2013-10-06, 01:15
Medlem
.The.Dude.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Tack för att du länkade. Tung är du!

Men om det nu stämmer att man måste planera ut i minst detalj och fixa utrustningen (etc). Så behövs det även ett gäng väldigt seriösa och deciplinerade grabbar. Jag menar alltså såna som inte bara latchar runt utan faktiskt håller sig till sin specifika uppgift som medhjälpare till Heisten. Detta är ett stort problem, eftersom att det är svårt att hitta spelare som håller det måttet.

Annars blir det sjukt kul att bestämma typ vilken outfit man ska ha, vilka vapen, vilka fordon man ska använda. Ska någon stå utanför med bil och vänta? Eller har man en helikopter redo att lyfta efter att man har bytet? Låter sjukt kul!

Exakt, det är ett dilemma. Men tiden får utvisa vilka man kan lita på. Precis som i verkliga livet. Det gäller att ha grabbar man kan lita på, som inte hugger en i ryggen. Om någon ska jobba med mig är det seriöst som gäller. Självklart ingen alkohol eller droger en vecka innan jobbet, varken IRL eller in game.
Skämt åsido.

Men låt säga att man drar ihop ett gäng från FB och lirar tillsammans ett par gånger och märker att balansen mellan flipp och allvar funkar då kan det faktiskt bli riktigt jävla ball att spela ett par timmar. Först drar man runt o fuckar med lite snubbar sen kör man lite jobb.
Citera
2013-10-06, 01:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Någon som vet om man kan ge över pengar till en annan crew-medlem?
Håll nere Select/Back -> Cash -> Give Cash(Eller något i den stilen)
Citera
2013-10-06, 01:17
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Håll nere Select/Back -> Cash -> Give Cash(Eller något i den stilen)

Ska testas, tack för svar!
Citera
2013-10-06, 01:20
Medlem
billyboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
Exakt, det är ett dilemma. Men tiden får utvisa vilka man kan lita på. Precis som i verkliga livet. Det gäller att ha grabbar man kan lita på, som inte hugger en i ryggen. Om någon ska jobba med mig är det seriöst som gäller. Självklart ingen alkohol eller droger en vecka innan jobbet, varken IRL eller in game.
Skämt åsido.

Men låt säga att man drar ihop ett gäng från FB och lirar tillsammans ett par gånger och märker att balansen mellan flipp och allvar funkar då kan det faktiskt bli riktigt jävla ball att spela ett par timmar. Först drar man runt o fuckar med lite snubbar sen kör man lite jobb.
Jag skulle gissa på att det har något med good/bad sports systemet. Om man gör det man ska så matchas man med andra som gör sina uppgifter. Man kan ju alltid hoppas iaf.
Citera
2013-10-06, 01:29
Medlem
Någon som vet om jag måste ha ett garage för att äga flera bilar? Jag har en motorcykel nu som är jävligt rolig att köra men helt värdelös i de flesta missions, så behöver fan en bil också. måste jag köpa ett garage då?
Citera
2013-10-06, 01:32
Medlem
.The.Dude.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Någon som vet om jag måste ha ett garage för att äga flera bilar? Jag har en motorcykel nu som är jävligt rolig att köra men helt värdelös i de flesta missions, så behöver fan en bil också. måste jag köpa ett garage då?

Yupp, du måste ha garage.
Citera
2013-10-06, 01:38
Medlem
Kan någon hjäloa mig? Jag kan intr spela med någon annab utan är helt själv på servern och när jag klickar join friend så står det failed to find a conpatible gta online session containing friends. PLZ HELP ME!
Citera
2013-10-06, 02:43
Medlem
Frijss avatar
Förlorade den första bilen som man fick gratis uppgraderingar till. Startade om spelet och förlorade de kläder som jag köpt och även försäkringen till bilen, men har fortfarande lika mycket pengar som innan.
Citera
2013-10-06, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frijs
Förlorade den första bilen som man fick gratis uppgraderingar till. Startade om spelet och förlorade de kläder som jag köpt och även försäkringen till bilen, men har fortfarande lika mycket pengar som innan.

Förlorade också gratisupgradzen och gratisförsäkringen..
Spelar inte sen dess, inte värt det. Vem vet, man kanske har 40h played och losar allt. Då slänger man spelet, nej jag väntar. GTA V är bra, men man ska inte förstörta det för dumma buggar.
Citera
2013-10-06, 02:57
Medlem
Synd alla som ej kommer in... Hunnit lira grymt mycket, (lvl 20) köpt.lägenhet osv, fanns mycket man kunde utnyttja för snabba pengar tex döda 10 st, ta en bil köra 400m å få 9k$ den replay hela tiden men de har dom tagit bort att man ej kan göra, man kan ej råna affärer.efter varandra då detta gick bugga av att gå in i start - Xbox store då försvann Dantes osv sen va de bara att trycka B (Xbox) så kom man tillbaka utanför affären igen, men grymt nöjd än så länge!
Citera
2013-10-06, 04:18
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Köpte precis en av lyxlägenheterna bland höghusen(det centrala läget som gjorde att jag valde just den då jag vill ha nära till allt) med 10-bilars garage för 223K.

Grejer man kan göra förutom att titta på TV(bl.a live se andra spelare ute i staden och vad dom sysslar med) är byta kläder(även besökare) dricka vin/whiskey, röka bong, duscha, spana in mina två feta fordon och njuta av den sjukt vackra utsikten, speciellt på natten!

Vi får se om det är kvar nästa gång jag kopplar upp mig.
Då har vi en till plats för heists-planering!
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-10-06 kl. 04:34.
Citera
2013-10-06, 04:23
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Köpte precis en av lyxlägenheterna bland höghusen(det centrala läget som gjorde att jag valde just den) med 10-bilars garage för 223K. Vi får se om det är kvar nästa gång jag kopplar upp mig.

Då har vi en till plats för heists-planering!
Hur tjäna du ihop dina pengar? Några tips till en Lvl 7a?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in