2013-12-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezine
Hur många fler "stora" namn tror ni att vi kan vänta oss? Känns som Iron Maiden inte kommer dra all folk utan att man måste komplettera med fler stora namn.

Jag menar förra festivalen med stora namn som Greenday, Rammstein, Avicii, Volbeat och AVB gjorde ju detta till en riktigt succe.

Det kommer säkerligen vara MINST lika många stora namn som sist, varav 2 headlines kvar. Vad stod det, 70-80 akter till Bråvalla 2014 har jag för mig.

Och jag tror nog att ett av världens största band kommer locka en hel del folk, men självfallet kommer det tillkomma mer stora namn.
Citera
2013-12-21, 13:29
Medlem
Headliners hit eller dit det blir fan bra om det så vore Mora träsk som spelade hela festivalen.
Man åker väl dit för att festa mesta tiden. Sen är det inte dom stora namnen som är det viktiga utan dom små banden som är roligast att de.
Citera
2013-12-21, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Headliners hit eller dit det blir fan bra om det så vore Mora träsk som spelade hela festivalen.
Man åker väl dit för att festa mesta tiden. Sen är det inte dom stora namnen som är det viktiga utan dom små banden som är roligast att de.
Vissa av oss åker faktiskt dit främst för musiken, tro det eller ej.
Citera
2013-12-21, 14:03
Medlem
dezines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze

Så du åker enbart på Bråvalla för festa? Jag åker givetvis dit för festa i kombination med bra musik och band jag vill se.
Citera
2013-12-21, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
Vissa av oss åker faktiskt dit främst för musiken, tro det eller ej.
Citera
2013-12-21, 16:13
Medlem
WhatDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Att Håkan inte dyker upp på Bråvalla får mig att tänka en sak.

"Fan, där försvann ett par tusen potentiella partners."

Den tanken slog mig också, Håkans anhängare har ju tendensen att vara rätt fräscha i mina ögon

Förövrigt så blir det camphäng ifall Skrillex bokas. Att svettas med smågrabbar i monsterkeps och adidas mjukis är inte min grej.
Citera
2013-12-21, 16:41
Medlem
Citat:
Så du åker enbart på Bråvalla för festa? Jag åker givetvis dit för festa i kombination med bra musik och band jag vill se.
Jag åker fört o främst för musiken men det är oftast inte hedlines som gör att jag åker till en viss festeival, Utan några mindre mindre band. Tyvärr så är jag nykterist pga medesinska själ nyförtiden men jag har nog lika kul ändå
Citera
2013-12-22, 17:09
Medlem
BilboBus avatar
Citat:

Inge fel med att åka på festival för stämningen,det är det enda jag gör
Citera
2013-12-22, 18:52
Medlem
Jag har lyssnat på Tool väldigt mycket på senaste tiden.

Nu vill jag verkligen ha Tool till Bråvalla 2014, tack.
Citera
2013-12-23, 22:56
Medlem
flanellpojkens avatar
Tycker inte att släppen har levererat hittills, skulle kunna tänka mig att se Veronica Maggio och kanske Bring me the Horizon då jag hört att de är bra live. Sen tycker jag att det är tråkigt med smörig radiorock som Kings of Leon och one hit wonders som Passenger. Men det finns ju tyvärr folk som gillar det också

Hursom har jag köpt biljett, om musiken suger levererar ju alltid campingen och sen kan det vara kul att larva sig på fyllan framför band som Lings of Leon och starta moshpits och crowdsurfa helt random
Citera
2013-12-24, 00:49
Medlem
Randomones avatar
God jul! Hoppas bråvalla släpper någon fin julklapp
Citera
2013-12-24, 10:15
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
God jul! Hoppas bråvalla släpper någon fin julklapp

God Jul på dig!

Sitter och uppdaterar hemsidan nu för att se vad det är för julklapp de syftar på. Hoppas innerligt på en stor artist, men antar ej det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in