Citat:
Ursprungligen postat av
snilsson
Akuman är snabb men Batin är faktiskt snabbare både runt en bana och rakt fram. Det är utförligt testat av flera personer. :-)
Då tycker jag det är märkligt att när jag kollade för nån månad sen så hade Akuman snabbast tid på nästan alla race

Såg Batin endast på nått fåtal race, så jo, Akuma är bättre.
Akuma har mer power och accelererar snabbare men inte lika hög topphastighet som Bati. Men över ett helt race vinner Akuman då man sällan kommer upp i topphastigheten om det nu inte är bara raksträckor och inga kurvor, då borde Bati vinna. Finns många klipp på youtube där det visas ganska tydligt.