2013-12-12, 22:48
Medlem
Jag brukar sätta mig naken på toaletten med en spruta och spy över hela mig efter jag injicerat, sen orkar jag inte mer och tuppar av, sedan ligger jag där i mina spyor i några timmar. När jag vaknar ta jag på mig mina ljusgröna kalsonger jag har använt i 1 och en halv vecka och drar en lina tjack.
Härligt...

Pundigt?
Citera
2013-12-12, 23:02
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Skulle köpa cigg på pressbyrån. Allt gick bra tills jag skulle betala.
Istället för pengar så la jag fram en femma hasch.

Jaha vad är det där då frågade hon i kassan..Öhh ingenting sa jag, tog biten och gav henne pengar istället.

Blir kinky som fan på tjack med känner att det inte är någonting som jag vill dela med mig av.
Citera
2013-12-13, 00:14
Medlem
lah-mis avatar
När jag var inne på en affär idag och skulle betala så tappar jag först ut en ziplockpåse med några sub i (har oftast knark i plånboken av nån anledning) på disken, plockar snabbt upp den igen och räcker tjejen i kassan den första sedeln jag hittar i röran av kvitton etc: en ihoprullad hundring. Hon kollar ytterst skeptiskt på mig när hon rullar ut den. Orkar inte ens bry mig
Citera
2013-12-13, 07:02
Medlem
SYLLDs avatar
Tar mig en redig dos i armen. Är jag inte hemma åker jag hem tar fram allt jag kan komma och behöva inom 1 arm längd.

Sätter mig framför datorn kollar horor sen kinky porr är tjejen med så har hon tjafsat om att jag kollar porr+horor ......pallar inte med henne, ber hennes snällt att gå till hennes dator kolla porr?

Hon vill att jag ska knulla henne men jag vill mer kolla porr helt besatt.
Senast redigerad av SYLLD 2013-12-13 kl. 07:11.
Citera
2013-12-13, 12:34
Medlem
HeHeHeXps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastmugg
Haha, det här är ingen blogg mannen.

Haha, kom inte på någon bra historia, hela mitt sätt är pundigt, det jag försökte förklara
Citera
2013-12-13, 14:19
Medlem
HamWorths avatar
Käkar folks rester på donken alternativt pizzerior ibland, skitmat men ändock gratis. Visst fan fånglor pöbeln och personal men ger fan i deras "civiliserade" normer.
Citera
2013-12-13, 14:31
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser19
När man tjackat i ungefär 5 dagar och bara dragit näsa så blir de täppt torrt och blodigt i näsan..
Och när man inser att man inte har råd att köpa mer.

Lägger upp en 0,3 och gör ett helhjärtat försök till att dra upp den jäkla linan och inser att lite mer än hälften av de du precis drog upp kommer ut igen med en mysig blandning av torkat blod och små snorbusar på spegeln..
Börjar i panik stappla runt i lägenheten i jakt på ocb/pump/papper (toapapper går tyvärr inte att bomba med..) hade nu börjat få ett sjujävla blodtrycksfall och fick placera min ädla stuss på golvet och vänta ut det.

Går till soffan sätter mig med en ångestladdad suck och kollar på den snuskiga lilla blandning ligger på spegeln utan ocb/pump. Och inser att de enda som faktiskt funkar nu är att så snabbt som möjligt svälja ner det.

jag sväljer de sista av min värdighet med häxblandningen och fick tänka på något roligt. Otroligt nog kom endast en liten uppstötning som lätt gick att skölja ner med lite gott ljummet Multivitaminvatten. . Gick sedan och borstade tänderna i ungefär tio minuter och sköljde med listerine. Min pojkvän satt med bekanta som då vistades i rummet intill och trippade på syra.. mitt i deras orrelevanta prat kollar de upp mot mitt plågade ansiktsuttryck när jag klampade in. Ryckte undan min pojkvän och berättade om morbida upplevelse, förväntade mig en pojkvän fattigare. Men han skrattade bara och kliade mig i hårbottnen spärrade upp sina mangaögon och kollade in i mina ögon och får de jätte seriösa svaret: "Du är en sjuk människa, men jag älskar dig ändå" han vände på klacken skrattandes och gick in mot våra bekanta. Detta har inte kommit upp som samtalsämne än.. detta hände för 7 månader sedan, men detta hemsöker mig än.
Har lärt mig att ALLTID ha ocb pump eller något dylikt efter detta.
Får då tillägga att jag är tjej.. om de skulle förändra något..

Ursäktar om de tillkommit stavfel, är proppad med kemisk lycka. Alltså ögonwobbel

Kram på er!
Varför kan du inte bomba med toa pappaer
Citera
2013-12-14, 06:57
Medlem
Alabasters avatar
Tycker om att tugga på pinnar om det hänger med i gräspåsen, gillar liksom smaken.
Var också på en fest för länge sedan där killen som bodde där bjöd på gräs. Vi letade upp en schysst brud som ville röka och sen satte vi oss i badkaret och tände en hövding. När vi sen kommer ut så hör jag någon skitful brud säga "usch du behöver inte dedär vet du".
DÅ kände jag mig rätt pundig dagen efter insåg jag vilken hycklare hon var med sin alkoholhaltiga dryck.

Har en polare som fick en rätt fet skatteåterbäring, han köpte alltså koks för 13lax och låste in sig i sin lägenhet. Inte ett knyst hörde vi ifrån honom på 4 dagar, han öppnade inte ens dörren. Sen fick jag ett sms där det stod "Jag lever livet ge mig tobak" så jag skickade ner ett paket i brevhålet och dag 6 kom han ut som ett lik.
Det är fasen rätt pundigt i min ögon
Senast redigerad av Alabaster 2013-12-14 kl. 07:14.
Citera
2013-12-14, 08:34
Medlem
Nealandjackandmes avatar
Amatören försöker i traditionellt och hopplöst småtimmarsvemod rensa näsan på så mycket vitt snor han kan komma över för att gnida in i tandköttet. Önsketänkandet/hoppet om att kolan ska bita "bara" lite till råkar ju vara något av en kliché.

Proffset däremot tar istället med hälso/förståndsmässig prioritet samt hög ekonomisk ansvarskänsla, tjack. I kölvattnet av sökandet efter det perfekta porrklippet ett par timmar senare, drar han en liten runk med ett par fingrar i röven utöver kommande dygn och producerar därmed en odiskutabel klassiker.
Citera
2013-12-15, 19:43
Medlem
Rökte en spliff på rasten, sen satt jag och garvade åt förintelsen på min historie lektion med blodröda ögon.
Citera
2013-12-15, 20:42
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HamWorth
Käkar folks rester på donken alternativt pizzerior ibland, skitmat men ändock gratis. Visst fan fånglor pöbeln och personal men ger fan i deras "civiliserade" normer.
Det kallas för att vara godtrogen till "den selektiva konsumtionen", samma koncept innefattar variablerna om det är värt att ha sönder påsen för att få ut det sista - eller om det är värt att spara påsen om den kan komma till användning.
Citera
2013-12-15, 21:19
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nealandjackandme
Amatören försöker i traditionellt och hopplöst småtimmarsvemod rensa näsan på så mycket vitt snor han kan komma över för att gnida in i tandköttet. Önsketänkandet/hoppet om att kolan ska bita "bara" lite till råkar ju vara något av en kliché.

Proffset däremot tar istället med hälso/förståndsmässig prioritet samt hög ekonomisk ansvarskänsla, tjack. I kölvattnet av sökandet efter det perfekta porrklippet ett par timmar senare, drar han en liten runk med ett par fingrar i röven utöver kommande dygn och producerar därmed en odiskutabel klassiker.

Väldigt poetiskt skrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in