Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-05, 00:56
  #1
Avstängd
testosteron123s avatar
Jag har länge grubblat över detta. Är 21 år gammal och har haft sex runt 60-70 ggr. Förlorade oskulden när jag var 15. Har haft alla typer av sex; anal, oral, fått handjobs, blivit "pullad" i G-punkten, tuttknullat, knullat låren (tjejen klämmer ihop benen). Allting har varit underbart! Men efter allt detta tycker jag fortfarande att runka är bäst Man vet själv hur man gillar det och hur man vill komma.

En annan allmän reflektion är det där med att ge och ta. Jag tycker det är underbart att slicka någon så att den verkligen njuuuuuter av det Att komma tillsammans är fantastiskt. Så samlag där man verkligen gör allt för sin partner är det bästa. Onani är dock fortfarande bättre

Vad tycker ni?
Citera
2014-01-05, 01:10
  #2
Medlem
BushWookies avatar
Både och! Best of Both Worlds känns stundtals så himla mycket enklare när man är själv
Citera
2014-01-05, 01:16
  #3
Medlem
Vad är det som gör att du föredrar att runka framför samlag?
Citera
2014-01-05, 01:18
  #4
Medlem
Samlag, tillfredsställer bara mig själv om jag inte kan få min kille att vilja ha sex men det händer inte så ofta. Beror på vad man gör med, kan hända att jag blir riktigt dåsig och somnar under sexet om det går slött men är skönt, känna honom glida in och ut.
Citera
2014-01-05, 01:19
  #5
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Helt klart sex (med någon man älskar)
Mitt sexcount ligger väl på 1500+
Citera
2014-01-05, 01:19
  #6
Medlem
krigsbarns avatar
Samlag.

Att runka är en enkel, självupptagen och själlös handling som varken för dig eller någon annan framåt. Att ha sex med någon man tycker om (eller rentav älskar) kan vara en omvälvande upplevelse; psykologiskt, emotionellt, sinnligt, etc.
Jag ser inte hur man skulle kunna utveckla sin person eller lära sig någonting överhuvudtaget genom att klicka på internetporr och runka... annat än t ex hur mycket sperma en viss "skådespelerska" kan svälja.

edit: För er som inte orkar tänka så kan jag tillägga att det självklart är en subjektiv åsikt, och att det är självklart att inte alla människor får ut samma saker av sex som andra gör.
För mig personligen har kanske den viktigaste utvecklingen härrört uteslutande ifrån hur jag lärt känna andra människor; vilket man skulle kunna tillskriva sex som en stor del av.
Inte varje samlag är speciellt, snarare långt ifrån, och det håller nog de flesta med om. Däremot finns det tillfällen i livet då man kommer "närmare" sig själv, och att då utvecklas med en annan person (t ex i ett förhållande) kan vara det bästa och mest givande som finns.
__________________
Senast redigerad av krigsbarn 2014-01-05 kl. 01:26.
Citera
2014-01-05, 01:22
  #7
Avstängd
testosteron123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Samlag.

Att runka är en enkel, självupptagen och själlös handling som varken för dig eller någon annan framåt. Att ha sex med någon man tycker om (eller rentav älskar) kan vara en omvälvande upplevelse; psykologiskt, emotionellt, sinnligt, etc.
Jag ser inte hur man skulle kunna utveckla sin person eller lära sig någonting överhuvudtaget genom att klicka på internetporr och runka... annat än t ex hur mycket sperma en viss "skådespelerska" kan svälja.
Bra skrivet! Men jag står fast vid mitt beslut
Citera
2014-01-05, 01:23
  #8
Avstängd
testosteron123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAT
Vad är det som gör att du föredrar att runka framför samlag?
Man får själv välja hur man vill ha det. Snabbt, långsamt, hårt, löst, tajt eller inte osv
Citera
2014-01-05, 01:24
  #9
Avstängd
testosteron123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdog1
Bara haft sex 60-70 ggr och gjort allt haha jag har haft sex 100 ggr men inget mer än vaginalt och oralt
jag själv tycker dock samlag är det absolut bästa!! Det är sååå mkt skönare än att runka
är dock 16 bara
Jag tycker om att exprimentera! Blowjob kan var aså otroligt skönt. En varm, mjuk mun
Citera
2014-01-05, 01:26
  #10
Medlem
Jag blir inte upphetsad ordentligt om jag försöker själv. Blir inte heller upphetsad om jag har ons, det måste finnas känslor där för att jag ska bli riktigt kåt och våt. Däremot är det sjukt skönt att själv onanera ihop med partnern. Antingen att typ ligga bredvid varandra och fingra eller ännu bättre, killens fingrar i mig samtidigt som jag koncentrerar mig på klitoris. Då får jag det precis som jag vill på den viktigaste delen medan jag samtidigt känner honom i mig och han är delaktig.

Närheten i samlag slår dock allt. Ensam är allt så himla tråkigt.
Citera
2014-01-05, 01:28
  #11
Medlem
Charlie-Whites avatar
Är jag den enda som håller med TS? Tycker det är 100 resor skönare att runka! Man kan koppla av och njuta av nån scysst p-rulle eller så bara sluter man ögonen och fantiserar om nån jävligt het brud! Mjummi
Citera
2014-01-05, 01:33
  #12
Medlem
Friheten man ändå har att bara ta en handjob är ju i och för sig ett bra argument men samtidigt lite omväxling från Lena Handén kan väl inte skada? Står fortfarande för samlag men handjob är ibland lite bättre utan att man blandar in massa känslor och måste tänka att det finns en till som man måste ta hand om
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback