Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Om jag kommer ihåg rätt var det för att det var så "ovanligt" med en person som suttit häktad så lång tid (med fulla restriktioner) som envetet nekar till brott. Så ja, dom har inte fått honom att erkänna.
Det tvivlar jag starkt på att dom kommer att få heller. KJ vet att han är oskyldig. Han kommer inte att medge något han inte gjort.
Det skulle förvåna mig oerhört.
Hahahaha, ja det var sannerligen ovanligt, vad hade de förväntat sig haha. Är man oskyldig så brukar man väl inte erkänna.
Funderar på det vittnen säger om skriken, genomgående säger de att det hördes som om att det var från en tv, men då var det väl det då, varför skulle det vara så konstigt. Ja, jo, men någon, förmodligen KJ, stängde ett fönster. Okej, det skulle jag också ha gjort om jag stod i begrepp att slicka fittan på en brud och få kuken sugen med tillhörande orgasm, särskilt när det står två rökande grannar två meter utanför det öppna fönstret och en gubbe bakom en plåtskiva som luftar röven på balkongen hela kvällen. Klart att man inte vill dela med sig av sitt sexliv till hela Boden och allt och alla, den motviljan har KJ faktiskt uttryckt i förhör. Han gjorde bara vad alla andra hade gjort när det vankas sex, stängt fönstret.