Citat:
Noolas beskrivning är korrekt men tror du på allvar att kålsuperi bidrar till en lösning?
Jag tycker man kan tolka den här tråden som att de flesta kvinnorna som diskuterar här tycker det är helt ok så länge kvinnor startar ett oändligt antal trådar om att män är x, y och z. medan trådar från män med förhållandevis oförargliga ämnen som A, B om C så förstör det forumet och borde genast upphöra.
Jag tycker även att man kan tolka den här tråden som att de flesta män som diskuterar här tycker det är helt ok så länge män startar ett oändligt antal trådar om att kvinnor är x, y och z. medan trådar från kvinnor med förhållandevis oförargliga ämnen som A, B om C så förstör det forumet och borde genast upphöra.
Jag tycker man kan tolka den här tråden som att de flesta kvinnorna som diskuterar här tycker det är helt ok så länge kvinnor startar ett oändligt antal trådar om att män är x, y och z. medan trådar från män med förhållandevis oförargliga ämnen som A, B om C så förstör det forumet och borde genast upphöra.
Jag tycker även att man kan tolka den här tråden som att de flesta män som diskuterar här tycker det är helt ok så länge män startar ett oändligt antal trådar om att kvinnor är x, y och z. medan trådar från kvinnor med förhållandevis oförargliga ämnen som A, B om C så förstör det forumet och borde genast upphöra.
Fast vännen, nu är ju inte fakta sådant att det sitter ex. antal feminister/ kvinnor på denna forumdel och startar hat trådar nonstop i vanliga fall. Om jag Deriverbar och mysmarie inte unisont fått spunk den där dagen pga denna massiva bergvägg av skit om kvinnor så hade du inte sett våra trådar.
Eller tror du på allavar att jag anser att män är opolitiska? eller deriverbar att alla män är horor?
Det var en endags aktion. När vi kastar tillbaka lite skit och ni snubbar med lite substans uppe i de grå vindlingarna, går bananas och flippar ut helt. Underhållning, om än en rätt tragisk sådan.
För övrigt så står jag faktsikt för min lista. Dessa ÄR de absolut sämsta debattörerna enligt mig på detta forum av de jag stött på. Den enda jag tvekar lite kring är Lillskrutten. Som jag upplever kan
debattera när han vill, men tog med honom eftersom han bidrog rätt bra till humorn och igenkännisngsfaktorn. Tror han förlåter mig.

*ryser*