2013-11-14, 12:01
  #8209
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Vilka spelar du med? När jag är inne är det alltid minst ett 5-10 stycken som är med på noterna!
Annars, om ingen vill joina dig så är det väl bara för dig att joina andra?

RobboDobbo, Knimme, Wasp-92 är spelare jag relativt regelbundet spelar med. Dig har jag spelat med ett par gånger också!

Jo, det gör jag också. Men ibland är man utan invites, då tycker jag att det av nästan 300 spelare i ett crew bör finnas någon/några som vill spela!

Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Man undvikar la gärna att joina andra då det är väldigt ofta det gapas i voicechat på nått random språk dock.

Memorera Svensson__, jag hostar nästan alltid " Closed sessions" för att slippa sådana!
__________________
Senast redigerad av Necrofili 2013-11-14 kl. 12:03.
Citera
2013-11-14, 12:16
  #8210
Medlem
i.b.ms avatar
Jag kör relativt ofta i invite only sessioner eller bara med vänner och crew. Vi får dock komma ihåg att de 300 medlemmarna i vårt FB Crew är uppdelade mellan PS3 och XBox så uppemot hälften av medlemmarna kan man aldrig spela med om man bara har ett system.

Frågan är hur det kommer att fungera när spelet släpps till fler plattformar, jag hoppas att jag kan koppla ihop även en PC och PS4 version till min profil.
Citera
2013-11-14, 12:42
  #8211
Medlem
Evil.planss avatar
Någon som är sugen på lite lir? kör ps3

Skicka iväg ett pm med nick om någon är sugen
Citera
2013-11-14, 12:51
  #8212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
RobboDobbo, Knimme, Wasp-92 är spelare jag relativt regelbundet spelar med. Dig har jag spelat med ett par gånger också!

Jo, det gör jag också. Men ibland är man utan invites, då tycker jag att det av nästan 300 spelare i ett crew bör finnas någon/några som vill spela!



Memorera Svensson__, jag hostar nästan alltid " Closed sessions" för att slippa sådana!
Och jävlar va kul vi oftast har!
Så se till att komma in där vi oftast är dagligen och nöter missions, survivals, race, påhitt och ibland är allmänt störande för dom andra splearna!

Ps: Och vi har alla mic så det gör allt så mycket roligare!
Ps2: Döda Robbodobbo så mycket du kan, det tycker han om, OCH repa hans bil så fort du ser den, blir han ännu gladare av! :P

Psn: Knimme
Citera
2013-11-14, 12:56
  #8213
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Och jävlar va kul vi oftast har!
Så se till att komma in där vi oftast är dagligen och nöter missions, survivals, race, påhitt och ibland är allmänt störande för dom andra splearna!

Ps: Och vi har alla mic så det gör allt så mycket roligare!
Ps2: Döda Robbodobbo så mycket du kan, det tycker han om, OCH repa hans bil så fort du ser den, blir han ännu gladare av! :P

Psn: Knimme


Haha, i regel när jag försöker joina dina invites så är jag för långsam och får ett meddelande om att servern är full, eller ja, långsam. Jag har en värdelös lina. Så det kan bero på det! :P
Citera
2013-11-14, 13:08
  #8214
Medlem
Kickexs avatar
Läste lite om den nya patchen på IGN http://www.ign.com/articles/2013/11/13/gta-5-beach-bum-content-coming-next-week
Ser inget om någon Heists. Antar att man får se om man har turen om det släpps innan årsskiftet.
Väntar dom för länge så blir förväntningarna för stora och därmed risken att man blir besviken ökar.
Citera
2013-11-14, 13:24
  #8215
Medlem
MIBRs avatar
Har de tänkt att ladda laddningstiderna online? De är under all kritik..
Citera
2013-11-14, 13:35
  #8216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil.plans
Någon som är sugen på lite lir? kör ps3

Skicka iväg ett pm med nick om någon är sugen
Finns en tråd för spelare som söker spelare...
Citera
2013-11-14, 14:10
  #8217
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Varför är det aldrig några flashbackare som vill spela? Jag skickar invites till race och uppdrag hela tiden, utan någon som helst respons.
Jag kan på en hand räkna spelare jag brukar spela med. Är inte meningen med att vara med i ett crew att man ska spela tillsammans?


Det är ett par som spelar, jag är bland dem. Bara skicka freinds så kör vi idag! =)
Citera
2013-11-14, 14:12
  #8218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Har de tänkt att ladda laddningstiderna online? De är under all kritik..

Ladda ladningstider?
Jag antar att du menar fixa.
Du har inte funderat på om det är från din sida? Jag kan inte påstå att det tar speciellt lång tid. Aldrig hört klagomål om det.
Citera
2013-11-14, 14:12
  #8219
Medlem
albalinos avatar
Jag har största oturen att 90 % av mina vänner spelar cod eller bf!! och resten som spelar gta har tröttnat. Ser att folk söker spelare. Ni får jätte gärna spelq med mig. Vi kan köra survival vilket ger bra cash. Är på lv 52. OBS! har ingen mic för min syster har lånat den. Hoppas det är inget hinder. Adda mig på ps3: albalindo
Citera
2013-11-14, 14:33
  #8220
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Jag har största oturen att 90 % av mina vänner spelar cod eller bf!! och resten som spelar gta har tröttnat. Ser att folk söker spelare. Ni får jätte gärna spelq med mig. Vi kan köra survival vilket ger bra cash. Är på lv 52. OBS! har ingen mic för min syster har lånat den. Hoppas det är inget hinder. Adda mig på ps3: albalindo

Jag har inte en enda polare som lirar live, de få som lirar kör bara PC, töntar!
Men finns ju mängder av skönt folk från klanen och även folk som kör publik time to time, bara hitta nya

Edit: Mic är ju verkligen att föredra, blir inte alls samma sak annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in