Citat:
Ursprungligen postat av
Paddor
Hej! Befann mig nyligen på fel plats vid fel tillfälle och fick lämna urinprov då jag precis rökt en holk och såg givetvis påverkad ut. Dock är det inte det jag är orolig över. Nästan exakt 7 dygn tidigare hade jag tagit E (röda granater 250mg) och nu går jag runt med en klump i magen som aldrig försvinner då jag inte vet om det hade hunnit komma ur systemet. Ska försöka beskriva så gott det går så kanske några med mycket kunskap inom området kan hjälpa mig med ovissheten
Slängde ett och ett halvt piller först och fyllde sedan på med ett till ungefär 2 timmar senare. Vaknade sedan och drack multivitaminer det första jag gjorde. Rökte cannabis i princip varje dag mellan intaget och urinprovet. Sov ca 11 timmar/dygn. Motionerade och drack mycket kaffe dagen innan jag torskade. Är inte speciellt mycket heller. Har sökt överallt på nätet och det verkar som att de flesta säger 2-5 dagar men med mina förutsättningar kanske det är annorlunda?
Kön: Man
Ålder: 20
Längd: 188 cm
Vikt: 63kg (japp, jag är alldeles för liten)
Detta har fått mig att inse att droger inte är något som är värt att syssla med överhuvudtaget och jag har inte rört något sånt sedan dess och planerar inte att göra det i framtiden heller.
MDMA brukar vara helt ute ur systemet efter 3 dagar, så på den fronten behöver du inte oroa dig.
Så du ska sluta bruka droger för att polisen har rätt att frihetsberöva? Värst vad du vad en kappvändare min vän.