2013-08-07, 01:24
  #1753
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubzeroNr1
Jag har svårt att förstå din logik, men sedan ska man kanske inte förvänta sig mirakel från en som använder termen "skämmigt"

Jaså? Vad är problemet med ordet skämmigt?

Givetvis är det mestadels bottenskrap på Badoo. Det är inte svårare än att snygga människor behöver inte en mobilapp för att få social bekräftelse/ragg. Självklart hänger det också snygga tjejer och killar på Badoo. Men jag skulle vilja påstå att de är i minoritet och främst är där för social bekräftelse.

Badoo är för bottenskrap som har svårt att lyckas med ragg ute i den riktiga världen där de måste handskas med ett faktiskt socialt möte. Ett möte som är tusen gånger svårare än att skicka iväg ett meddelande till random brud på badoo och hoppas på napp.
Citera
2013-08-08, 07:40
  #1754
Avslutad
Vad hindrar tjejer att ta kontakt själv?
Citera
2013-08-08, 07:41
  #1755
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kattpaj
Jaså? Vad är problemet med ordet skämmigt?

Givetvis är det mestadels bottenskrap på Badoo. Det är inte svårare än att snygga människor behöver inte en mobilapp för att få social bekräftelse/ragg. Självklart hänger det också snygga tjejer och killar på Badoo. Men jag skulle vilja påstå att de är i minoritet och främst är där för social bekräftelse.

Badoo är för bottenskrap som har svårt att lyckas med ragg ute i den riktiga världen där de måste handskas med ett faktiskt socialt möte. Ett möte som är tusen gånger svårare än att skicka iväg ett meddelande till random brud på badoo och hoppas på napp.

Du har en poäng, men faktum är att de tjejer jag finner intressanta irl är alltid upptagna.
Citera
2013-08-08, 09:30
  #1756
Medlem
Är det fejk eller bara något fel i systemet? Har fått kontakt med flera tjejer som ska finnas inom några kilometer men sedan visar sig bo oftast i Ryssland men även i Dubai.
Citera
2013-08-08, 09:32
  #1757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattpaj
Jaså? Vad är problemet med ordet skämmigt?

Givetvis är det mestadels bottenskrap på Badoo. Det är inte svårare än att snygga människor behöver inte en mobilapp för att få social bekräftelse/ragg. Självklart hänger det också snygga tjejer och killar på Badoo. Men jag skulle vilja påstå att de är i minoritet och främst är där för social bekräftelse.

Badoo är för bottenskrap som har svårt att lyckas med ragg ute i den riktiga världen där de måste handskas med ett faktiskt socialt möte. Ett möte som är tusen gånger svårare än att skicka iväg ett meddelande till random brud på badoo och hoppas på napp.


Inget problem med ordet skämmigt men jag har svårt att tro att någon som passerat mellanstadiet använder det.


Du låter som en ball pojke du. Alla kanske inte har sommarlov just nu så de kan åka land och rike runt för att ragga utan tycker det är bekvämt att få kontakt med någon i app för att se vad som händer.
__________________
Senast redigerad av Mackan09 2013-08-08 kl. 09:36.
Citera
2013-08-08, 16:39
  #1758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vad hindrar tjejer att ta kontakt själv?

Varför skulle tjejer höra av sig, när dom får 20-50 mail om dagen av killar? enklare att bara svara dom antar jag.
Citera
2013-08-08, 21:00
  #1759
Medlem
Förstår inte hype:en kring badoo. Börjat testa så smått. Nästan ingen svarar och när man väl får kontakt blir det lätt stelt eftersom man inte har någon press att gå på!
Citera
2013-08-08, 22:19
  #1760
Medlem
SpooN.s avatar
Måste man ange sitt riktiga namn? Blir namnet synligt på något sätt?
Hur går det för alla mohammeds där ute? Finns de ens?

Är det värt att ha badoo om man inte har tillgång till en smartphone?
Citera
2013-08-08, 22:38
  #1761
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Måste man ange sitt riktiga namn? Blir namnet synligt på något sätt?
Hur går det för alla mohammeds där ute? Finns de ens?

Är det värt att ha badoo om man inte har tillgång till en smartphone?
OM du anger ditt namn så kommer ditt badoo konto upp ganska direkt när man söker på ditt namn på google.
Citera
2013-08-08, 22:40
  #1762
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Förstår inte hype:en kring badoo. Börjat testa så smått. Nästan ingen svarar och när man väl får kontakt blir det lätt stelt eftersom man inte har någon press att gå på!
Men är inte du sån där PUA Behöver inget nätragg!
Citera
2013-08-09, 00:28
  #1763
Medlem
timewasters avatar
Jag gick nyss in på en gammal Hotmail jag använde förr men inte längre för att hitta en youtube kanal som jag premierade på och har fått ett gäng mejl från badoo om tjejer som vill träffas blabla men sen längre bak i alla mejl står det att jag har nu ett konto med lösenord, WTF? Kan någon förklara? jag har då fan inte registerat mig. Registreras man på badoo ofrivilligt?
Citera
2013-08-09, 08:47
  #1764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Förstår inte hype:en kring badoo. Börjat testa så smått. Nästan ingen svarar och när man väl får kontakt blir det lätt stelt eftersom man inte har någon press att gå på!


Jo den finns visst en presentation. En väldigt bra sådan med den nödvändigaste informationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in