2014-01-04, 22:08
Medlem
mustams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Inte alls säkert att de inte vill träffas bara för att de är korta och tråkiga i samtalet. Jag föreslog träff och bad om nummer, inga konstigheter. Populära tjejer är lata och svarar tråkigt ibland. Med nummer är det ju lättare att försöka smöra in sig.
Fast man vill ju inte gå in på det första man gör, eller?
Citera
2014-01-04, 22:16
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mustam
Fast man vill ju inte gå in på det första man gör, eller?

Generellt inte, men om bruden är snygg men svarar kort (och tjejen har urtråkiga och intetsägande intressen) och tråkigt och jag vill "träffas" så chansar jag och frågar om dejt ute eller hemma. Är det kanske OK så tar jag nummer.

När konversationen är tråkig blir inget bättre av att fortsätta och tjejen tröttnar, då är det bara att gå på. Så tänker jag iaf. Men alla måste ju hitta sitt sätt. Jag blev bara så less på att bli dissad av brudar när jag hela mitt liv tänkt flickvän om tjejer jag gillar så jag går nu ut hårt och letar efter de som är ute efter "vänner". Sen kan man ju hitta nån trevlig ändå. Har levt i celibat i hela mitt liv kan tilläggas.

Men det är ju en fördel om det är en bild-match.
Citera
2014-01-04, 23:04
Medlem
mustams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Generellt inte, men om bruden är snygg men svarar kort (och tjejen har urtråkiga och intetsägande intressen) och tråkigt och jag vill "träffas" så chansar jag och frågar om dejt ute eller hemma. Är det kanske OK så tar jag nummer.

När konversationen är tråkig blir inget bättre av att fortsätta och tjejen tröttnar, då är det bara att gå på. Så tänker jag iaf. Men alla måste ju hitta sitt sätt. Jag blev bara så less på att bli dissad av brudar när jag hela mitt liv tänkt flickvän om tjejer jag gillar så jag går nu ut hårt och letar efter de som är ute efter "vänner". Sen kan man ju hitta nån trevlig ändå. Har levt i celibat i hela mitt liv kan tilläggas.

Men det är ju en fördel om det är en bild-match.
Ja det har du rätt i!. Har du lyckats nåt då?
Citera
2014-01-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ja det har du rätt i!. Har du lyckats nåt då?

Återkommer om några dar Började härom dan med min nya taktik.

Inte varit frisk de senaste dagarna och nån måtta får det vara.

Men att boka såna här dejter har inte funnits på kartan av möjligheter tidigare. Är inte så bra på finliret så jag förlitar mig på utseende, totall fräckhet och mitt sätt att skriva vilket tjejerna gillar säger de.
Senast redigerad av fuckedupseriously2 2014-01-04 kl. 23:12.
Citera
2014-01-04, 23:19
Medlem
2stegs avatar
Citat:
Tack för ditt svar!
Har lyckats chatta med ett par stycken faktiskt, men blir nog fler om man sticker ut lite.
En till fråga: Dom man får matchning med borde ju vara lite intresserad iaf? Eller tror du många vill få många matchningar för o få bekräftelse?

Väldigt individuellt. Jag klickar bara ja på de som jag anser verkar intressanta eller är snygga, för jag orkar inte med längre när killar jag inte är intresserad av skriver till mig.
Citera
2014-01-04, 23:43
Medlem
mustams avatar
Måste helt enkelt bli bättre på att skriva
Man lär väl sig med tiden vad som funkar o inte funkar. Att skriva hej hur är läget eller dylikt har knappt funkat.
Citera
2014-01-05, 01:15
Medlem
alcatrazs avatar
Fast när det kommer till kritan så är det nog krasst så att det är utseendet som gäller. Jag upplever hela tiden att man skriver till nån brud, nåt simpelt hej eller liknande, hon går in på ens sida och kollar och sen svarar inte. Har nog inget med öppningsreplik att göra utan helt och hållet att utseendet inte föll damen i smaken. Fan det tär på självförtroendet litegrann när det är typ 10 på rad som inte ens bemödar sig att säga hej.
Senast redigerad av alcatraz 2014-01-05 kl. 01:19.
Citera
2014-01-05, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Fast när det kommer till kritan så är det nog krasst så att det är utseendet som gäller. Jag upplever hela tiden att man skriver till nån brud, nåt simpelt hej eller liknande, hon går in på ens sida och kollar och sen svarar inte. Har nog inget med öppningsreplik att göra utan helt och hållet att utseendet inte föll damen i smaken. Fan det tär på självförtroendet litegrann när det är typ 10 på rad som inte ens bemödar sig att säga hej.

Det handlar nog oftast inte om dig, utan om man som tjej får 10 hej så vill man inte svara på alla.. Men du kanske har rätt att många går på uteseendet, oftast finns det inte mkt annat att gå på, eller så svarar de om det är någon som sticker ut från mängden

Tråkigt att man inte kan skriva om man inte har bild
Citera
2014-01-05, 11:30
Medlem
En fråga,

Försvinner era matchningar och "Vill träffa dig? Jag kan få massa matchningar samt att det ploppar upp folk som "Vill träffa dig", men dom är där bara ett tag sen försvinner dom. Så dom samlas liksom aldrig på hög utan efter en dag är dom i stort sätt borta.
För min vän är det inte så....
Har det att göra med att jag inte är verifierad?
Citera
2014-01-05, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzum89
En fråga,

Försvinner era matchningar och "Vill träffa dig? Jag kan få massa matchningar samt att det ploppar upp folk som "Vill träffa dig", men dom är där bara ett tag sen försvinner dom. Så dom samlas liksom aldrig på hög utan efter en dag är dom i stort sätt borta.
För min vän är det inte så....
Har det att göra med att jag inte är verifierad?

Det är för att du trycker "nej" och de som vill träffa dig är inte tillräckligt snygga för dig. Tyvärr.

Matchningar försvinner pga alla patetiska fejkprofiler till "eurodate" och dylikt. Detta KAN vara vill träffa dig som försvinner, eller det som jag sa ovan.
Citera
2014-01-05, 15:59
Medlem
mustams avatar
Lagt upp lite bättre bilder nu. Båda ligger över 6! Få se hyr detta går, kanske bättre respons nu då!.
Citera
2014-01-05, 16:49
Medlem
Är de bara jag som har lagt märke till att dem lite fulare brudarna ger dig sämre betyg på bilderna än dem mer attraktiva?

Kollade senaste betygen och dem fulare brudarna gav mig en 3-4 medans om dem snyggare chicks ger oftast en 6-7
Senast redigerad av BlazZr 2014-01-05 kl. 16:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in