reinstate Boneville to the sartorial world in all of its former glory with a contemporary aesthetic.
Citera
2014-01-17, 17:59
  #6810
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
INtressant;
Inget jag känner till, finns det bilder på de gamla kläderna? Hur ser de ut?
Citera
2014-01-18, 15:49
  #6811
Medlem
När brukar SI börja med 40%?
Citera
2014-01-18, 16:03
  #6812
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
När brukar SI börja med 40%?

drygt en månad efter att första rean startat
Citera
2014-01-19, 15:44
  #6813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
drygt en månad efter att första rean startat

Vilket då bör vara nästkommande vecka? Möjligtvis i morgon?
Citera
2014-01-19, 16:59
  #6814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Varför ska du bära runt på plagg du inte har råd med?
Det är väl halva grejen med kulturen? Ha en jacka för 7000 men bo i en sliten hyresrätt i nåt miljonprogram samt leva på nudlar och havregrynsgröt.
Citera
2014-01-19, 17:50
  #6815
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Det är väl halva grejen med kulturen? Ha en jacka för 7000 men bo i en sliten hyresrätt i nåt miljonprogram samt leva på nudlar och havregrynsgröt.

Då har man ju råd, man bara prioriterar bort god mat och hus. PÅ honom lät det ju som att han inte ens har ut 7k i månaden.. Sen är majoriteten inte soc fall direkt, vet inte vad det är för grabbar du sprungit på.
Citera
2014-01-21, 18:46
  #6816
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
Vilket då bör vara nästkommande vecka? Möjligtvis i morgon?

Har börjat nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in