2014-08-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Vad fan gör egentligen den här "skicka förfrågningar"-grejen som dyker upp ibland när man kör Encounters på webben?

Står nåt i stil med
"Öka dina chanser!
Skicka förfrågningar till dom du gillar och dina vänner på facebook"

Tycker det låter sjukt märkligt, kan man alltså skicka facebook-meddelanden till folk man gillat, utan att dom gillat en tillbaka?
Och vad är det för något som skickas till ens vänner isåfall?

jag har fattat det så att man bara skickar en vänförfrågan till dom man gillat, men det kanske är fel?
Citera
2014-08-03, 23:22
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expel
Du menar alltså, att det är bara det ni gossar är ute efter?
- Eller förstod jag er fel nu, tro?

Personligen registrerade jag mig på Badoo för ett tag sedan, sedan dess har det gått ganska bra, folk är dock väldigt försiktiga av sig och minst sagt, egoistiska.

Hur uppträder ni när ni för en konversation med någon?
Vad brukar ni ta upp till en början?

Jag kan inte prata för hela stället men jag anser nog att dessa dejting sajter är till för att knulla.

De bra tjejerna träffar man genom bekanta eller jobb, kurser etc.
Citera
2014-08-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kunyang
Man måste vara rolig och originell med än gång , annars försvinner du i havet av andra "tråkiga" killar. Tjejer där är som prinsessor som du måste underhålla för att du skall ha privilegiet att prata med dom.

exakt.

dra till med en raggningsreplik t.ex.

knepet är att inte vara personen som stjäl andras repliker. knepet är att vara personen som kommer på en egen replik. /Buddha.
Citera
2014-08-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Nutellan är mycket effektiv http://tinderellachronicles.com/

fan vad gay. repliken var nice för alla kan relatera till den. vi alla avgudar nutella. men han sumpar det ju med sin kassa attityd.

"I got your attention though"

så han drog repliken för att tävla och få rätt? UGH BLÄ.
Citera
2014-08-04, 10:31
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
och då brukar jag ändå sätta mig skicka till åtminstonde 10 tjejer dagen ,ibland mer ,och jag tror faktiskt inte jag fått ett enda svar än , antingen är jag inte snygg eller så är något annat fel ha ha

Helt ärligt, om du skickar meddelanden till 10 tjejer om dagen och du har varit medlem i ett år utan att ha fått svar så måste något vara sjukt fel på dig.

Jag har inte varit medlem i ett år men jag har rätt många meddelanden från tjejer som jag initierat. Även en och annan tös som tar själv initiativet.

Vet inte hur du ser ut, men du kan ju posta en av dina bilder här?
Citera
2014-08-04, 19:43
Medlem
Servigins avatar
Helt grön på badoo. Nyss hade jag 11 stycken som ville träffa mig, sen tryckte jag igenom massa encounters. Nu är det bara 1 kvar, är det för att jag tryckt nej på dom som tryckt ja på mig?
Citera
2014-08-04, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Helt grön på badoo. Nyss hade jag 11 stycken som ville träffa mig, sen tryckte jag igenom massa encounters. Nu är det bara 1 kvar, är det för att jag tryckt nej på dom som tryckt ja på mig?

Ja, eller så hade du 11 för att badoo säger så för att du ska betala för att se vilka det är.
Citera
2014-08-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Helt ärligt, om du skickar meddelanden till 10 tjejer om dagen och du har varit medlem i ett år utan att ha fått svar så måste något vara sjukt fel på dig.

Jag har inte varit medlem i ett år men jag har rätt många meddelanden från tjejer som jag initierat. Även en och annan tös som tar själv initiativet.

Vet inte hur du ser ut, men du kan ju posta en av dina bilder här?

ha ha ,utseende mässigt ser jag fullt normal ut om man säger så ,ganska genomsnittligt utseende skulle jag tro , dock har jag kanske lite utländskt utseende fast jag är helsvensk

Men ja är nog kanske inte sveriges bästa på skriva , alltså med punkter och tjosan , det kanske ger en bild av att jag är en mysko snubbe .
Säkert det som det faller på. Nej jag får ta steget och köra IRL istället , det har väl inte saknats möjligheter om man säger så , men jag är rätt blyg snubbe , nog har det hängt i luften 2-3 gånger i alla fall utan att jag vågat ta iniativet.
Citera
2014-08-05, 10:32
Medlem
En kompis till mig upptäckte att en kille jag träffar (och som jag lärt känna irl) finns på badoo, och sa det till mig.
Jag har inte sagt något om det till honom, känns ungefär som att jag inkräktar på hans privatliv eller stalkar honom om jag nämner det...

Är det för att han är ute efter något seriöst eller bara vill ligga runt som han har det? Hur seriöst är badoo?
Citera
2014-08-05, 12:09
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Currants
Är det för att han är ute efter något seriöst eller bara vill ligga runt som han har det? Hur seriöst är badoo?

Det är ju inte stället man letar efter ett seriöst förhållande om man säger så.
Citera
2014-08-05, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Currants
En kompis till mig upptäckte att en kille jag träffar (och som jag lärt känna irl) finns på badoo, och sa det till mig.
Jag har inte sagt något om det till honom, känns ungefär som att jag inkräktar på hans privatliv eller stalkar honom om jag nämner det...

Men hur aktiv är han där då? kan det inte bara va att han inte tagit bort användaren som han haft där.
Citera
2014-08-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Det är ju inte stället man letar efter ett seriöst förhållande om man säger så.

Då kan jag nog lika gärna ta bort användaren då tack för upplysningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in