2013-12-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levenstein
Är det någon som vet hur det funkar om man har en kompis som bor i Belgien? Får de förtur? Vart kan de köpa biljetterna åt en?

Tacksam för svar!

Han kan bara köpa till sig själv, då det som köper belgisk biljett måste också visa id-handlingar! Har jag för mig? Någon får gärna rätta.
Citera
2013-12-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RageExtreme
Har det kommit något datum för biljettsläppet? Ser bara pre-reg datumet på hemsidan?

Raden ovanför pre-reg datumet står det du söker:
"Ticket Sale
All info available from 13th January 2014
Pre Registration for Ticket Sales also starts 13th January 2014"
Citera
2013-12-10, 23:50
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTicker
Raden ovanför pre-reg datumet står det du söker:
"Ticket Sale
All info available from 13th January 2014
Pre Registration for Ticket Sales also starts 13th January 2014"
Lär ju vara ungefär samma tidpunkt som för förra året, när var det? Undrar om de släpper biljetter för båda helgerna samtidigt eller om de delar upp det på två släpp. Om de tar in lika många besökare som tidigare fast under två helgerna, lär ju chanserna öka rätt mycket.
Citera
2013-12-11, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Lär ju vara ungefär samma tidpunkt som för förra året, när var det? Undrar om de släpper biljetter för båda helgerna samtidigt eller om de delar upp det på två släpp. Om de tar in lika många besökare som tidigare fast under två helgerna, lär ju chanserna öka rätt mycket.

Global Journey släppet var 9 februari och vanliga biljettsläppet var 16 februari så det känns troligt att det kommer vara ungefär samma tid denna gång.

Jag har hört rykten om att det kommer vara 2 stycken nästintill identiska helger, har ingen aning om det kommer stämma, och då kommer antagligen flera välja att bara åka en helg vilket kan vara fördelaktigt
Citera
2013-12-13, 17:38
Medlem
JacquesGrelliers avatar
Ni som planerar att försöka få tag i biljetter: vilken helg kommer ni att prioritera?
Citera
2013-12-13, 18:05
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesGrellier
Ni som planerar att försöka få tag i biljetter: vilken helg kommer ni att prioritera?

Kommer det vara ett släpp för varje helg eller släpper dom till båda helgerna samtidigt tro?

Jag skiter i datum, bara jag haffar biljett. Men första helgen kanske är att föredra? Hinner verkligen en eventuell lervälling repa sig på 10 dagar?
Citera
2013-12-13, 18:50
Medlem
Citat:

Första helgen helt klart!

Orsak? Fyller år 19 Juli
Citera
2013-12-14, 17:26
Medlem
Citat:

Beror väl på vad det är för artister som man gillar.
Har svårt att tro att exakt samma kommer spela båda helgerna.
Citera
2013-12-17, 03:15
Medlem
Djonkos avatar
Värt att dra dit, eller? Kanske blir besviken när det är överhypat?

Fast en gång borde jag åka kan jag tycka. Lägger in semestern från mitten av juli så jag ökar biljettchanserna
Citera
2013-12-17, 21:03
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTicker
Global Journey släppet var 9 februari och vanliga biljettsläppet var 16 februari så det känns troligt att det kommer vara ungefär samma tid denna gång.

Jag har hört rykten om att det kommer vara 2 stycken nästintill identiska helger, har ingen aning om det kommer stämma, och då kommer antagligen flera välja att bara åka en helg vilket kan vara fördelaktigt

Vad gick en Global Journey på förra året? Känns ju värt om priset inte är alltför högt då chanserna för biljett ökar avsevärt. I och för sig tror jag att det inte är helt omöjligt att få biljett annars heller men alltid bra att vara på den säkra sidan.
Citera
2013-12-17, 21:05
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Vad gick en Global Journey på förra året? Känns ju värt om priset inte är alltför högt då chanserna för biljett ökar avsevärt. I och för sig tror jag att det inte är helt omöjligt att få biljett annars heller men alltid bra att vara på den säkra sidan.

global journey kostade 8000 från swe
Citera
2013-12-17, 21:19
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
global journey kostade 8000 från swe

Nej, 6500 kostade det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera