Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-01-16, 20:29
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krullert
Igår började jag få problem på YT genom att videos inte ville replaya om jag tryckte på den knappen. Så jag fick ladda om sidan istället.

Jag har samma problem.
Citera
2014-01-16, 21:19
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Någon som har samma problem eller vet hur jag löser det?

Samma här. Här började det när jag uppdaterade Google Chrome till nyaste versionen, om det nu har nån betydelse men det verkar hänga ihop.

Dessutom, sedan uppdateringen, om jag kör ett YouTube-klipp och öppnar en ny flik eller sida samtidigt hackar det till som hastigast i ljudöverföringen.
Senast redigerad av Oakenshield 2014-01-16 kl. 21:23.
Citera
2014-01-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Har i flera år använd Ad Block för att slippa reklamen på Youtube och det har alltid fungerat helt smärtfritt.

Idag när jag skulle se en video på Youtube så möts jag med förskräckelse av reklam. Jag installerar om Ad Block men även när jag testar igen så möts jag av reklam. Nu har jag laddad ner inte mindre än 4 olika appar som ska blockera reklamen på Youtube, ändå fungerar det ej.

Någon som har samma problem eller vet hur jag löser det?

Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Samma här. Här började det när jag uppdaterade Google Chrome till nyaste versionen, om det nu har nån betydelse men det verkar hänga ihop.

Dessutom, sedan uppdateringen, om jag kör ett YouTube-klipp och öppnar en ny flik eller sida samtidigt hackar det till som hastigast i ljudöverföringen.
Det där låter inte alls bra. Man får hoppas att det inte är ett första steg mot att påtvinga oss reklamen på YouTube. Själv har jag kört FF i 10 år men tröttnade för ett halvår sedan och kör nu Opera som main browser. Jag använder YT dagligen och har ännu inte sett till nån reklam. Adblock och adblock plus "ingick" i installationen.
Citera
2014-01-17, 22:43
Medlem
Oakenshields avatar
Adblock Plus visar på 5 blockeringar nu när jag testar ett klipp men lik förbannat är det reklam innan klippet startar.
Citera
2014-01-18, 07:15
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Adblock Plus visar på 5 blockeringar nu när jag testar ett klipp men lik förbannat är det reklam innan klippet startar.
inga problem här. använder EasyList och har inte "tillåt icke störande reklam" iklickat. firefox 26.0
Citera
2014-01-18, 12:13
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Vad skulle det vara för skillnad på att spela upp den videon och valfri annan video då?

jag syftar på typen av kanal. du kan säkert spela upp alla hennes (eller annan valfri stor artists) video utan problem
Citera
2014-01-18, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
jag syftar på typen av kanal. du kan säkert spela upp alla hennes (eller annan valfri stor artists) video utan problem
Nope, testade flera stycken och samtliga laddade jättesnabbt fram till ungefär en minut där de tvärstannar.
Citera
2014-01-18, 16:04
Medlem
Oakenshields avatar
Här är en bra sammanfattning av Adblock-problemet på YouTube i samband med senaste Chrome-versionen.

http://support.getadblock.com/discussions/problems/1218-adblock-not-blocking-ads-on-youtube/page/1
Citera
2014-01-21, 15:25
Medlem
Mapojks avatar
Har ett problem med "Mina Prenumationer", kan bara se 30 klipp.

Kryssat in så jag ser enbart vad folk laddar upp, men kan inte "load more" så om jag är oaktiv i ett par dagar så kommer jag missa klipp.

Har över 300 prenumationer så..
Citera
2014-01-21, 18:02
Medlem
dutten66s avatar
Finns det nånstans man kan ladda ner små gratis filmklipp o andra rörliga bilder o sånt man kan använda när man gör egen liten video till Youtube?
Citera
2014-01-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dutten66
Finns det nånstans man kan ladda ner små gratis filmklipp o andra rörliga bilder o sånt man kan använda när man gör egen liten video till Youtube?
Ljud, typ applåder, busvisslingar och annat finns att ladda ner. Rörliga bilder skapar du väl själv i videoredigeringsprogrammet du använder, eller vad är det för klipp och rörliga bilder du menar, har du nåt exempel?
Citera
2014-01-22, 16:01
Bannlyst
Nya Youtube helt fucked up ,hur hittar man sin inbox ?

Hejsan , har haft Youtube i flera år och alltid tyckt det vart kul att kommentera och å vidare . Nu går det inte ens att hitta sin Inbox . Hittar inte ens kommentarer . Vad har dem gjort ? Varför kan inte allt få va som det är , varför krångla till det !!!!!! -.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in