Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-01-01, 02:47
Medlem
SamiDaBosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Kan inte kolla just nu, men är det som du säger "Matchat innehåll från tredje part" så fick man för åtminstone nåt år sedan en notis när det hände som sa att man inte behöver vidtaga några åtgärder. Så kör du på. Jag har sånna matchade innehållsgrejer på mängder av klipp sen flera år tillbaka, och de klippen bara fortsätter att öka i views. Även ditt konto kommer fortfarande vara i "good standing".

Det blir värre när ett klipp tas bort av youtube utan förvarning, som också hänt mig flera gånger. Tror man får en varning då.
Tack så jävla mycket! Äntligen fick jag ett vettigt svar och hjälp av folk med samma sak!
Riktigt grymt! Tackar så mycket bro!
Citera
2014-01-10, 14:47
Bannlyst
Sitter på en laptop och rätt ofta på senare tiden har ljudet slutat fungera på youtube helt jävla random. Själva videon kan vara igång, men inget ljud kommer.

Datorn spelar upp ljud ur andra saker, såsom filmer, men vete fan alltså. Vafan kan vara felet? Får starta om datorn helt varje gång om jag vill få det att fungera...
Citera
2014-01-10, 15:04
Medlem
http://gyazo.com/f4389108617b527df81928aeb81c7d25
Vaför kan jag ej se klippet?
Någon som vet problemet?
Citera
2014-01-12, 02:41
Medlem
Mattelols avatar
Tjenare. Har gjort en film som består av flera olika klipp från en film, närmare bestämt all musik i filmen. Kommer den bli bortplockad om jag laddar upp den? Riskerar jag böter eller dylikt? Ska man skriva någon disclaimer?
Citera
2014-01-12, 07:06
Medlem
Är det någon annan som haft problem med uppspelning de senaste dagarna? Varenda video jag startar laddar en liten bit framåt och sedan slutar den plötsligt - helt stopp. När markören sedan kommer fram dit, alltså då uppspelningen hunnit ifatt så slutar videon spela och jag måste uppdatera sidan. Detta är jobbigt som in i helvete.

Min uppkoppling är det inga fel på har 95 MB/s ned och 15-20 upp.
Citera
2014-01-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Är det någon annan som haft problem med uppspelning de senaste dagarna? Varenda video jag startar laddar en liten bit framåt och sedan slutar den plötsligt - helt stopp. När markören sedan kommer fram dit, alltså då uppspelningen hunnit ifatt så slutar videon spela och jag måste uppdatera sidan. Detta är jobbigt som in i helvete.

Har haft problemet från och till i ett år tror jag, YT suger.
Citera
2014-01-15, 11:54
Medlem
Igår började jag få problem på YT genom att videos inte ville replaya om jag tryckte på den knappen. Så jag fick ladda om sidan istället.

Nu visar youtube endast reklamen sen är det stopp. Jag kan inte se en video överhuvudtaget nu. Vad kan jag göra?
Citera
2014-01-15, 14:55
Medlem
Hjlmnzs avatar
Är det fler som inte kan spela upp HD-kvalitet på videos? Kan kolla utan HD men så fort jag byter till HD stannar klippet upp och det blir helt svart.

Har varit så sedan igår för mig.

Edit:
Fungerar inte i Chrome
Fungerar i Internet Explorer

Har även testat att ta bort adblock, gjorde ingen skillnad.
Citera
2014-01-15, 19:35
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz

kan du ej spela upp den här utan problem så är inte problemet youtube
http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs
Citera
2014-01-16, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
kan du ej spela upp den här utan problem så är inte problemet youtube
http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs
Vad skulle det vara för skillnad på att spela upp den videon och valfri annan video då?
Citera
2014-01-16, 19:54
Medlem
Hjlmnzs avatar
Verkar fungera som det skall nu.
Citera
2014-01-16, 20:22
Medlem
Har i flera år använd Ad Block för att slippa reklamen på Youtube och det har alltid fungerat helt smärtfritt.

Idag när jag skulle se en video på Youtube så möts jag med förskräckelse av reklam. Jag installerar om Ad Block men även när jag testar igen så möts jag av reklam. Nu har jag laddad ner inte mindre än 4 olika appar som ska blockera reklamen på Youtube, ändå fungerar det ej.

Någon som har samma problem eller vet hur jag löser det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in