2013-12-15, 21:24
Medlem
Rommelsteins avatar
För övrigt känner man sig rätt så pundig när man vart uppe utan mat och sömn på tjack och ska gå och inhandla frukost klockan 10 på morgonen, spyfärdig och jäklig. (Och sedan tvinga i sig maten också utan att spy) Lite samma på opiater när man haltar fram bara för att inte spy, samtidigt som man noddar och försöker plocka ut tjugolapparna ur fickan i kön till kassan på ICA.
Citera
2013-12-15, 22:48
Medlem
Min kompis som är torsk på marijuana har gjort ett och annat under sin aktiva karriär som rökande som fick mig att börja se annorlunda på honom.

Så länge han kunde och fick röka brydde han sig inte ett skit om nåt annat. Det visste jag då jag upplevde det med honom. Men att han kunde gå längre trodde jag inte. Ett exempel:

Snubben säger till varenda jävel att han ska ner till Tyskland och hälsa på en vän. Som han lärde känna när han studera utomlands. Alla köper det. Jag med. Ett halvår senare öppnar han sig o säger att allt var en lögn.

Han har egentligen åkt till Amsterdam för att röka loss i 2 veckor. Pengar har lånats ihop från en massa bekanta, då han själv är studerande. Jag undrar vart han bodde under tiden och vad han åt?

Han svarar med att han ville inte spendera pengar på sånt utan ville ha till gräs istället. Jag frågar men vart sov du då? Du måste ju äta?

Visar sig att han sovit på flygplatsen i Amsterdam för det mesta. Ibland i olika parker. Nån gång i nått jävla reception bland folk på golvet . 2 gånger tog han in på nått ställe så han kunde duscha o fixa sig. Och han försökte äta så lite som möjligt för att ha pengar över till gräs.

Pengarna tog slut efter halva tiden där nere. 1 vecka kvar innan flyget går tillbax. Han säger att under 2 dagar gick han runt utan mat, vatten eller nått. Han var dock så sugen på att röka att han gick runt och letade bland joint fimpar ifall någon hade "kastat" lite väl för mycket så han kunde ta upp den och röka klart.

Till slut fick han kontakt med en person över nätat som han kände riktigt bra och drog en lögn för som resulterade i att han skickade honom 3 lax. Jag vet vem den andra personen är så det är sant.
Pengarna brändes på gräs återigen.

Lite kortfattat. Men vilken jävla uteliggare han blev i mina ögon efter detta. Tyckte han var äcklig o dum i huvet.
Citera
2013-12-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Tragikomisk anekdot

Damn...

Har aldrig hört någon gilla gräs så mycket..

Förstår absolut att du ser annorlunda på
honom efter det.
Citera
2013-12-15, 23:36
Medlem
narutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Min kompis som är torsk på marijuana har gjort ett och annat under sin aktiva karriär som rökande som fick mig att börja se annorlunda på honom..

Hahaha, fyfan jag skulle DÖ utan munchies & en skön säng!
Citera
2013-12-15, 23:55
Medlem
Drar fingrarna runt ollonet och luktar
Citera
2013-12-16, 00:10
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
För övrigt känner man sig rätt så pundig när man vart uppe utan mat och sömn på tjack och ska gå och inhandla frukost klockan 10 på morgonen, spyfärdig och jäklig. (Och sedan tvinga i sig maten också utan att spy)
Haha ja, så kommer man fram till kassan, med tefatspupiller och enorma ringar under ögonen, köper endast måltidsersättningsshake och tuggumi och räcker fram en ihoprullad sedel som man självklart glömde att rulla ut i förväg. Blickarna man får ibland.. haha
Citera
2013-12-16, 00:46
Medlem
TeenDreamHipsters avatar
Just nu är det att dra i sig skit som knappt luktar blomster men som ändå funkar på nå jädra vänster.

Det vore mycket intressant att få veta exakt hur många och vilka RC:centraltimulanter man fått i sig det senaste året?

En jävla rotation på skumma utbankningar nu kan jag intyga
Citera
2013-12-16, 01:49
Medlem
Akratess avatar
Det pundigaste jag har gjort var när jag var på 5 st nBOME lappar.
Gick in på ICA och stoppade en bulle rätt i fickan och gick ut.
När jag kom ut gick iväg tvär nöjd med min bulle.
Citera
2013-12-16, 01:53
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Det pundigaste jag har gjort var när jag var på 5 st nBOME lappar.
Gick in på ICA och stoppade en bulle rätt i fickan och gick ut.
När jag kom ut gick iväg tvär nöjd med min bulle.

Haha det där känner jag igen, jag tolkar det som att det inte direkt var någon planerad akt, själva snatteriet dvs. Har gjort något dylikt när jag var yngre och gick i gymnasiet, hade käkat stilnoct och var tvärborta, gick rätt in på min lokala ica-butik och stod och åt naturgodis rätt från hyllan och tog sedan 2 stora cocacola och gick rätt ut.
Citera
2013-12-16, 03:16
Medlem
Akratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Haha det där känner jag igen, jag tolkar det som att det inte direkt var någon planerad akt, själva snatteriet dvs. Har gjort något dylikt när jag var yngre och gick i gymnasiet, hade käkat stilnoct och var tvärborta, gick rätt in på min lokala ica-butik och stod och åt naturgodis rätt från hyllan och tog sedan 2 stora cocacola och gick rätt ut.

Såg bullen och tänkte "Den ska jag ha"
Men på 5 lappar nBOME så är det nog rätt normalt att snatta en bulle så.
Hehe.
Citera
2013-12-16, 03:30
Medlem
psykoshippiens avatar
Pundigaste beteende??

Måste väl vara dem oändligt långa avstånd jag är villig att färdas, (med eller utan fordon) för att få tag på lite vad-som. Nu påstår jag inte att jag tar det som ligger framme utan mer att oavsett det är 5mg sobril eller en bit pyr, eller ett par snabba skor så krymper liksom avståndet avsevärt mycket, hohoho.

Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Såg bullen och tänkte "Den ska jag ha"
Men på 5 lappar nBOME så är det nog rätt normalt att snatta en bulle så.
Hehe.
Världen blir mjuk och snäll, det är bra det.. Fan vad folk går på ICA påtända av Nbomer...
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Hmm, Zat har ingen nåd, hoppas det gick vägen ... undviker i regel civilisation ifall jag är påverkad och med massa Z, just p.g.a. dylika fall...
MVH
Senast redigerad av psykoshippien 2013-12-16 kl. 03:34.
Citera
2013-12-16, 03:31
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien

Är det pundigt att ha favorit-munch på tjack?

vem fan blir hungrig på tjack...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in