Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-01-05, 02:50
  #25
Avstängd
testosteron123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heaven.on.earth
Alla fittor är inte sköna, det är bara verkligheten. Dumt att ljuga inför sig själv.
Precis! Fittor är aldrig som man vill att de ska vara. Forma handen precis som du vill och skaka på så ska du se
Citera
2014-01-05, 02:59
  #26
Avstängd
heaven.on.earths avatar
Det händer sällan. Jag ville bara påpeka att det är fullt möjligt att det händer.

Det är som när man står vid ett fruktstånd -Man får först känna efter och se till så att frukten inte är rutten innan man väljer att äta den.
Citera
2014-01-05, 04:26
  #27
Medlem
Kebabsugers avatar
1, avsugning
2, knulla utan kondom, annars runka
3, runka eller knulla med kondom

sedan finns det ju tusentals olika vis att runka, runka i strumpa, runka med fötterna ovanför hjärtat tex upp och ner, runka i spagat, runka stående, liggande och sittade, runka med saliv på kuken, torr runka, runka med gummi handske, runka med fel hand, runka med avdomnad hand, runka sakta, runka snabbt, runka med hand på pungen, runka med pungen ner kyld, runka med strypt pung, runka med strypt syre(innan man kommer), etc etc etc etc etc etc till evigheten, och alla variationer ger olika orgasmer
Citera
2014-01-05, 16:40
  #28
Medlem
sillbits avatar
Elakt sagt skulle jag väl säga att om man säger "onani" så betyder det bara att man inte har haft ett sjysst samlag än.

Kassa samlag är klart sämre än att onanera, men när man väl har ett samlag med någon där det slår gnistor, ja då finns inte onani med på kartan längre.
Men som sagt, kassa samlag ger jag inte mycket för. Då är onani bättre.
Citera
2014-01-08, 22:11
  #29
Medlem
A-l-f-as avatar
Har haft ett riktigt skönt knull. Hon red mig samtidigt som hon under hela ritten knep om min läderkanon med musen. Dessutom hade vi haft ett långt förspel så att min kanon var ganska överstimulerad. Därför tog det ganska lång tid innan det började bli skönt. Sedan var det underbart skönt under en relativt lång tid. Skönt så jag låg och stönade. Och sedan kom det den optimala orgasmen och jag skrek rakt ut. Jag var totalt utmattad efteråt fast jag legat bekvämt på rygg.

Tidigare har jag tyckt bättre om att bli avsugen än att knulla. Men nu vet jag vad jag saknat hos tidigare partners; knipandet.

Jag har också utvecklat onanerandet på senare tid. Har upptäckt hur jävla skönt det är om man istället för att fantasilöst dra förhuden upp och ner ägnar sig åt att smeka ollonet på olika sätt med fingrar och hand. Man kan hålla på länge. Så använd gärna någon olja, t ex rapsolja. Olja gör det också skönare.
Testa att fingra runt urinrörsöppningen. Där kan man verkligen göra sig själv tokigt...
Att onanera bl a genom att smeka ollonet är skönare än ett vanligt knull eller en avsugning. Dock inte alls lika skönt som knullet jag beskrev inledningsvis. Och som tidigare påpekats i denna tråd så är onanerandet en ensam och psykiskt själsdödande sysselsättning. Ett dåligt knull gör därför mer för det kroppsliga och mentala välbefinnandet än att i ensamhet onanera.
Citera
2014-01-08, 22:13
  #30
Medlem
WaS-ToYs avatar
Att sexa med någon rätt person slår att sexa med sig själv alla dagar i veckan.
Citera
2014-01-08, 22:26
  #31
Medlem
Ett av mina första ligg var en tjej på 29 (jag var 17) och han slapp som en gammal torsk. Ungefär som att runka med avdomnad hand.
Citera
2014-01-09, 01:16
  #32
Medlem
Dresscs avatar
Båda är skönt på olika sätt. Men jag föredrar onani då jag kan få en orgasm. Väldigt sällan jag får orgasm om aldrig vid samlag.
Citera
2014-01-09, 01:44
  #33
Avstängd
Burross avatar
Runka slår ons men knulla en tjej man har känslor för slår runka. Typ så tänker jag
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback