Har haft mina rediga psykoser på tjack, men tänkte faktiskt berätta om 3 dygn på 400 mg mdpv då det har varit det mest pundiga beteendet någonsin.
Det börjar med att jag och min flickvän har bråkat, vad spelar ingen roll men hon är less och sitter å käkar fludder och jag tar min mdpv
Första dygnet går det bra, vi är inte vänner men det är mer folk där. Jag tar lite högre doser än alla de övriga för att kompensera att jag ej åt benzo

(Jag klarar ju mindre speed då om man kan tänka klart)
Efter 1½ dygn börjar jag få riktigt feta nojjor, men säger ingenting. Fått för mig att de andra gömt knark i lägenheten och när de är på toa etc så kollar jag igenom alla lådor och alla möjliga stashställen.
(Inser inte här hur paranoid jag är)
Går in på toa eftersom och finkammar toan efter knark. Till min förskräckelse hittar jag ingenting. Då får jag iden att dom måste veta om att jag letar och gömt det extra bra, jag bevakar dom vid köksbordet med falkögon och låtsas som ingenting. Vart har dom gömt knarket?
Tillslut utbrister jag "Vart har ni gömt det"? Det saknas mer pengar än ni visar att ni har handlat för!
Det blir lite tyst i rummet och de påstår att jag bara är paranoid och utanför ( då bråket fortfarande ej var löst och vi låtsades inte om det)
OKej utrbister jag, jag är bara nojjig, Det kommer dit mer folk, folk går och jag bara öser på med mdpv och mår sämmre och sämmre.
efter 2 dygn är det bara jag, tjejen och en till kille. De börjar prata om gammla minnen och jag tycker att jag är skitsmart och ser dolda historier bakom deras bekanskap.
De berättar att första gången de träffades var det på ett ställe där någon blev mishandlad, Men jag ser att de håller tillbaka någonting.
(Tar en riktigt äckligt fet mdpv lina)
Jag börjar smått lömskt att förhöra dom om det och låtsas bara vara intresserad, dom mäkrer ingenting med min super hjärna !
De berättar att någon blev misshandlad av deras vänner, och där lyser det upp för mig vad det är dom döljer. Det var jag som blev misshandlad,

och jag hamnade i koma så jag minns ingenting. Tur att jag är så genialiskt att jag räknade ut det. Jag reser mig av skräck för de människor som kanske misshandlat mig och utrbister att det var JAG.
De skärrar till! Det verkar som om att dom inte är riktigt säkra på vem det var.
Men de säger nästan ingenting, de döljer alltså sanningen
Min super hjärna fick en plan! Min koma har blivit mörklagd av media och polisen för att jag ej någonsin ska kunna få reda på det,
(Anledningen till detta var för att jag i så fall skulle kunan försöka hämnas och det ville ingen.)
Mitt nästa steg är mitt mest genialiska enligt min synpunkt. Jag sätter mig vid google och googlar på mig själv och misshandel det aktuella året.
Svaret Var precis som jag hade räknat ut. Jag hittade ingenting.
Nu hade jag ordentligt med belägg, Google hittade det inte, så det måste vara mörklagt, precis som jag täntke.
Min hjärna är som en gud, jag är supersmart och har överlistat alla.
Men de vägrar erkänna, så det finns bara en sak kvar att göra. Jag ringer en person som nog vet om mörkläggningen, men som säkert erkänner om jag säger att jag vet om den riktiga sanningen.
Jag ringer min MOR
Samtalet ser ut såhär.
J- Hallå, det är xxxxxxx jag måste fråga en sak
M- vad ?
J- Har jag legat i koma i 3 veckor?
M- Vad pratar du om? Klockan är 6 på morgonen
J- Har jag blivit misshandlad och legat i koma? Och sedan har ni inte sagt någonting?
M- Men nej det har du inte, vad är det med dig igentligen?
J Jo jag minns nu, att jag har legat i koma, du måste svara sanningen jag vet om det! Jag vet verkligen, och ni har mörklagt det för min egen säkerhet.
J - ( svammlade på lite mer om min uträknade koma histora
M- Vad har du tagit? Jag kommer på stört.........
Det slutade faktiskt inte så illa, Men fyfan hur man kan snöa in sig sådär. En riktig mdpv psykos