Citat:
Vad snackar du för skit, vad då offentliga uppgifter, om min mor besöker Alice så är det inte alls offentliga uppgifter. Om hon sedan frågar efter sin lunch flertalet gånger fast hon precis ätit lunch så visar det ju bara hur knasig hon blivit, hon minns ju inte vad hon gjort eller sagt för en timme sedan.
Du va mej en otroligt negativ och tjurig gubbe, jag förstår verkligen att inte Alice vill träffa dej, sura griniga gubbar som du stjäl bara energi, det är ju psykopatvarning och stalkervarning på dej.
Och att skriva att Titti med syskon skulle haft en taskig barndom är rent skitsnack och förtal, jag själv träffade dom ganska ofta i barndomen (genom min mor som hälsade på Alice då och då)och dom var hur normalt glada som vilken annan svensk unge som helst. Du försöker bara sprida lögner och skit om Alice och hennes barn, du borde skämmas, jävla skitgubbe.
Du va mej en otroligt negativ och tjurig gubbe, jag förstår verkligen att inte Alice vill träffa dej, sura griniga gubbar som du stjäl bara energi, det är ju psykopatvarning och stalkervarning på dej.
Och att skriva att Titti med syskon skulle haft en taskig barndom är rent skitsnack och förtal, jag själv träffade dom ganska ofta i barndomen (genom min mor som hälsade på Alice då och då)och dom var hur normalt glada som vilken annan svensk unge som helst. Du försöker bara sprida lögner och skit om Alice och hennes barn, du borde skämmas, jävla skitgubbe.
Du och jag diskuterar utifrån olika perspektiv.
Du framför skvaller, och det finns ingen möjlighet att kontrollera sanningshalten i skvaller på ett anonymt forum, vilket är till din fördel, om det vore så illa att någon fann dig trovärdig!
Jag diskuterar endast ur ett rättsligt perspektiv, utifrån de omständigheter som presenterats i detta sorgliga fall. Det jag baserar min slutsatser på; är först och främst en intervju med Alice, där hon inte framstår som dement. Tvärtom, hon är väl medveten om vad hon drabbats av.
Tingsrätter, och hur det fungerar är ingen hemlighet, och det jag beskrev med huvudförhandling, parternas ansvar för materialet i domstolen och intyget som ersatte Alice, är så det kan gå!