Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-05, 01:35
  #13
Avstängd
heaven.on.earths avatar
Ibland hamnar jag med females som inte alls är sköna. Då har tanken funnits där att det skulle ha varit skönare att runka istället.

Det här är såklart väldigt individuellt, men tror att en stor del av males upplever samma sak. Finns ju males som blir glada över att bara få knulla också, eftersom att de sällan får chansen.
__________________
Senast redigerad av heaven.on.earth 2014-01-05 kl. 01:38.
Citera
2014-01-05, 01:37
  #14
Medlem
Samlag, tack.
Citera
2014-01-05, 01:48
  #15
Medlem
Beror på det! Bäst är variation!
Citera
2014-01-05, 01:50
  #16
Medlem
Obscurites avatar
Skönast av allt är väl ändå att skita när man är riktigt nödig. Inget slår det då, varken gruppsex med porrbrudar eller litervis av glidmedel och tillgång till password-forumet.
Citera
2014-01-05, 02:00
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Man får själv välja hur man vill ha det. Snabbt, långsamt, hårt, löst, tajt eller inte osv

Detta är ju sådant som du även kan välja under ett samlag så länge du är den dominanta i sänghalmen
Citera
2014-01-05, 02:04
  #18
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Samlag.

Att runka är en enkel, självupptagen och själlös handling som varken för dig eller någon annan framåt. Att ha sex med någon man tycker om (eller rentav älskar) kan vara en omvälvande upplevelse; psykologiskt, emotionellt, sinnligt, etc.
Jag ser inte hur man skulle kunna utveckla sin person eller lära sig någonting överhuvudtaget genom att klicka på internetporr och runka... annat än t ex hur mycket sperma en viss "skådespelerska" kan svälja.

edit: För er som inte orkar tänka så kan jag tillägga att det självklart är en subjektiv åsikt, och att det är självklart att inte alla människor får ut samma saker av sex som andra gör.
För mig personligen har kanske den viktigaste utvecklingen härrört uteslutande ifrån hur jag lärt känna andra människor; vilket man skulle kunna tillskriva sex som en stor del av.
Inte varje samlag är speciellt, snarare långt ifrån, och det håller nog de flesta med om. Däremot finns det tillfällen i livet då man kommer "närmare" sig själv, och att då utvecklas med en annan person (t ex i ett förhållande) kan vara det bästa och mest givande som finns.

Väl uttryckt!
När man läser inläggen i tråden blir man påmind om hur
stora de individuella variationerna är.
Det finns dom som föredrar:
- sex med motsatta könet
- sex med samma kön
- vaginalt
- oralt
- att tillfredsställa sig själv
- analt
- tidelag (med djur)
- pedofili (med barn)
- nekrofili (med döda)
m.m.

OMG!
Jag känner mig så enkel. Föredrar vaginalt med motsatta könet.
Är det något fel på mig? Behöver jag söka hjälp?

mvh/Bo S
Citera
2014-01-05, 02:09
  #19
Medlem
Dupeas avatar
Det är en rätt löjlig frågeställning egentligen. Bara en oskuld med svår komplex kan på fullt allvar hävda att onani är bättre än samlag.
Citera
2014-01-05, 02:15
  #20
Avstängd
heaven.on.earths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Det är en rätt löjlig frågeställning egentligen. Bara en oskuld med svår komplex kan på fullt allvar hävda att onani är bättre än samlag.

Alla fittor är inte sköna, det är bara verkligheten. Dumt att ljuga inför sig själv.
Citera
2014-01-05, 02:24
  #21
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heaven.on.earth
Alla fittor är inte sköna, det är bara verkligheten. Dumt att ljuga inför sig själv.

Nu menade jag givetvis rent generellt. Visst finns det tillfällen då samlag är ett rent misslyckande av olika skäl, dock inte beroende på fittans konstitution, men i nio av tio fall är runkandet bara ett sämre alternativ till the real deal.
Citera
2014-01-05, 02:45
  #22
Medlem
runka helt klart. jag tycker sex är så fruuktansvärt överskattat och den största anledningen till det är nog att man måste vara med en annan människa. den näst största anledningen är nog att den människan behöver vara en tjej.

sex blir alltid sämre än man tänkt sig, en runk blir alltid precis som man tänkt sig
Citera
2014-01-05, 02:47
  #23
Avstängd
testosteron123s avatar
HAHAH Gud vad alla tycker olika!
Men som någon ovan skrev, en runk vet man hur det är men sex kan gå hur som helst!
Citera
2014-01-05, 02:49
  #24
Avstängd
testosteron123s avatar
Synd att man bara kan diskutera sånt här över internet utan att verka som en kåt pedofil
Skulle man säga nåt sånt på bussen skulle man bli anmäld för gud vet vad
__________________
Senast redigerad av testosteron123 2014-01-05 kl. 02:51.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback