2010-02-04, 07:25
Medlem
Har badat i en fontän ( har bild på de )

Rullat spliff inne på pressbyrån, dom har bord där man kan fika då satt jag där och rulla när de satt gamlingar och fika

Plockat fimpar men de ser jag inte som ett pundigt betende för alla har gjort det (nästan alla har gjort det)

Har dragit 25 svampar i skolan en gång de va i 9an så va de lågstadiet där också. Små barn har alldrig varit så jobbiga.Svampen början kicka in när jag va på lektion de va den flummigaste lektionen jag hade varit på

Men jag måste fan berätta en sport tönt som gick i min klass då han hade alldrig varit full typ så en dag kommer han till skolan as packad han hade med sig en flaska sprit på skolan och han är värsta tönten haha Härliga tider de där va

Jag återkommer
Senast redigerad av Kattenurban 2010-02-04 kl. 07:37.
Citera
2010-02-04, 18:57
Medlem
EnTrevligPoliss avatar

Hahahaha, de där va riktigt kul läsning 2500
Citera
2010-02-05, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
OT: Borde inte du om någon annan veta att man INTE skall dra lösningen genom ciggfilter?

Vad är problemet med att sila genom cigfilter? Det är väl bara ren bomull?
Citera
2010-02-05, 14:03
Medlem
smokey.the.bears avatar
Pundigaste, hmmm...

Lukta på mitt Presentkort (bio) ungefär varje gång jag får syn på det...

P.S Den luktar krabba, fyfan.
Citera
2010-02-05, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumanwa
Vad är problemet med att sila genom cigfilter? Det är väl bara ren bomull?
Som jag fattat det så innehåller ciggfilter små glaspartiklar/fibrer, ingen aning om det stämmer dock. Men jag själv håller jag mig borta från att filtrera genom ciggfilter, just pga. ovan nämnda!
Citera
2010-02-05, 16:43
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous.
Som jag fattat det så innehåller ciggfilter små glaspartiklar/fibrer, ingen aning om det stämmer dock. Men jag själv håller jag mig borta från att filtrera genom ciggfilter, just pga. ovan nämnda!

Det är klister från pappret, som fäster mot filtret, som man i första hand bör undvika. Det får lösningen att klegga ihop litet grand vid vissa temperaturer och ger i vilket fall som helst vanligen allergiska reaktioner vid injektion. Sedan är cigarettfilter inga direkt effektiva filter, heller.
Citera
2010-02-11, 15:51
Medlem
Makaron2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Fox
Hashtomte:
http://www.lexphoto.co.uk/albums/sadhus/slides/sadhu_2410.jpg

Kokainist:
http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.15400/Image/rahlenfeldt.jpg

????

kokainisten påminner mer om en partille-johnny.
Citera
2010-02-11, 21:45
Medlem
CB4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Pundigaste, hmmm...

Lukta på mitt Presentkort (bio) ungefär varje gång jag får syn på det...

P.S Den luktar krabba, fyfan.

Samma fast jag brukar lukta på bankkortet och i plånboken
Citera
2010-02-11, 22:47
Medlem
kattlangarNs avatar
Hmm... Kört en femma w.w. en hel skolvecka i för tre år sedan, skrattat frenetiskt åt lärare och elever runtomkring en
Citera
2010-02-12, 05:26
Medlem
Robbadobbs avatar
Setat och byggt banor på little big planet till PS3 sen 1300. Börjar klia lite i ögonen. Dags att ta en cigg nu. Lite småsnurrig. Men skulle inte kalla mej pundig, skulle kuna föra mej någorlunda bland folk. Det enda som skulle ge iväg mej är nog min tomma psykopatblick som jag borde lagt på mej vid det här laget.

*Jag vet dessutom att jag skrivit mer än 2 inlägg idag. Eller är det nått jag fått för mej?
Lär sova eller fylla på*
Citera
2010-02-12, 14:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattlangarN
Hmm... Kört en femma w.w. en hel skolvecka i för tre år sedan, skrattat frenetiskt åt lärare och elever runtomkring en

Nej, det där är inte pundigt. Vi pratar om stimulanter här.
Citera
2010-02-12, 14:17
Medlem
Arkomanns avatar
Jag har ett pundigt beteende (duh, haha), men alltså ett ännu icke nämnt pundigt beteende, vad jag vet... Problemet är att det relaterar till svårigheterna med minne och konfabulation.

Det räcker för mig med att fundera på, om någon kanske har sagt något, för att jag skall höra vederbörande säga det i mitt huvud med sin karakteristiska röstkvalitet, sitt särskilda tonfall, ordval, et c.

Alla som utan att lyssna särskilt noga har hört en gammal köksklocka slå ett antal slag och i efterhand kunnat räkna klockslagen i huvudet, eftersom det audiella minnet dröjer sig kvar, förstår vad jag menar. För mig blir föreställningen om någons uttalande precis som det klara minnet av klockslagen, och på så vis kan jag få för mig, att nära nog vem som helst (jag måste dock känna personen i fråga) har sagt nära nog vad som helst (jag måste dock kunna föreställa mig dem säga det, vilket dock sällan är något problem).

Det pundiga med detta beteende får väl sägas vara den amfetaminkonsumtion, som föregår den extremt livliga fantasin/oförmågan att skilja minnen från tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in