Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-19, 11:54
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
En enkel fråga bara.

Består majoriteten utav eran vänskapskrets utav heterosexuella eller homosexuella?
Heterosexuella. Har väl två bögar utöver min pojkvän som jag umgås med någorlunda ofta, men resten är straighta eller åtminstone icke-homo.
Citera
2013-12-20, 15:42
Medlem
Chujis avatar
Citat:
En enkel fråga bara.

Består majoriteten utav eran vänskapskrets utav heterosexuella eller homosexuella?

3/4 Heteron. Önskar dock att det var tvärt om.
Citera
2013-12-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbler
Brukar ni spana in killar i dusch och bastu på gym eller badhus?

Nej, det är respektlöst.
Citera
2013-12-20, 23:02
Medlem
EMUs avatar
Finner ni tanken att ha sex med en kvinna äcklig?
Citera
2013-12-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EMU

Japp! Fitta ser ut ungefär som en mussla, äckligt o slemmigt!
Citera
2013-12-21, 11:21
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:

Nej, inte direkt -- jag är bara inte så intresserad av det. Att slicka fitta är nog förövrigt bland det mest underliga jag gjort i hela mitt liv, en riktigt märklig upplevelse.
Citera
2013-12-21, 11:26
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
En enkel fråga bara.

Homosexuella, skulle jag tro. Mestadels lebbar; utöver min pojkvän så har jag bara en bögkompis. Bland mina äldre -- och kanske närmaste -- vänner som jag haft sedan grundskolan så är alla (vad jag vet) heterosexuella män.

I och med att min pojkvän arbetar inom modebranschen så umgås jag rätt ofta med och träffar bögar i princip hela tiden, men de kan nog bara beskrivas som "bekanta".
Citera
2013-12-21, 20:04
Medlem
1. Vem är Sveriges mest homosexuella man, som tex skulle bli så avtänd om hans partner legat med en kvinna tidigare? Mark Levengood känns som en ärkebög.

2. Känner sig transvestiter hotade av kvinnor? För jag har hört att butch-flator kan känna sig osäkra kring män eftersom vi är den "riktiga varan" och har kuk och kan därför "sno" deras bi-sexuella tjejer ifrån dom.

3. Jag har väldiga fördomar men det känns som att när homofiler passerar 50 så blir dom sjukt perversa? Stämmer det? Rasande-Rose som är min gayguru har väldigt bestämda åsikter om tex Prideparaden som verkar stinka ingrodd hiv.
Citera
2013-12-21, 23:48
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
1. Vem är Sveriges mest homosexuella man, som tex skulle bli så avtänd om hans partner legat med en kvinna tidigare? Mark Levengood känns som en ärkebög.

2. Känner sig transvestiter hotade av kvinnor? För jag har hört att butch-flator kan känna sig osäkra kring män eftersom vi är den "riktiga varan" och har kuk och kan därför "sno" deras bi-sexuella tjejer ifrån dom.

3. Jag har väldiga fördomar men det känns som att när homofiler passerar 50 så blir dom sjukt perversa? Stämmer det? Rasande-Rose som är min gayguru har väldigt bestämda åsikter om tex Prideparaden som verkar stinka ingrodd hiv.

1. Jag tror inte det är något som man enkelt kan mäta; jag vet inte ens varför man är mer homosexuell om man blir avtänd av att ens partner varit med en kvinna. Vad menar du med det?

2. Enligt min erfarenhet så brukar många butchflator tvärtom trivas rätt bra med män, många av dem arbetar ju inom typiskt mansdominerade yrken dessutom. Vad transor har med oss homosexuella att göra förstår jag inte riktigt -- menar du att heterosexuella transvestiter också känner sig hotade av kvinnor?

3. Det har jag ingen aning om, ingenting som jag märkt av när jag sålde sex i varje fall.
Citera
2013-12-22, 15:49
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Däremot undrar jag, har det alltid fungerat utmärkt mellan er och era hetrovänner? Har ni någon gång råkat kasta ömma blickar på kompisarna som har fått dem att fundera? Och har ni någon gång, som resultat av detta, blivit nedstämda när ni återigen kommer på att han är hetro?

Vad tycker ni om Q:et i HBTQ? Det står väl för "queer" om jag har förstått det rätt? Vad finns det ens för? Är det bara för personer som inte alls är gay eller bi, men bara vill kalla sig för något ändå för att det är inne eller något? Retar det er, är ni likgiltiga, eller skrattar ni åt/med det?

Mina heteropolare, liksom de flesta gaykompisar, är enligt mig tämligen oattraktiva individer. Så har inte kastat några ömmande blickar mot dem.

Jag tycker hela den här grejen med "queer" är rent trams.

Citat:
En enkel fråga bara.

Ja, nästan alla mina vänner är gaykillar.

Citat:

Nej, jag tycker inte det verkar äckligt.
Citera
2013-12-22, 15:54
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman

1. Jonas Gardell, skulle jag nog säga.

2. Ingen aning. Jag känner bara till en transa -som stalkade mig på jobbet- sjukt obehaglig typ. Hela den här transgrejen verkar höra ihop mycket med psykisk ohälsa. Det är intrycket jag fått av transor som är aktiva på gayforumet Qruiser.

3. Tack för att jag benämns som din guru inom homofilisvängen
Det stämmer väldigt bra att homosexuella män i det övre åldersspannet är rent sinnessjukt perversa. De använder otäcka uttryck som "gubbsås" "pojkfitta" och liknande. De raggar på små tonåringar och rentav barn som just nått puberteten. Samt att de ofta är med i Qruiserklubbar där de önskar få kissa småkillar munnar samt lukta på deras fotbollsstrumpor. Jag vet inte om gemene heteroman har samma perversa böjelser fast mot småtjejer. Men på Qruiser ses detta i alla fall som fullt normalt - vilket säger en hel del om HBTQ-rörelsens historiska samband med pedofili och knäppa sexuella fantasier.

Det hela är för mig ett mysterium. Men samtidigt komisktb
Senast redigerad av Rasande-Rose 2013-12-22 kl. 15:57.
Citera
2013-12-22, 22:38
Medlem
Tack Rose för ditt icke-PK svar. Alltid glädjande att läsa dom!

Jag tror att gubbsjukan slår in oavsett sexuell läggning. Fram för allt gäller yngre tjejer på +20 vilket är helt rätt biologiskt då yngre är fertila jämfört med kvinnor i klimakteriet. Tror att just äldre homosexuella män har en tendens att ta ut svängarna betydligt mer. Det behövs mer kinky i sänghalmen så att säga.

Har gaymän mer aktiv sexliv än hetroseuxella? Det är väll inte helt ovanligt att när man väl stadgar sig så väljer man leva i ett öppet förhållande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in