Citat:
Faktiskt fel på mer än ett sätt. 1) Kålsupare 1 är väl medveten om problemet. 2) Flaxard förnekar inte att många män här har en problematisk debattstil: "Den djupt rotade trollgruppen på antisidan." han är alltså inte så skyldig till detta fel som du vill ge sken av. 3) jo, du sörplar samma kålsoppa eftersom du aldrig kritiserar forumets kvinnor utan tvärtom alltid tar de i försvar oavsett vad de gör och vilka problem i debattstil de uppvisar. Du är med andra ord precis lika partisk som de män vars partiskhet du kritiserar. Samtidigt som du faktiskt är mindre saklig och ärlig då du till skillnad från många män inklusive många manliga troll inte ser eller erkänner ditt eget hyckleri.
Faktiskt fel på mer än ett sätt. 1) Kålsupare 1 är väl medveten om problemet. 2) Flaxard förnekar inte att många män här har en problematisk debattstil: "Den djupt rotade trollgruppen på antisidan." han är alltså inte så skyldig till detta fel som du vill ge sken av. 3) jo, du sörplar samma kålsoppa eftersom du aldrig kritiserar forumets kvinnor utan tvärtom alltid tar de i försvar oavsett vad de gör och vilka problem i debattstil de uppvisar. Du är med andra ord precis lika partisk som de män vars partiskhet du kritiserar. Samtidigt som du faktiskt är mindre saklig och ärlig då du till skillnad från många män inklusive många manliga troll inte ser eller erkänner ditt eget hyckleri.
Jag väljer att hålla Mysmarie lite om ryggen ja, för jag tycker inte det är rätt att hon som ensam individ ska få all skit hon får. Tycker på intet sätt hennes trådbidrag eller inlägg förtjänar den mobbning hon utsattes för. Det betyder inte att jag tycker de är jättebra alla gånger. Men jag förstår inte vitsen med att skälla på just henne om det, eftersom det kryllar av mycket värre bidrag strax bredvid, och eftersom alla andra verkar finna sån njutning i att gå till attack i flock.
Alltså så lägger jag en hand om hennes rygg lite då och då, eftersom Mysis är en människa bakom tangentbordet.
hade jag upplevt motsvarande onödiga mobbning/hån mot någon ur det antifeministiska leden så är det fullt möjligt jag gjort detsamma där.
Kort och gott: I tråd om dålig debattstil bör de som förtjänar kritik mest ligga. Inte endast ens meningsmortsåndare för i sånt fall kritiserar man åsikterna främst.
Och fakta är - hur man än vänder och vrider på saken - att de som beter sig under all värdighet på detta forum i absolut majoritet kommer från den antifeminisitiska sidan. Så är det bara, inte mitt fel.