2013-05-14, 23:50
Medlem
"16 andra personer som du gav låga betyg eller som inte stämde med dina sökkriterier"

Är dessa män? Går det inte att se vilka det är på nåt sätt.

För alla som vill ha gratis SuperPowers: Gå till inställningar, radera din profil och efter det sista steget bör du får ett erbjudande.
Citera
2013-05-15, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capy
Verkar vara nåt nytt de har börjat med, "anonym chatt", fick inga träffar först med sökkriterierna jag hade, nu har jag ändrat till att jag vill träffa tjejer och killar i alla åldrar men får ändå ingen att chatta med. väldigt lyckat måste jag säga

Jag fick söka länge innan jag hittade någon och när jag väl gjorde det så avbröt brudarna samtalen... Hittade en som var trevlig att prata med iallafal.

Citat:
Ursprungligen postat av nippot
"16 andra personer som du gav låga betyg eller som inte stämde med dina sökkriterier"

Är dessa män? Går det inte att se vilka det är på nåt sätt.

För alla som vill ha gratis SuperPowers: Gå till inställningar, radera din profil och efter det sista steget bör du får ett erbjudande.

Vet ej, ser bara de 2 senaste och sen "5 andra personer". Båda 2 som gav låga var brudar, en 5a och en 3a. Svider i själen, fasst ändå inte vem bryr sig haha

Tack för tippset! Nu editar du din kommentar så att inte skaparna av Badoo ser den
Citera
2013-05-15, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Jag fick söka länge innan jag hittade någon och när jag väl gjorde det så avbröt brudarna samtalen... Hittade en som var trevlig att prata med iallafal.

Vet ej, ser bara de 2 senaste och sen "5 andra personer". Båda 2 som gav låga var brudar, en 5a och en 3a. Svider i själen, fasst ändå inte vem bryr sig haha

Tack för tippset! Nu editar du din kommentar så att inte skaparna av Badoo ser den

Haha ja innan badoo trodde man ju var snygg :P Det är sällan man ser nån kille över 6 i snitt
Citera
2013-05-15, 15:16
Medlem
R4hu7s avatar
Hur "fixar" man så att ens profilbild är densamma som när man loggar in på badoo genom datorn och genom mobilen?
Har stört mig något otroligt på att det är en annan profilbild som valts varje gång jag är inne på mobilen

Vill ju ha den bilden som JAG har valt som profilbild på datan
Citera
2013-05-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Hur "fixar" man så att ens profilbild är densamma som när man loggar in på badoo genom datorn och genom mobilen?
Har stört mig något otroligt på att det är en annan profilbild som valts varje gång jag är inne på mobilen

Vill ju ha den bilden som JAG har valt som profilbild på datan

tror det har att göra med i vilken ordning du lägger upp dem. Prova radera din mobil profilbild så borde den byta till nässta som du la upp efter den.
Citera
2013-05-15, 21:04
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
tror det har att göra med i vilken ordning du lägger upp dem. Prova radera din mobil profilbild så borde den byta till nässta som du la upp efter den.
Ja jag har också haft mina aningar om det, sagt och gjort så gjorde jag så och nu verkar profilbilderna matcha varandra iallafall
Citera
2013-05-16, 15:24
Medlem
Kosmos.s avatar
Alltså vad är det för fel på folk.

Nu har jag sett profiler på två tjejer som jag känner vid namn som heter något annat namn på sidan. T.ex. Sofia-> Emelie

Är det killar som på något sjukt sätt roar sig med att sno bilder och skapa fakeprofiler eller vad är det frågan om?
Citera
2013-05-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Alltså vad är det för fel på folk.

Nu har jag sett profiler på två tjejer som jag känner vid namn som heter något annat namn på sidan. T.ex. Sofia-> Emelie

Är det killar som på något sjukt sätt roar sig med att sno bilder och skapa fakeprofiler eller vad är det frågan om?

det kanske till och med är siten och företaget bakom som skapar fakeprofilerna?
Citera
2013-05-16, 15:31
Bannlyst
Vad är det för jävla bugg som gör att bostadsorten ändras? Snackar med en brud och ena dagen står det att hon bor i Göteborg. Nästa dag bor hon i Skövde Vart fan bor hon egentligen? Det är samma sak med profilbilden. Byts varje dag. Jag har ju liksom svårt att tro att hon håller på och byter varje dag. Så vad fan är felet?
Citera
2013-05-16, 15:43
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
det kanske till och med är siten och företaget bakom som skapar fakeprofilerna?
Skulle inte förvåna mig...

men seriöst är det så?
Citera
2013-05-16, 16:17
Medlem
Kosmos.s avatar
Ingen höjdare den där sidan. När jag bläddrar igenom galleriet ser jag kanske en tjej på 15 som ser okej ut (7+'are på min skala). Och de tjejerna får väl ca. 3000 mail om dagen. bläh
Citera
2013-05-16, 17:43
Medlem
Alltså ingen brud svara någonsin på ens meddelanden. Bluffsida. Skriver till minst 5-10 per dag nu senaste veckorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in