2013-12-18, 21:52
Medlem
hittanemoos avatar
För övrigt - är det bara jag som tycker nivån på den här säsongens deltagare är märkbart lägre än tidigare? Inget par direkt man längtar efter att se heller. Inga haagar, inga Strömstedt och inga Filip och Fredrik, som alla var roliga i TV-rutan och dessutom bra.
Citera
2013-12-19, 02:08
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Åh nej...inte dem där två, Anna Charlotta och Ylva!

Hoppas dock att Ylva har rakat av "mustachen" den här gången...

Inget favoritpar hos mig, men jag tror de kommer att gå långt. Potentiellt finallag.
Citera
2013-12-19, 08:52
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det har ju blivit ett signum för Luuk/Lindström att bara använda städerna som trampolin för att hoppa till vilka som helst frågor trist. Travsport kan ingen ha koll på längre eftersom ingen går på trav längre. Det är allt mer ett nummerspel. Annat var det på tiden då en diskvalificerad häst betecknades som "hängd" efter att fått en tredje "brasa" i sista sväng. Det gav å andra sidan luckan till den hårt "pullandes" i tredje inner.

"Här kommer dom"-Hans G Lindskog... Härlig travnostalgi.

Förövrigt inga roliga par alls imorgon men man kanske kan hoppas att lyckas slå båda paren för en gång skull?
Citera
2013-12-20, 01:08
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Åh nej...inte dem där två, Anna Charlotta och Ylva!

Hoppas dock att Ylva har rakat av "mustachen" den här gången...
Helvete, kommer bli en hönsgård imorgon
Citera
2013-12-20, 11:30
Medlem
oceanwaves avatar
Tycker programmet har tappat väldigt mycket sedan programledarbytet men kollar väl för det mesta ändå. En sak jag stör mig på att nästan hälften av resorna utanför Sverige går till samma länder, nämligen USA, Storbritannien och Tyskland. Räknade lite snabbt att man besökt dessa länder 24 ggr senaste 30 avsnitten. Förstår att det är stora länder som förtjänar ett visst överskott men tycker det är extremt mycket. Denna säsong är det 5/8 resor som gått till ovan nämna nationer. Måste ju vara en enorm fördel om man kan dessa länder bra vid sidan om Sverige.
Citera
2013-12-20, 17:33
Medlem
Jag kommer missa starten av programmet ikväll, hur snabbt hamnar det på play?
Citera
2013-12-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.

Är inte det i princip direkt efter att programmet är slut eller vid 21.00 (tänker på att avsnitten brukar sluta typ 20.58).
Citera
2013-12-20, 18:01
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Är inte det i princip direkt efter att programmet är slut eller vid 21.00 (tänker på att avsnitten brukar sluta typ 20.58).
Jo, det brukar gå rätt snabbt för dem att få upp avsnittet på play.
Citera
2013-12-20, 19:42
Medlem
Blir nog många lätta frågor ikväll, de brukar ju anpassa svårighetsgraden efter gästerna.
Citera
2013-12-20, 19:47
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runesune
Blir nog många lätta frågor ikväll, de brukar ju anpassa svårighetsgraden efter gästerna.

Fast Anna Charlotta och Ylva är inte så kassa. Tror de kan gå rätt långt. Idag borde de vinna komfortabelt.
Citera
2013-12-20, 20:02
Medlem
Mustaschen är borta.
Citera
2013-12-20, 20:02
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Då kör vi, undra när första damputbrottet kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in