Citat:
Ursprungligen postat av
Necrofili
RobboDobbo, Knimme, Wasp-92 är spelare jag relativt regelbundet spelar med. Dig har jag spelat med ett par gånger också!
Jo, det gör jag också. Men ibland är man utan invites, då tycker jag att det av nästan 300 spelare i ett crew bör finnas någon/några som vill spela!
Memorera Svensson__, jag hostar nästan alltid " Closed sessions" för att slippa sådana!

Och jävlar va kul vi oftast har!
Så se till att komma in där vi oftast är dagligen och nöter missions, survivals, race, påhitt och ibland är allmänt störande för dom andra splearna!
Ps: Och vi har alla mic så det gör allt så mycket roligare!
Ps2: Döda Robbodobbo så mycket du kan, det tycker han om, OCH repa hans bil så fort du ser den, blir han ännu gladare av! :P
Psn: Knimme