2013-06-09, 15:46
Medlem
bumbaclot.s avatar
En gång när jag hade hällt ut en hög med tjack framför mig fick jag plötsligt ångest och kände ''nej jag ska inte ta något idag'', så efter att ha velat av och till så slängde jag till sist allt i sopkorgen och gick ut med påsen och slängde den i soptunnan. Men självklart ångrade jag mig efter en stund så jag gick ut och hämtade soppåsen igen. Väl inne satt jag och tänkte ett tag men sen insåg jag att jag inte ville vara killen som häller ut sopor osv på bordet för att se om knarket fortfarande går att rädda (eller något sånt, minns inte riktigt vad jag tänkte) så jag gick ut och slängde det igen. Sen upprepade jag detta mönster en gång till tills jag verkligen bestämde mig att det får fan vara och då slängde påsen i soptunnan för tredje gången.

Men hej,bra för mig att jag till sist struntade i det!
Citera
2013-06-10, 01:14
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
En gång när jag hade hällt ut en hög med tjack framför mig fick jag plötsligt ångest och kände ''nej jag ska inte ta något idag'', så efter att ha velat av och till så slängde jag till sist allt i sopkorgen och gick ut med påsen och slängde den i soptunnan. Men självklart ångrade jag mig efter en stund så jag gick ut och hämtade soppåsen igen. Väl inne satt jag och tänkte ett tag men sen insåg jag att jag inte ville vara killen som häller ut sopor osv på bordet för att se om knarket fortfarande går att rädda (eller något sånt, minns inte riktigt vad jag tänkte) så jag gick ut och slängde det igen. Sen upprepade jag detta mönster en gång till tills jag verkligen bestämde mig att det får fan vara och då slängde påsen i soptunnan för tredje gången.

Men hej,bra för mig att jag till sist struntade i det!

På vilket sätt är det pundigt att slänga sina droger?
Citera
2013-06-10, 01:41
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Att ha ett elektriskt element stående bredvid platsen man sitter på, som slås på och används till att värma mat, samt att lägga frysta pitabröd på gallret och låta dem tina. Smidigt, gott (i alla fall då), men i varje fall inget beteende man skyltar med.
Citera
2013-06-10, 08:58
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
På vilket sätt är det pundigt att slänga sina droger?

För det var ju verkligen inte så att jag menade att det som var pundigt var att jag två gånger gick ut och hämtade en äcklig soppåse för att jag tänkte hälla ut det pulver som var där i?
Citera
2013-06-10, 14:47
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
För det var ju verkligen inte så att jag menade att det som var pundigt var att jag två gånger gick ut och hämtade en äcklig soppåse för att jag tänkte hälla ut det pulver som var där i?

Men det var ju inte pundigt på riktigt, eftersom du senare slängde det. Det hade däremot varit pundigt om du faktiskt hällt ut tjacket och tagit det.
Citera
2013-06-10, 15:08
Medlem
narutos avatar
Vek ihop en spindel av 4st piprensare, komplett med kropp & 6st ben!
Hur faan lyckades jag? Haha fin prydnad i polarens håla

Började på ett bongbygge av en gammal dammsugare med min händige kompis!
Fasttejpad motor (på en stol) med fläktblad + gammal kaffeburk i plåt.
I med kontakten, konstatera att vi troligen skulle spränga våra lungor med den motorn, så det blev en bong av en 5l ölfat, en bit av plastslangen och en fet kopp!

Vi kallade den "katten" för man la ölfatet i knät och drog dammsugarslangen till munnen, medans man höll för choken i botten av tunnan & eldade i koppen på ovansidan

Överklocka polarens Raspberry Pi, fästa en kylfläns, montera ett shotglas i plast ovanför, fäst med limpistol, med fläkt, hähä stabilt på ~34grader!

Haha kan fortsätta hur länge som helst
Senast redigerad av naruto 2013-06-10 kl. 15:18.
Citera
2013-06-10, 16:04
Medlem
Pixalots avatar
Jag tycker det är kul att prata om droger. Sedan 2 år tillbaka har det blivit ett nöjje. 23år gammal
Citera
2013-06-10, 16:31
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Fyfan, kom och tänka på den första gången jag skulle sätta in en Perifier venkateter på mig själv och trodde jag var förberedd. Riktigt jävla grisig historia...

Jag tog fram den och allt annat som behövdes och satte mig ner framför spegeln där det var som ljusast för att sätta i nålen. Nålarna är riktigt jävla grova så jag kände inte för att sticka mig onödigt många gånger för att träffa venen. Som tur är träffar jag dock på första och drar tillbaka metallnålen så det bara är det minimala plaströret som sticker in i venen.

Precis när jag tagit bort den och ska skruva på det lilla plastlocket som håller igen öppningen tappar jag såklart det där jävla bruna plastlocket. När jag slänger mig efter den som såklart glidit under badkaret ser jag hur blodet börjar forsa ut genom venkatetern och det öppna hål där plastlocket skulle sitta vilket såklart gör mig ännu mer stressad när jag ser hur hela min vänsterarm är täckt av blod.

Jag lyckas nu tillslut få tag på det där plastlocket men får panik då jag inser att jag inte kan låta plastbiten täppa igen venkatetern då den är alldeles för skitig. Så jag vänder mig om och slår på kranen för fullt, hittar tvål som jag tvättar den med lite halvdant och någon droppe handsprit för att vara på den säkra sidan samtidigt som mitt blod fortsätter rinna ur öppningen.

Nu är den ändå ren och jag får på den där plastbiten för att slippa förlora ännu mer blod. Kollar omkring mig i badrummet och inser att det ser ut som om knivslagsmål eller någonting liknande där inne då hela handfatet, spegel, toalett, golv, badkar och allt jag räckt mig efter är täckt med blod. För att inte tala om hur jag såg ut, båda armarna och tröjan helt blodig och några små fläckar på byxor och i ansiktet.

Det var historien om dagen då jag insåg att det här kunde vara en bra idé för att undvika märken efter nålarna. Definitivt värt det!
Haha! Har tänkt i precis samma banor, mindre nålmärken. Vilken tur att jag inte fått tummen ur än och prövat beställa en kateter då... Eller kan jag komma att lyckas bättre tro, hmm... ?
Citera
2013-06-10, 16:32
Medlem
När jag ringde 112 för jag var helt övertygad om att grannen bredvid hade sömnapné (osäker på stavning) och kvävts till döds, ambulans kom och plingade på hos honom, ingen öppnade och eftersom jag sagt att jag trodde han låg där inne och kvävdes så ringde dem polis som bröt upp dörren. Väl där inne fann dom honom, sovandes... detta var på en överdos av conserta! roliga var att jag skötte all kontakt med både polis och ambulanspersonal och ingen verkade notera mitt tillstånd :P
Citera
2013-06-10, 16:58
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Haha! Har tänkt i precis samma banor, mindre nålmärken. Vilken tur att jag inte fått tummen ur än och prövat beställa en kateter då... Eller kan jag komma att lyckas bättre tro, hmm... ?
Haha ja att det gick åt helvete för mig första gången berodde mer på att jag var slarvig och lite nervös, har man lite erfarenhet är det inte alls svårt.
Citera
2013-06-10, 18:55
Medlem
Envisas att man ska skjuta tjacket med Rosa tappnålar (Y)
Citera
2013-06-10, 22:48
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-lize.zuttNOW
När jag ringde 112 för jag var helt övertygad om att grannen bredvid hade sömnapné (osäker på stavning) och kvävts till döds, ambulans kom och plingade på hos honom, ingen öppnade och eftersom jag sagt att jag trodde han låg där inne och kvävdes så ringde dem polis som bröt upp dörren. Väl där inne fann dom honom, sovandes... detta var på en överdos av conserta! roliga var att jag skötte all kontakt med både polis och ambulanspersonal och ingen verkade notera mitt tillstånd :P

HAHA, så jävla kul! Flinade gott åt din berättelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in