Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
Visst är inte "indie" deras största inriktning men har väääldigt svårt att tro att de inte bokar något "indie-band" för det. Starka kort förra året i form av Editors och White Lies ju.
Ja, det är klart att något lär komma. Men iår var det väldigt glest bland indiebanden. Det var i stort sett bara Belle & Sebastian (inställt), Mando Diao (om de inte hade kört sin svenska skiva) Editors, Suuns, och White Lies. Det går liksom att räkna på en hand. Men som sagt, blir det inget Stoxa så kommer det nog vara bra mycket mer än vad det var iår. Hoppas kan man alltid göra!