2014-01-17, 18:04
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Arsenal verkar vara intresserade av Juventus anfallare Mirko Vucinic, någon här som kan säga om denna spelaren?

En av få fotbollsjuggar man faktiskt tycker om. Det är enda jag har att säga om honom.
2014-01-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Arsenal verkar vara intresserade av Juventus anfallare Mirko Vucinic, någon här som kan säga om denna spelaren?

Avdankad spelare som sjunger på sista versen.
2014-01-17, 18:36
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Garay blir United's enda värvning i detta fönster, tyvärr..

Mycket skeptisk till det du säger.
Garay verkar vara ett trevligt alternativ för att avlasta mittlåset lite fram till att Ferdinand antagligen lägger av.

Men jag tror garanterat att fokuset ligger på att få in en central mittfältare, det är ju där vi inte har någon spelare som vågar ta chansningar och vara kreativ.
Alternativen då, Lucas Moura är jag lite öppen för, har väl inte gjort det som förväntades i PSG så kanske kan få till något där. Vidal, där tror jag att vi har ett hett alternativ, pengar finns i United och jag tror nog den gamla damen vill ha det. Pogba kommer antagligen PSG plocka in och jag är skeptisk till att han vill tillbaka till United.
En högoddsare jag känner finns är Marek Hamsik från Napoli, duktig spelare som törs stå på sig.

Vi får se, 2 veckor kvar.
2014-01-17, 19:21
Medlem
Viking-s avatar
Nu börjar lite fler rykten dra igång runt Chelsea.
Det första och mer troliga är Ricardo Rodriguez, vänsterbacken från Wolfsburg. Han ska vara anledningen till att KDB's affär ännu inte är helt klar. Någon som har lite insikt i denna spelare?

Den andra är Diego Costa (igen), Times skriver att Chelsea redan nu försöker säkra honom för sommaren.

En mittback, anfallare, DM och vänsterback under vinter och sommarfönstret? Det vore nästan för bra.
2014-01-17, 19:23
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Nu börjar lite fler rykten dra igång runt Chelsea.
Det första och mer troliga är Ricardo Rodriguez, vänsterbacken från Wolfsburg. Han ska vara anledningen till att KDB's affär ännu inte är helt klar. Någon som har lite insikt i denna spelare?

Den andra är Diego Costa (igen), Times skriver att Chelsea redan nu försöker säkra honom för sommaren.

En mittback, anfallare, DM och vänsterback under vinter och sommarfönstret? Det vore nästan för bra.

Angående vänsterbacken, är det inte Luke Shaw som är det hetaste alternativet där?
2014-01-17, 19:27
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
Angående vänsterbacken, är det inte Luke Shaw som är det hetaste alternativet där?
Det är nog mellan de två, Shaw har fördelen av att vara yngre, engelsk och van vid PL. Rodriguez har jag aldrig analyserat förut så min insikt är begränsad, men många supportrar verka bli upphetsade av hans namn och säger att han är klart bättre än Shaw.

Shaw ryktas dock vara värderad till £25m+, kanske något överambitiöst att betala så mycket även om det inte vore en helt osund investering.
2014-01-17, 19:29
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
En av få fotbollsjuggar man faktiskt tycker om. Det är enda jag har att säga om honom.

Medioker i tio matcher, världsklass i en. Sedan börjar den cykeln om i all evighet.
2014-01-17, 19:41
Medlem
I min åsikt borde Wolfsburg avstå om Chelsea kräver Rodriguez i utbyte mot de Bruyne. Riktigt bra vänsterbackar finner man inte många av, och man har redan stortalangen Arnold som spelar på de Bruynes bästa (?) position.
Senast redigerad av fortississimo 2014-01-17 kl. 19:46.
2014-01-17, 19:43
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Garay blir United's enda värvning i detta fönster, tyvärr..

Nog för att jag också drabbats av muppet mode under det här fönstret. Men vad är der som pekar på att Garay skulle värvas?
2014-01-17, 20:01
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Nog för att jag också drabbats av muppet mode under det här fönstret. Men vad är der som pekar på att Garay skulle värvas?

Kan vara så att han värvas eftersom Ferdinand inte längre håller måttet i mitten och är väldigt gammal och skadebenägen vilket medför att han antagligen slutar efter denna säsong?
Jag är dock skeptisk till ryktena om att Vidic inte vill förlänga. Vill han inte förlänga så förstärker det ju ryktet om att Garay planeras att värvas ännu mer.
2014-01-17, 20:19
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Medioker i tio matcher, världsklass i en. Sedan börjar den cykeln om i all evighet.
Det är en av anledningarna till varför man gillar honom, briljansen som visas då och då kan vara mättade i veckor.
2014-01-17, 20:46
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
Kan vara så att han värvas eftersom Ferdinand inte längre håller måttet i mitten och är väldigt gammal och skadebenägen vilket medför att han antagligen slutar efter denna säsong?
Jag är dock skeptisk till ryktena om att Vidic inte vill förlänga. Vill han inte förlänga så förstärker det ju ryktet om att Garay planeras att värvas ännu mer.

Fast jag ifrågasatte hans övertygelse att Garay värvas i detta fönster, inte behovet av honom. Han har ju ryktats till United längre än Damiao till spurs, hittills utan substans. Ser heller inte mittbackspositionen som någon prioritet förrän i sommar. Nu sitter man på fem stycken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in