Citat:
Funderar på att öppna ett sparkonto hos er då min ränta hos min nuvarande bank är nästan obefintlig. Men om jag nu skulle behöva ta ut pengarna innan bindningstiden, hur stor är avgiften för att få göra det?
Samt hur betalas räntan ut, är det en gång per år, eller månadsvis?
Samt hur betalas räntan ut, är det en gång per år, eller månadsvis?
Vad roligt att du funderar på att öppna Sparkonto hos oss! Om du väljer ett bundet sparkonto har du inte möjlighet att ta ut pengarna mot en avgift och det är på grund av att våra tidsbundna konton är i samarbete med externa samarbetspartners. Du hittar alla våra Sparkonton och aktuella räntor här.
Citat:
Precis som en annan användare skriver så är fler nivåer i orderdjupet för amerikanska aktier belagt med höga kostnader och vi har därför valt att endast visa en nivå.
Citat:
man undrar ju vad ni lägger fokus på rätt saker. det finns ju en del som daniel tidigare ha sagt att det skulle ses över men där har det inte hänt ett smack, tex sökfunktionen. den söker ju även på det som ingår i beskrivningen av en aktie (om bolaget) dvs man får fler orelevanta träffar
Att utveckla och förbättra sökfunktionen är ett väldigt stort projekt och under tiden vi hade påbörjat projektet så uppstod det problem med prestandan för vissa webbläsare och datorer som var tvunget att prioriteras högre än utvecklingsarbetet för sökfunktionen. Vi arbetar fortfarande på sökfunktionen och det kommer att komma en förbättrad version, jag kan däremot inte säga när detta kommer att lanseras.
Citat:
Från och med idag har vi nya system gällande detta. Vi kommer att ha igång båda systemen de närmaste dagarna för att säkerställa funktionaliteten. I slutet av veckan kommer vi bara använda det nya systemet om allting fungerar korrekt och du bör då inte längre uppleva problemet med avvikande order.
Vi upplevde problem med att nå sajten ett par minuter runt halv nio imorse men problemet avvärjdes ganska fort.
/Hanna, Avanza Bank