Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsman
1. Vem är Sveriges mest homosexuella man, som tex skulle bli så avtänd om hans partner legat med en kvinna tidigare? Mark Levengood känns som en ärkebög.
2. Känner sig transvestiter hotade av kvinnor? För jag har hört att butch-flator kan känna sig osäkra kring män eftersom vi är den "riktiga varan" och har kuk och kan därför "sno" deras bi-sexuella tjejer ifrån dom.
3. Jag har väldiga fördomar men det känns som att när homofiler passerar 50 så blir dom sjukt perversa? Stämmer det? Rasande-Rose som är min gayguru har väldigt bestämda åsikter om tex Prideparaden som verkar stinka ingrodd hiv.
1. Jonas Gardell, skulle jag nog säga.
2. Ingen aning. Jag känner bara till en transa -som stalkade mig på jobbet- sjukt obehaglig typ. Hela den här transgrejen verkar höra ihop mycket med psykisk ohälsa. Det är intrycket jag fått av transor som är aktiva på gayforumet Qruiser.
3. Tack för att jag benämns som din guru inom homofilisvängen
Det stämmer väldigt bra att homosexuella män i det övre åldersspannet är rent sinnessjukt perversa. De använder otäcka uttryck som "gubbsås" "pojkfitta" och liknande. De raggar på små tonåringar och rentav barn som just nått puberteten. Samt att de ofta är med i Qruiserklubbar där de önskar få kissa småkillar munnar samt lukta på deras fotbollsstrumpor. Jag vet inte om gemene heteroman har samma perversa böjelser fast mot småtjejer. Men på Qruiser ses detta i alla fall som fullt normalt - vilket säger en hel del om HBTQ-rörelsens historiska samband med pedofili och knäppa sexuella fantasier.
Det hela är för mig ett mysterium. Men samtidigt komisktb