2014-01-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Ska man bry sig om vad tjejerna söker?

Alltså om dom "vill chatta", "vänner", "dejta"?

Vill dom som söker vänner ha kuk ändå?

Skriver aldrig till de som har "chatta" men ibland har jag kollat in nån som har det och i deras "intresserad av" så skriver de ändå att de söker något seriöst. Vissa tjejer verkar ha det svårt i huvudet.
Citera
2014-01-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilbeaver
Är det någon som är nöjd med badoo?

Snackar vi sidan nu eller folket på sidan? Sidan i sig är jävligt nice och lättanvänd, gillar upplägget men tyvärr är det flockat med idioter som på alla andra ställen. Hade dom däremot gjort sidan mer pengadriven typ som Mötesplatsen där du inte kan skriva till någon utan att ha nån form av VIP så hade det varit mycket bättre.
Citera
2014-01-02, 16:32
Medlem
Kan killar få över 6.0 i snitt? Har fan inte sett en enda. Man bör nog vara nöjd med sitt snitt alltså.
Citera
2014-01-02, 16:40
Medlem
knulladnunnas avatar
Jag hittade min flickvän där, vi har varit tillsammans i ett halvår nu.
Citera
2014-01-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Kan killar få över 6.0 i snitt? Har fan inte sett en enda. Man bör nog vara nöjd med sitt snitt alltså.

Tjejerna tycks vara ganska elaka när de sätter betyg. Jag har sett bilder på killar som jag själv tycker borde ha ganska höga betyg (jag är hetero men jag ville se hur man står sig i konkurrensen) som får skitbetyg på sina bilder. Eller så är det avundsjuka killar som har satt betyg kanske.
Citera
2014-01-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Tjejerna tycks vara ganska elaka när de sätter betyg. Jag har sett bilder på killar som jag själv tycker borde ha ganska höga betyg (jag är hetero men jag ville se hur man står sig i konkurrensen) som får skitbetyg på sina bilder. Eller så är det avundsjuka killar som har satt betyg kanske.

Ja, det är ju inte så att man tar åt sig. Tycker bara skapligt snygga killar ofta får skitbetyg medan rätt fula tjejer ändå kan få sjuor. Men det är väl som du säger, avundsjuka eller hård betygsättning bara. Förmodligen en kombination.
Citera
2014-01-02, 17:10
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum

Hjälper du till att höja deras snitt för att vara schysst då? Det brukar jag göra.
Citera
2014-01-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Tyvärr ingenting som förvånande med dessa typer av "dejtningsidor". Speciellt Badoo som även är gratis att vara reggad på. Vad hade du förväntat dig innan?
Hade aldrig varit medlem på någon annan dejtingsida innan, så jag visste faktiskt inte att det var så illa.
Citera
2014-01-02, 17:14
Medlem
knulladnunnas avatar
Är det bara jag som tycker det är den bästa dejtingsidan?
Citera
2014-01-02, 17:21
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna

Den är bra... när man väl lärt sig vad man ska skriva för att få lite verkstad.
Citera
2014-01-02, 17:22
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Den är bra... när man väl lärt sig vad man ska skriva för att få lite verkstad.

Det är ju bara att kolla vad de har för intressen och skriva något om det, har man något gemensamt brukar det gå lätt därifrån
Citera
2014-01-02, 17:28
Medlem
zonedisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Mja, var väl helt okej för nått år sedan. Men nu är den bara full av spam-konton. Får ju fan hundratals "en tjej gillar dig" i veckan som säger "jag har inte tid att vara här, träffa mig på knullchat.se(eller dylikt) istället så kan vi ha kul där". Så sjukt störande.

Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Tror det beror på att majoriteten av användarna är killar och således blir det mest killar som sätter betyg. Killarna sätter såklart låga betyg på alla andra, då dom ses som konkurrenter eller nåt. Att bilden dessutom bara visas i några minuter är rätt tråkigt, det blir ju kanske 10 betyg eller så per bild, sen får man inga fler betygsättningar. Så betygsättningen är ju väldigt mycket baserad på smaken av dom få personerna som får se bilden (varav majoriteten är killar?).
Senast redigerad av zonedisk 2014-01-02 kl. 17:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in