Köpte precis en av lyxlägenheterna bland höghusen(det centrala läget som gjorde att jag valde just den då jag vill ha nära till allt) med 10-bilars garage för 223K.
Grejer man kan göra förutom att titta på TV(bl.a live se andra spelare ute i staden och vad dom sysslar med) är byta kläder(även besökare) dricka vin/whiskey, röka bong, duscha, spana in mina två feta fordon och njuta av den sjukt vackra utsikten, speciellt på natten!
Vi får se om det är kvar nästa gång jag kopplar upp mig.
Då har vi en till plats för heists-planering!