2013-12-30, 14:01
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnappySnackShack
Halloj! Jag är en riktig nybörjare. Kanske en dum fråga. Men när jag spelar online så finns det inga poliser. Ska det vara så? Är det någon inställning som är på eller vad ska jag göra? Utan poliser är det ju inge kul!

Klart dom finns men osäker på att man kan hitta dom (förutom på polisstation) utan att ha 1 eller fler stjärnor
Citera
2013-12-30, 14:03
Medlem
SnappySnackShacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Klart dom finns men osäker på att man kan hitta dom (förutom på polisstation) utan att ha 1 eller fler stjärnor

Men jag får aldrig några stjärnor kan göra precis vad som helst. :O
Citera
2013-12-30, 14:04
Medlem
Fabolouseds avatar
Varför byts aldrig emblemet på ens crew på socialclub? Har gjort ett i deras editor men när jag byter till det och trycker spara så blir det den vanliga ändå.
Citera
2013-12-30, 14:34
Medlem
Det går ju inte spela längre.

*Gjorde ett mission igår. där ena laget ska ta en item och andra laget ska med hjälp av polisen förhindra att de andra tar itemet. Sedan ska det levereras. Killen som hade väskan levererade aldrig, han körde bara runt som en idiot. Efter 15 min började jag jaga honom, ja han var ju på mitt team, och jag skjöt sönder hans däck och han körde åt fan och dog. Jag plockade upp väskan och han börjadade jaga mig och försökte förhindra mig att leverera. Jag lyckades dock. Vaarför ska han in i teammatcher ifall han bara ska förstöra?

*Tanks. jag hatar när folk kör runt med tanks och dräper alla. De verkar ju ha gjort slut på alla sina pengar också så man måste själv betala självrisken på bilen. Passive mode hjälper ju inte. Får dessa aldrig Bad Sport för att de förstör så många ägda fordon?
Citera
2013-12-30, 19:34
Medlem
nån som har nått bra tips att man kan få mycket RP så man kommer upp lite i level?INGET FUSK VILL JA HA! online allstå
PS3
Citera
2013-12-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Jajjemen. Jag spelade nyss för första gången på en vecka kanske. Näej, stängde av på en gång. Fan vad synd att det har blivit såhär, gillar verkligen spelet i allmänhet men det är så mycket fuckups inblandat att det inte är värt det.

MvH

Håller med dig, nästan roligare att spela offline än online..
Citera
2013-12-30, 20:16
Medlem
Ligger GTA online nere? Kommer inte in, någon med samma problem?
Citera
2013-12-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vxr8
nån som har nått bra tips att man kan få mycket RP så man kommer upp lite i level?INGET FUSK VILL JA HA! online allstå
PS3

Gör jobs.
Skaffa en hög bounty level och fly, varje gång du tappar snuten så får du lite RP + att du får driving skill ifall du inte krockar hela tiden.

Driving skill och flight skill är ju sjukt sega i online btw
Citera
2013-12-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vxr8
PS3

Vinn massa race, det är så jag går upp i level.
Citera
2013-12-30, 20:34
Medlem
Nej online är inte nere.. kanske mycket folk.. är inne å kör nu tackar för tipsen .. är typ så ja gör redan , men alltid bra med fler tips :P
Citera
2013-12-30, 20:34
Medlem
sigurts avatar
Jag har sett "reklam" på facebook att nu kan man göra egna race och spela andras egna gjorda race...

Jag är inte intresserad av att göra egna banor, det kommer ta förmycket tid. Men hur hittar jag dessa andra race?

Man har ju tröttnat på de som finns och vill testa lite nytt nu!
Citera
2013-12-30, 21:49
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag har sett "reklam" på facebook att nu kan man göra egna race och spela andras egna gjorda race...

Jag är inte intresserad av att göra egna banor, det kommer ta förmycket tid. Men hur hittar jag dessa andra race?

Man har ju tröttnat på de som finns och vill testa lite nytt nu!

Detta är egentligen en sen edit:

Det här med betting, jag har inte riktigt förstått det.

Jag bettade 500 dollar på mig själv.

Jag vinner racet!

På scorelisten står det -500 på mitt namn.

Varför??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in