Citat:
Ursprungligen postat av
SubzeroNr1
Jag har svårt att förstå din logik, men sedan ska man kanske inte förvänta sig mirakel från en som använder termen "skämmigt"

Jaså? Vad är problemet med ordet skämmigt?
Givetvis är det mestadels bottenskrap på Badoo. Det är inte svårare än att snygga människor behöver inte en mobilapp för att få social bekräftelse/ragg. Självklart hänger det
också snygga tjejer och killar på Badoo. Men jag skulle vilja påstå att de är i minoritet och främst är där för social bekräftelse.
Badoo är för bottenskrap som har svårt att lyckas med ragg ute i den riktiga världen där de måste handskas med ett faktiskt socialt möte. Ett möte som är tusen gånger svårare än att skicka iväg ett meddelande till random brud på badoo och hoppas på napp.