2014-01-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Har börjat nu

Jag får bara 30% när jag kikar på hemsidan, har du någon kod?
Citera
2014-01-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
+1
Citera
2014-01-21, 21:38
Medlem
Någon som vet hur SI's kepsar är i storlek? Burkar väl vara endast finnas en storlek på kepsar men jag kanske misstar mig. Jag har väl normalt stor huvud och det är Large som finns kvar på CC. Är large normalt eller stort?

Tack
Citera
2014-01-21, 22:31
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari

Lustigt, såg nu att jag hade valt USA och inte Sverige..
När jag bytte till svenska sidan så var det bara 30% men det borde komma vilken dag som helst isåfall.

Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Någon som vet hur SI's kepsar är i storlek? Burkar väl vara endast finnas en storlek på kepsar men jag kanske misstar mig. Jag har väl normalt stor huvud och det är Large som finns kvar på CC. Är large normalt eller stort?

Tack

Jag har large på min SI keps och jag har normalstort huvud skulle jag påstå
Citera
2014-01-23, 19:23
Medlem
Herr-Pumps avatar
Tyckte denna nya vår/sommarjackan från CP Company var riktigt fräsch! Blir att fundera på om man fortfarande ska leta efter en skinnjacka eller om denna ska införskaffas istället

http://www.woodhouseclothing.com/acatalog/CP_Company_Jackets_cp64783000001840.html
Citera
2014-01-23, 19:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Tyckte denna nya vår/sommarjackan från CP Company var riktigt fräsch! Blir att fundera på om man fortfarande ska leta efter en skinnjacka eller om denna ska införskaffas istället

http://www.woodhouseclothing.com/acatalog/CP_Company_Jackets_cp64783000001840.html

Kunde tagit bort den där svarta "gogglen" på armen
Citera
2014-01-23, 19:29
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kunde tagit bort den där svarta "gogglen" på armen

Varför det? Den är ju en del av plagget samt en ganska ikonisk del av CP's varumärke vid det här laget.
Citera
2014-01-23, 20:23
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Varför det? Den är ju en del av plagget samt en ganska ikonisk del av CP's varumärke vid det här laget.
Den kan sitta på Millen, men inga andra plagg.
Citera
2014-01-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_

Om du inte förstår varför den inte ska sitta där är det bara sorgligt.
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Den kan sitta på Millen, men inga andra plagg.

Precis. Back in the days kunde inte snorungar köpa CP Company och skylta med goggles för de satt bara på dyra jackor, nu kan små horungar springa runt med kepsar, mössor, tröjor, fan vet allt vad det är. CP Company är dött, tyvärr. Har man CP jackor från SPWtiden så ska man skatta sig lycklig.
Citera
2014-01-24, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCM1910
Om du inte förstår varför den inte ska sitta där är det bara sorgligt.

Precis. Back in the days kunde inte snorungar köpa CP Company och skylta med goggles för de satt bara på dyra jackor, nu kan små horungar springa runt med kepsar, mössor, tröjor, fan vet allt vad det är. CP Company är dött, tyvärr. Har man CP jackor från SPWtiden så ska man skatta sig lycklig.

En viewer på överarmen är ju det jävligaste jag har sett, finns till och med på t-shirts - efter kepsen med goggles i nacken. Sant som du säger att C.P är slut. Skattar mig lycklig över min gamla Mille.
Citera
2014-01-24, 10:18
Medlem
Beställde en crewneck från SI ss14, 1290:- men den åker nog tillbaka. Känns billig och sladdrig på något sätt, är vädigt tunn och ger inte den där känslan av kvalitet...
Citera
2014-01-24, 17:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Beställde en crewneck från SI ss14, 1290:- men den åker nog tillbaka. Känns billig och sladdrig på något sätt, är vädigt tunn och ger inte den där känslan av kvalitet...
Själv gillade jag den, har ett par crew necks från tidigare kollektioner som är tjockare och mer robusta, men gillar variation, märkte inget fel i sömmar eller kvalité i övrigt heller... bara för ett plagg är tunt betyder det inte att det är dålig kvalité
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in