2013-12-24, 10:49
  #1069
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroxie
God Jul på dig!

Sitter och uppdaterar hemsidan nu för att se vad det är för julklapp de syftar på. Hoppas innerligt på en stor artist, men antar ej det.
De har väl inte gått ut och sagt något om en julklapp? Sen att det kan komma ändå är klart.
Citera
2013-12-24, 11:27
  #1070
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroxie
God Jul på dig!

Sitter och uppdaterar hemsidan nu för att se vad det är för julklapp de syftar på. Hoppas innerligt på en stor artist, men antar ej det.

Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
De har väl inte gått ut och sagt något om en julklapp? Sen att det kan komma ändå är klart.

"Vi vill önska er alla en god jul.
Många av er hade nog önskat sig ett riktigt tungt bandsläpp i julklapp. Men vi kommer hålla oss till nästa år innan vi presenterar fler band.
Tills dess får ni ha en riktigt fin jul!"



Då blir det ingen early-birdbiljett för mig då
Citera
2013-12-24, 11:34
  #1071
Medlem
Kiltmannens avatar
"Vi räknar med att kunna släppa lite fler artister framåt mitten av januari. Sen är det så klart en smaksak huruvida dom är bra"

Det var ju lite trist
Citera
2013-12-24, 14:04
  #1072
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
De har väl inte gått ut och sagt något om en julklapp? Sen att det kan komma ändå är klart.

Tror jag misstolkade deras inlägg angående julklappskalendern bara.. Har för höga förhoppningar.
Citera
2013-12-25, 00:09
  #1073
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kroxie
Tror jag misstolkade deras inlägg angående julklappskalendern bara.. Har för höga förhoppningar.

det stod ju faktiskt Pssst! Så här dan före dopparedan kan vi tipsa om "The Grand Finale" i Julklappskalendern 2013. I morgon klockan 10:00 öppnas årets sista lucka och så klart har den någonting med Bråvalla att göra... Du har väl inte missat att signa upp dig?

Men den hade väl inget med bråvalla att göra alls vad jag läst. Jaja, lite trist att det dröjer. Då kommer jag inte köpa någon biljett förens tidigast i Januari
Citera
2013-12-25, 10:40
  #1074
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
det stod ju faktiskt Pssst! Så här dan före dopparedan kan vi tipsa om "The Grand Finale" i Julklappskalendern 2013. I morgon klockan 10:00 öppnas årets sista lucka och så klart har den någonting med Bråvalla att göra... Du har väl inte missat att signa upp dig?

Men den hade väl inget med bråvalla att göra alls vad jag läst. Jaja, lite trist att det dröjer. Då kommer jag inte köpa någon biljett förens tidigast i Januari

Mja, jag gick in där lite senare och då kunde man vinna 2 festivalpass eller vad det var till Bråvalla.
Citera
2013-12-27, 11:15
  #1075
Medlem
steveharrisffss avatar
Har inhandlat biljett till torsdagen. Alltså första dagen. Ska se Maiden och inga fler. Undrar om det kommer vara möjligt att övernatta utanför insläppet som en kö eller kommer man bli bortföst?
Citera
2013-12-27, 11:33
  #1076
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Har inhandlat biljett till torsdagen. Alltså första dagen. Ska se Maiden och inga fler. Undrar om det kommer vara möjligt att övernatta utanför insläppet som en kö eller kommer man bli bortföst?

Varför skulle du vilja göra det om det ändå bara är Maiden du vill se?
Citera
2013-12-27, 15:56
  #1077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Varför skulle du vilja göra det om det ändå bara är Maiden du vill se?
Han vill vara nr1 framför scen där Maiden ska spela. Till vilken nytta begriper jag inte.
Citera
2013-12-27, 16:01
  #1078
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Han vill vara nr1 framför scen där Maiden ska spela. Till vilken nytta begriper jag inte.

Är ju band innan som spelar på samma scen, så känns ju väldigt dumt att campa innan, då skulle det innebära att han campar i flera timmar, ställer sig framför scenen i typ 12 timmar bara för att stå längst fram.

Borde räcka med att han ställer sig långt fram på bandet innan Maiden och sen stannar kvar där när alla andra går?
Citera
2013-12-27, 16:02
  #1079
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Han vill vara nr1 framför scen där Maiden ska spela. Till vilken nytta begriper jag inte.

Det är ju dock flertal andra band som kommer spela på samma scen (och andra scener) innan det är dags för Maiden. Att köa till scenen hela natten är ju helt meningslöst. Det är festival
Citera
2013-12-27, 16:04
  #1080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Är ju band innan som spelar på samma scen, så känns ju väldigt dumt att campa innan, då skulle det innebära att han campar i flera timmar, ställer sig framför scenen i typ 12 timmar bara för att stå längst fram.

Borde räcka med att han ställer sig långt fram på bandet innan Maiden och sen stannar kvar där när alla andra går?
Du har så rätt i det du säger. Fast vissa tycker väl det är kul att stå och se på band man kanske inte gillar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in