2014-01-11, 16:14
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Fick ett mejl från Badoo där det står att jag har 3 beundrare, att 3 tjejer har visat intresse för mig.
Men på vilket sätt har de visat intresse?
De har inte betygsatt mitt foto, jag har ingen matchning med dem, de vill inte träffa mig, de har inte ens besökt min profil.
Ingen som vet vad det är frågan om? Chansen att någon tjej skulle på något sätt vara intresserad av mig är givetvis nästintill icke existerande men det skulle ändå vara skönt att veta om jag riskerar att missa något.
I det där mejlet ser jag en suddig bild på de 3 tjejerna, och jag kan se att ingen av dem har ens besökt min profil..
Vad är det för "beundrare" som inte ens har besökt profilen :P
Nästan lite komiskt hur hårt Badoo anstränger sig för att få folk köpa superpowers.
Citera
2014-01-11, 16:16
Medlem
Mr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayesticx
Fett surt att när man väl fått en matchning med en brud man tycker är riktigt het (som dessutom har utmärkelsen "Kräsen") så får man inget svar när man skriver. Det står till och med att hon inte har läst meddelandet, så antingen har det inte ens gått fram eller så läser hon helt enkelt inte sina meddelanden.

Tjejer bombarderas av meddelande så ibland räcker det antagligen för dem att sålla i listan bland alla "Hej! Läget? " ... ett tips: fånga deras uppmärksamhet, brukar gå bättre..
Citera
2014-01-11, 16:29
Medlem
Fråga jag undrat över:

Om tjejer får så otroligt mycket meddelanden, varför besöker de då så ofta ens profil bara för att man besökt deras?? Nej, jag skrev ingenting till de.

Nån tjej kanske kan svara?
Citera
2014-01-11, 16:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
Fråga jag undrat över:

Om tjejer får så otroligt mycket meddelanden, varför besöker de då så ofta ens profil bara för att man besökt deras?? Nej, jag skrev ingenting till de.

Nån tjej kanske kan svara?
För att avgöra om du är värd att kontakta och/eller om det var en snygg person, då boostas deras ego, du måste se jävligt snygg och charmig ut för att de ska orka kontakta dig. Ser du ut som en vanlig kille eller bara lite snygg är du körd och är du under medel har du inget på sådana sidor att göra.
Citera
2014-01-11, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
För att avgöra om du är värd att kontakta och/eller om det var en snygg person, då boostas deras ego, du måste se jävligt snygg och charmig ut för att de ska orka kontakta dig. Ser du ut som en vanlig kille eller bara lite snygg är du körd och är du under medel har du inget på sådana sidor att göra.

men att de pallar. De orkar ju inte svara på många meddelande inte. Jag har ju redan dissat dom genom att inte skicka nåt. Men det kanske i själva verket har något med saken att göra
Citera
2014-01-11, 17:22
Medlem
Jag har raderat Badoo. Lyckades bättre på HP. Anser att många brudar är bortskämda och trivseldefekta och håller med om de någon i tråden nämnde b-brudarna utomlands är annorlunda.

Självklart blev jag nyfiken på varför en polare lyckades massvis på Badoo och jag fick se hans bilder och meddelande, han har riktigt bra bilder och är en vältränad Aladdin, men är en helt vanlig kille på chatten, dvs. lika "tråkig" som jag.

Utseendet är viktigt på Badoo annars får man sjunga med orden. Tjejer har även nämnt att de har Badoo för uppmärksamhet och egoboost. Tänk er om vi killar hade så många flickor som skrev till oss, självklart hade det sorterats, ignorerats, inget konstigt med de.

Det hände att jag fick korta svar och då lägger jag ner konversationen direkt, om jag får ett så kort svar som "bra" eller liknande. Förstår inte varför de ens svarar då, de är verkligen vana att killen driver samtalet.

Lyckas man så bra och bjuder hem guldkornen till sin säng som min vän ofta lyckas med så är Badoo helt fantastiskt. =)
Senast redigerad av lyle.doll 2014-01-11 kl. 17:40.
Citera
2014-01-11, 17:36
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ingen som vet vad det är frågan om? Chansen att någon tjej skulle på något sätt vara intresserad av mig är givetvis nästintill icke existerande men det skulle ändå vara skönt att veta om jag riskerar att missa något.
I det där mejlet ser jag en suddig bild på de 3 tjejerna, och jag kan se att ingen av dem har ens besökt min profil..
Nästan lite komiskt hur hårt Badoo anstränger sig för att få folk köpa superpowers.

Om du kollar på tex telefonen ser du att man kan träffas via encounters också, då kommer det upp slumpade profiler utan att det syns att man besökt. Där väljer du ja/kanske/nej ang om du vill träffa dom. Oftast brukar dom flesta bara trycka kanske på allt för att se vilka som tryckt ja/kanske på dom dock
Citera
2014-01-11, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Exakt, allt handlar om ansiktet på dejtingsidor om de ens ska kontakta en, sen om det blir någon träff eller inte beror på hur du är som person, då räcker inte enbart ditt ansikte. Man kan inte förvänta sig så mkt om man är en bitter jävla mespropp dessutom garanterar inte ett utseende att sexet blir bra
Citera
2014-01-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyle.doll
Jag har raderat Badoo. Lyckades bättre på HP. Anser att många brudar är bortskämda och trivseldefekta och håller med om de någon i tråden nämnde b-brudarna utomlands är annorlunda.

Självklart blev jag nyfiken på varför en polare lyckades massvis på Badoo och jag fick se hans bilder och meddelande, han har riktigt bra bilder och är en vältränad Aladdin, men är en helt vanlig kille på chatten, dvs. lika "tråkig" som jag.

Utseendet är viktigt på Badoo annars får man sjunga med orden. Tjejer har även nämnt att de har Badoo för uppmärksamhet och egoboost. Tänk er om vi killar hade så många flickor som skrev till oss, självklart hade det sorterats, ignorerats, inget konstigt med de.

Det hände att jag fick korta svar och då lägger jag ner konversationen direkt, om jag får ett så kort svar som "bra" eller liknande. Förstår inte varför de ens svarar då, de är verkligen vana att killen driver samtalet.

Lyckas man så bra och bjuder hem guldkornen till sin säng som min vän ofta lyckas med så är Badoo helt fantastiskt. =)

Klart som fan. Tänkt vad alla blattar med sexpack får fläska på ariska nornor på den där sidan. Tänk på det nästa gång alla ni svenska losers som jagar fitta på badoo vad dom kan ha haft i den innan dig.

/NobunagaOda
Citera
2014-01-11, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Klart som fan. Tänkt vad alla blattar med sexpack får fläska på ariska nornor på den där sidan. Tänk på det nästa gång alla ni svenska losers som jagar fitta på badoo vad dom kan ha haft i den innan dig.

/NobunagaOda

Svartskallar har det faktiskt mycket svårare än dessa så kallade "snälla killar" på dejtingsidor, oavsett hur de än ser ut
Citera
2014-01-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Svartskallar har det faktiskt mycket svårare än dessa så kallade "snälla killar" på dejtingsidor, oavsett hur de än ser ut

Jooo skitsvårt har ni det för att få snygga brudar
Citera
2014-01-11, 22:16
Bannlyst
Citat:
Skulle säga att dom luras Dom skickade mail till mina kompisar om att jag skickat meddelanden till dom på Badoo, för att dom skulle bli medlemmar. Hade inte gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in