2013-10-05, 23:33
  #3409
Medlem
Kaejkos avatar
Update -- 3:00 PM ET 10/5/13:

GTA Online on PS3 has been down for part of today and we have been working with Sony to stabilize connection on that platform as quickly as possible. We are also very aware of the continued issues with loss of characters, money, rank, and items, and are focused on identifying the root causes and resolving the issue for players. More updates on that topic will be posted here: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartment...

För alla som har fått sina gubbar raderade.

Vilken tid är 3:00 pm?
Citera
2013-10-05, 23:35
  #3410
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Haha jag lirade med 2 stycken innan, Cr4Zy Twin och Nocolus. Vi hade det ganska soft, snodde Lazer planet och lite sånt sen blev jag av med dom när jag dog. När jag kom fram till dom igen så började Nocolus skjuta mig så att jag nästan dog medans jag klättrade på en kulle/klippa. Hann upp och smacka honom med min batong. Han dog såklart på ett slag.

Inga hard feelings från min sida dock, satt bara och skrattade medans han sköt på mig.

ahah nocolus trodde du va en annan snubbe , för det fanns en jävel där som körde på oss
Citera
2013-10-05, 23:35
  #3411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Update -- 3:00 PM ET 10/5/13:

GTA Online on PS3 has been down for part of today and we have been working with Sony to stabilize connection on that platform as quickly as possible. We are also very aware of the continued issues with loss of characters, money, rank, and items, and are focused on identifying the root causes and resolving the issue for players. More updates on that topic will be posted here: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartment...

För alla som har fått sina gubbar raderade.

Vilken tid är 3:00 pm?
Det är elva skulle jag gissa på,
Citera
2013-10-05, 23:36
  #3412
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Update -- 3:00 PM ET 10/5/13:

GTA Online on PS3 has been down for part of today and we have been working with Sony to stabilize connection on that platform as quickly as possible. We are also very aware of the continued issues with loss of characters, money, rank, and items, and are focused on identifying the root causes and resolving the issue for players. More updates on that topic will be posted here: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartment...

För alla som har fått sina gubbar raderade.

Vilken tid är 3:00 pm?
3:00 PM = 15:00.
Eftersom det är EDT (Eastern Time, sommartid) innebär det 20:00 svensk tid.
Citera
2013-10-05, 23:38
  #3413
Medlem
Deferos avatar
Spelet säger att jag ska spara mina pengar genom att besöka ett ATM-bank! Vart ligger bankerna?
Citera
2013-10-05, 23:39
  #3414
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Spelet säger att jag ska spara mina pengar genom att besöka ett ATM-bank! Vart ligger bankerna?
Håll nere Select/Back så kan du välja att markera närmsta ATM-maskin via Quick-GPS. Det går även att föra över pengar till och från ditt konto via mobilen. Öppna upp webbläsaren, tryck på "Money and Services" och välj Maze Bank. Därigenom kan du hantera dina pengar över ditt bankkonto.
Citera
2013-10-05, 23:46
  #3415
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Håll nere Select/Back så kan du välja att markera närmsta ATM-maskin via Quick-GPS. Det går även att föra över pengar till och från ditt konto via mobilen. Öppna upp webbläsaren, tryck på "Money and Services" och välj Maze Bank. Därigenom kan du hantera dina pengar över ditt bankkonto.

Tack! Och när är det pengarna bara hamnar på mig, alltså så att vem som helst kan ta dem ifall de dödar mig? Är det efter varje uppdrag eller hela tiden?
Citera
2013-10-05, 23:47
  #3416
Medlem
majj1katts avatar
Vart är alla 360-spelare? Hittar ingen inne på servrarna.
Citera
2013-10-05, 23:52
  #3417
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
3:00 PM = 15:00.
Eftersom det är EDT (Eastern Time, sommartid) innebär det 20:00 svensk tid.

Okej! Då har dom hållit på med problemen i 4 timmar snart.
Hoppas bara allt ordnar sig så man kan lira.
Citera
2013-10-06, 00:02
  #3418
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
ahah nocolus trodde du va en annan snubbe , för det fanns en jävel där som körde på oss

Haha jag såg det. Han körde en liten fuling med, satte igång passive mode i någon minut sen ändra när han trodde att ni inte var beredda haha
Citera
2013-10-06, 00:09
  #3419
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Spara alltid manuellt genom att återgå till singleplayer innan du stänger av.
Har alltid gjort och har funkat hittills
Citera
2013-10-06, 00:10
  #3420
Medlem
Varför kommer jag och mina kompisar in på olika servrar efter vi har gjort ett uppdrag tillsammans? Irriterande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in