Citat:
Ursprungligen postat av
tjackwhore
2 av mina vänninor och jag är i Indien och fick tag på trevligt MDMA, min ena vännina har tagit E och mdma innan och en av mina vänninor och jag har aldrig testat förut. Vi tog en "lagom" dos och bombade i rullpapper. Mina vänner plus en erfaren bekant blev väl påverkade och jag kände mig lycklig och rastlös men inte den harmonin på samma sätt. Inte druckit alkohol och var inte proppmätt, men det är Indien så man kanske inte riktigt var helt hundra i magen annars. Satt inte och väntade på det och tänkte på annat osv.
Undrar om någon vet vad detta kan bero på för man blir ju besviken när det inte fungerar. Ursäktar också för min bristande drogkunskap.
du behöver inte ha bristande drog kunskap utan anledningen var/är nog bara att alla människor reagerar olika på droger,oavsett om man är erfaren eller ej. Kort och gott kan man säga att just det MDMA'T inte var din" kopp kaffe"som man säger.nästa gång ni tar något annat eller liknande så kan dina väninnor reagera exakt likadant som du beroende på preparat

hoppas du förstår vad jag förklara?må väl