Citat:
Ursprungligen postat av
framtand
Jag tackar för informationen! Vet att vissa hos Nordnet fått sina redan därav en del av min oro men är arbetet pågående så väntar jag nog en stund till. Vet du när kan de börja handlas med? Första angivna datum har ju passerat så det gäller väl inte längre.
Det var så lite!
Att de har fått sina tilldelade beror troligen hur snabbt deras betalning nådde emissionsinstitutet. Har du betalat och angett rätt konto finns det ingen anledning till oro, det är bara att vänta in leverans av aktierna. Vad gäller första handelsdag så är den beräknad till 4 juni, vilket du kan läsa mer om
här.
Citat:
Ursprungligen postat av
PeterDenStorste
Detta är funktioner som jag länge funderat på och efter lite sökande så hittade jag att ämnet redan behandlats här, dock för ganska längesedan. Finns det några planer på att införa dessa funktioner?
Hej!
Vi får in väldigt mycket bra kundförslag, som vi alltid måste prioritera mot varandra. Jag kan se att vi har tagit emot det här förbättringsförslaget tidigare men dessvärre är det inget som har prioriterats gentemot de funktioner vi har utvecklat under tiden. I och med att vi är en lågprisaktör måste vi hålla relativt hårt i utvecklingsresurser, då våra låga kostnader är en förutsättning för att kunna erbjuda riktigt låga priser.
Jag kommer att ta förslaget vidare ett varv till, men jag kan inte lova att det är något som är på gång i närtid.
/Kristoffer, Avanza