Citat:
Ursprungligen postat av
kroxie
God Jul på dig!
Sitter och uppdaterar hemsidan nu för att se vad det är för julklapp de syftar på. Hoppas innerligt på en stor artist, men antar ej det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
De har väl inte gått ut och sagt något om en julklapp? Sen att det kan komma ändå är klart.
"Vi vill önska er alla en god jul.
Många av er hade nog önskat sig ett riktigt tungt bandsläpp i julklapp. Men vi kommer hålla oss till nästa år innan vi presenterar fler band.
Tills dess får ni ha en riktigt fin jul!"
Då blir det ingen early-birdbiljett för mig då