Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-12, 11:33
Medlem
bampus90s avatar
du ska absolut aldrig ta MDMA om du äter SSRI eller har ätit inom ett par veckor, livsfarligt kan leda till döden i värsta fall. Tror ni mig inte så googla efter det. Så varning varning där
Citera
2014-01-12, 11:34
Medlem
bampus90s avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom
Citera
2014-01-12, 13:11
Medlem
elmerengues avatar
Nej i min mening låter det riktigt onödigt.
Citera
2014-01-12, 13:58
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Du kommer antagligen inte känna av den.
Så nej det är onödigt.
Citera
2014-01-12, 14:43
Medlem
Haha vadfan.
Ja släng i dig den.
Citera
2014-01-12, 16:58
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

Extacy Tripp
XTC - Snabb fråga
Alla fick effekt på mdma - förutom jag

/Mod
Citera
2014-01-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossmann
Hej!

Ställer min fråga här då jag inte hittade någon mer passande tråd.

Någon här som har erfarenhet av att kombinera MDMA med MDA? Jag har någorlunda koll på skillnaden på ruset de två emellan, däremot är jag mer nyfiken på hur er dosering såg ut? och hur upplevde ni ruset jämfört med t.ex. ett rent MDMA-rus?

Tacksam för svar, antingen här eller i PM!

Tänkte bara låta hälsa att denna kombination fungerade ypperligt!
Citera
2014-01-12, 21:44
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
God morgon alla flashbackers! Jag har kört Ecstasy sedan klockan 23, är det
någon större fara om jag skulle ta den sista jag har kvar efter jag har sovit?
Seriösa Svar tack
Du kommer knappt få ut något av det. Kommer bara att må sämre när du ska tända av!

Då kommer du nog att ångra dig att du tog den sista du hade!
Citera
2014-01-12, 22:08
Medlem
Hej! Befann mig för ett par veckor sedan på fel plats vid fel tillfälle och fick lämna urinprov då jag precis rökt en holk och såg givetvis påverkad ut. Dock är det inte det jag är orolig över. Nästan exakt 7 dygn tidigare hade jag tagit E (röda granater 250mg) och nu går jag runt med en klump i magen som aldrig försvinner då jag inte vet om det hade hunnit komma ur systemet. Ska försöka beskriva så gott det går så kanske några med mycket kunskap inom området kan hjälpa mig med ovissheten.

Slängde ett och ett halvt piller först och fyllde sedan på med ett till ungefär 2 timmar senare. Vaknade sedan och drack multivitaminer det första jag gjorde. Rökte cannabis i princip varje dag mellan intaget och urinprovet. Äter inte speciellt mycket heller och sov ca 11 timmar/dygn. Var ute och sprang dagen innan jag torskade. Samma dag drack jag en hel del kaffe. Pisset jag lämnade i testet var rätt så gult och jag klarade knappt av att klämma ut nånting. Har sökt överallt på nätet och det verkar som att de flesta säger 2-5 dagar men med mina förutsättningar kanske det är annorlunda?

Kön: Man
Ålder: 20
Längd: 188 cm
Vikt: 63kg (japp, jag är alldeles för liten)

Detta har fått mig att inse att droger inte är något som är värt att syssla med överhuvudtaget och jag har inte rört något sånt sedan dess och planerar inte att göra det i framtiden heller.

Tror ni att det fanns något kvar?
Senast redigerad av Paddor 2014-01-12 kl. 22:47.
Citera
2014-01-12, 22:12
Medlem
Serotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddor
Hej! Befann mig nyligen på fel plats vid fel tillfälle och fick lämna urinprov då jag precis rökt en holk och såg givetvis påverkad ut. Dock är det inte det jag är orolig över. Nästan exakt 7 dygn tidigare hade jag tagit E (röda granater 250mg) och nu går jag runt med en klump i magen som aldrig försvinner då jag inte vet om det hade hunnit komma ur systemet. Ska försöka beskriva så gott det går så kanske några med mycket kunskap inom området kan hjälpa mig med ovissheten

Slängde ett och ett halvt piller först och fyllde sedan på med ett till ungefär 2 timmar senare. Vaknade sedan och drack multivitaminer det första jag gjorde. Rökte cannabis i princip varje dag mellan intaget och urinprovet. Sov ca 11 timmar/dygn. Motionerade och drack mycket kaffe dagen innan jag torskade. Är inte speciellt mycket heller. Har sökt överallt på nätet och det verkar som att de flesta säger 2-5 dagar men med mina förutsättningar kanske det är annorlunda?

Detta har fått mig att inse att droger inte är något som är värt att syssla med överhuvudtaget och jag har inte rört något sånt sedan dess och planerar inte att göra det i framtiden heller.

MDMA brukar vara helt ute ur systemet efter 3 dagar, så på den fronten behöver du inte oroa dig.

Så du ska sluta bruka droger för att polisen har rätt att frihetsberöva? Värst vad du vad en kappvändare min vän.
Citera
2014-01-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seroton
MDMA brukar vara helt ute ur systemet efter 3 dagar, så på den fronten behöver du inte oroa dig.

Så du ska sluta bruka droger för att polisen har rätt att frihetsberöva? Värst vad du vad en kappvändare min vän.

Tack för det!

Nja, men skulle jag bli stoppad i framtiden med ringa narkotikabrott i portföljen så får jag ju pissa direkt antar jag? Vill behålla mitt körkort. Sen så är jag väl fortfarande lite chockad efter det som hände så det är väl möjligt att jag ändrar mig i framtiden. Befann mig hemma hos en vän när 4 stk från narkotikaroteln stormade in i huset och satte handfängsel på mig. Var en så otroligt främmande upplevelse då jag aldrig tidigare haft något med polisen att göra.
Senast redigerad av Paddor 2014-01-12 kl. 22:25.
Citera
2014-01-12, 23:24
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddor
Hej! Befann mig för ett par veckor sedan på fel plats vid fel tillfälle och fick lämna urinprov då jag precis rökt en holk och såg givetvis påverkad ut. Dock är det inte det jag är orolig över. Nästan exakt 7 dygn tidigare hade jag tagit E (röda granater 250mg) och nu går jag runt med en klump i magen som aldrig försvinner då jag inte vet om det hade hunnit komma ur systemet. Ska försöka beskriva så gott det går så kanske några med mycket kunskap inom området kan hjälpa mig med ovissheten.

Slängde ett och ett halvt piller först och fyllde sedan på med ett till ungefär 2 timmar senare. Vaknade sedan och drack multivitaminer det första jag gjorde. Rökte cannabis i princip varje dag mellan intaget och urinprovet. Äter inte speciellt mycket heller och sov ca 11 timmar/dygn. Var ute och sprang dagen innan jag torskade. Samma dag drack jag en hel del kaffe. Pisset jag lämnade i testet var rätt så gult och jag klarade knappt av att klämma ut nånting. Har sökt överallt på nätet och det verkar som att de flesta säger 2-5 dagar men med mina förutsättningar kanske det är annorlunda?

Tror ni att det fanns något kvar?

Jävla pajas, folk som du ska inte bruka droger överhuvudtaget om du har en sådan grov ainanojja. HAHAHAHAHHA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in