2013-12-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Jahapp, nu fick man 1 miljard dollar.

Och så var spelet slut..
Citera
2013-12-29, 15:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Lite intressant ändå hur mången klagade på att spelet är "Grind-baserat", d.v.s. att man måste tvinga sig genom repetitiva uppdrag för att få pengar för att på så sätt kunna ha kul i spelet. Nu när man får pengar utan att behöva lyfta ett finger är det dominerande klagomålet istället att spelet är över för man har mer pengar än man kan spendera.

Bristen på en spelvaluta var enligt mig en av orsakerna till att Grand Theft Auto IV var så roligt. Jag kunde leka runt, förstöra bilar och spränga mig själv i luften eftersom det inte ledde till några konsekvenser. I Grand Theft Auto V törs jag inte göra detta eftersom jag inte vill bli av med mina surt förvärvade pengar.
Citera
2013-12-29, 15:59
Medlem
Grovsnusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3miil
Gå till frisören det är en sax på kartan.
Jag har provat, jag har tagit bort hans hår men det ser ut som en tattoo på skallen hans. det är inte hår. Läs om läs rätt
Citera
2013-12-29, 16:00
Medlem
Grovsnusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComeLetGo
Håll ned Select> Inventory> Body Armor > None.

Tack!! mvh gs
Citera
2013-12-29, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Och så var spelet slut..

Njae, har egentligen inte spelat på jättelänge. Nu kan jag åtminstone köpa saker jag aldrig hade orkar spara ihop till.
Citera
2013-12-29, 16:19
Medlem
Är de bara jag som är glad över att få pengar? Började spela online i onsdags och det dröjde inte länge innan jag plötsligt fick ca 60 miljoner.

Men hade jag inte fått dem så hade jag inte haft hus, garage och massa bilar nu, så jag tycker de är gött.
Citera
2013-12-29, 16:47
Medlem
Hur levlar man snabbt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Njae, har egentligen inte spelat på jättelänge. Nu kan jag åtminstone köpa saker jag aldrig hade orkar spara ihop till.
Fast du kan inte ha några roliga vapen om du inte levlar till en hög nivå.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Lite intressant ändå hur mången klagade på att spelet är "Grind-baserat", d.v.s. att man måste tvinga sig genom repetitiva uppdrag för att få pengar för att på så sätt kunna ha kul i spelet. Nu när man får pengar utan att behöva lyfta ett finger är det dominerande klagomålet istället att spelet är över för man har mer pengar än man kan spendera.

Bristen på en spelvaluta var enligt mig en av orsakerna till att Grand Theft Auto IV var så roligt. Jag kunde leka runt, förstöra bilar och spränga mig själv i luften eftersom det inte ledde till några konsekvenser. I Grand Theft Auto V törs jag inte göra detta eftersom jag inte vill bli av med mina surt förvärvade pengar.
Klart man vill ha mycket pengar. Frihet är det som är kul (d.v.s inga begränsningar). Jobbigt bara att det tar så lång tid att levla. Vill även ha roliga vapen.
Senast redigerad av Kaymano 2013-12-29 kl. 16:51.
Citera
2013-12-29, 18:00
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Hur levlar man upp snabbt?

Jag är inget proffs på att levla(är level 45) Men att göra uppdrag förstås, gör om uppdrag som gav mkt xp för lite tid spenderat. Race är väldigt bra. Man kan spela olika race med en kamrat och både få mycket xp samt låsa upp mods till bilar. Race ger oftast mindre xp än uppdrag, men om det är korta race kan man köra många på samma tid som man gör ett uppdrag.
Citera
2013-12-29, 18:07
Medlem
Är det någon mer som börjar tröttna ev. tröttnat på online?
Citera
2013-12-29, 18:09
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Är det någon mer som börjar tröttna ev. tröttnat på online?
Jag har börjat tröttnat.
Citera
2013-12-29, 18:14
Medlem
Vilken rank ska man va för att kunna ge bort pengar?
Citera
2013-12-29, 18:16
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Vilken rank ska man va för att kunna ge bort pengar?
Man kan dela sina pengar från jobb osv. Inte ge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in