2019-06-27, 10:03
Medlem
Druckit halv drunkna öl på krogen, speciellt efter baren stängt. Men kanske inte så smart om någon lagt i rohypnol etc, så låter bli det idag.
Citera
2019-07-05, 13:02
Medlem
funktioners avatar
På tjacket satt jag och lirade trummor i 8-9 timmar i streck en gång, med ett par snabba avbrott för tokrunken och mera dos såklart, vilket resulterade i ett sällan tidigare skådat hemorrojdutbrott i röven. Kunde knappt sitta eller gå på minst en vecka. Det kändes lite pundigt att sitta och luncha med kollegorna på jobbet sen, helt uppklädd och proper, samtidigt som man i smyg balanserade runt på sitt deformerade stackars babianarsle i hopp om att lindra smärtan något.
Minns att samtalet vid bordet handlade om vad alla gjort i helgen och jag fick snabbt trolla ihop någon visa om att jag varit på 30-årsfest, ullared och liknande. Kan bara föreställa mig minen på mina dåvarande kollegor om jag hånflinat och sagt att; Nääääe men jag har la mest tatt det lugnt! Har runkat hål på kuken nu igen och spelat trummor tills röven exploderade..

En annan gång skulle jag på dejt och skulle bara ta lite, lite fult innan för att vara på topp.
Fan, jag får nog ta lite till, nu är det bra. Nej, lite till, nu är det bra. Nej, lite till, nu är det bra. Okej, sista nu, sen är det nog bra. Eller okej, lite till, sen är det bra. Äh, jag hinner med en liten till innan jag drar.

Slutade med att jag satt och höll helt fantastiskt insiktsfulla monologer om mig själv och andra, teorier på livets stora frågor, politik, världsproblem och liknande nonstop. Tillslut ryckte hon en penna ur min hand och gick och la undan den. Fattade först ingenting tills det slog mig att jag måste ha suttit och skruvat på och av korken på pennan om och om igen i ren besatthet samtidigt som munnen malt på. Har en jobbig ovana att slicka mig helt frenetiskt om läpparna när jag är tjackad så kan bara tänka mig hur skadad jag måste sett ut där bredvid den stackars tjejen . Slutade iallafall med att jag fick sätta på henne och den åkturen var hon knappast förberedd på

Jag hade en supertrevlig dejt men hon hörde aldrig av sig igen, märkligt nog..

Edit: Kom på en till sorglig grej. Efter en utekväll när jag låg i sängen bredvid tjejen (exet), som inte visste om mitt missbruk, och väntade på att hon skulle somna för att sedan sätta mig i soffan några meter bort helt nojig och smygrunka som en apa hela natten.
Det är fan något av det mest patetiska jag gjort tror jag. Vilken ångest när man försiktigt kryper ner i sängen igen framåt morgonen helt kokt i huvudet, med vetskap om att hon vaknar pigg och på strålande humör när som helst och att jag aldrig kommer kunna somna, helt sönderrunkad och med fruktansvärd AT. Den ångesten saknar jag då inte!

En annan gång fick jag för mig att försöka flumma på zopiklon och slängde i mig 50 mg och ett par bärs. Blev så weedsugen men hade noll kontakter där jag bodde så jag begav mig ut på promenad i hopp om att hitta några fimpar, utan resultat. Sen är resten av kvällen suddig men jag vet med mig att jag fick en strålande idé som resultat av det dåliga utbudet på fimpar. Kommer inte ihåg så mycket av själva händelsen, vilket kanske är väl, men vet helt säkert med mig att jag gick runt och plingade på hos en massa folk mitt i natten för att fråga om de hade knatch över till mig . Jävla tur att det inte slutade illa det där..
Senast redigerad av funktioner 2019-07-05 kl. 13:57.
Citera
2019-07-05, 14:05
Medlem
funktioners avatar
Fan, hann inte lägga till mer på min senaste post. Det dyker upp många minnen av sjuka grejer man gjort..

När jag la ner tjacket för en tid hade jag uppenbarligen ett ganska stort sug kvar eftersom jag flera gånger slickade rent kortet jag använt till att skrapa linor med. Varje gång samma besvikelse över att kortet nu var renslickat, inget skarp smak kvar, det fanns inget godis kvar på det helt enkelt. Men jag var allt där och slickade av det ett par gånger till sen, för säkerhets skull.
Citera
2019-07-07, 01:03
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Fan, hann inte lägga till mer på min senaste post. Det dyker upp många minnen av sjuka grejer man gjort..

När jag la ner tjacket för en tid hade jag uppenbarligen ett ganska stort sug kvar eftersom jag flera gånger slickade rent kortet jag använt till att skrapa linor med. Varje gång samma besvikelse över att kortet nu var renslickat, inget skarp smak kvar, det fanns inget godis kvar på det helt enkelt. Men jag var allt där och slickade av det ett par gånger till sen, för säkerhets skull.

Haha det där känner nog nästan alla som pundar känner igen sig i. Man letar i alla hörn efter några smulor tjack och slickar av korten som linorna görs av. Man har fått i sig en hel del damm och skit i sitt letande efter smulorna.
Citera
2019-07-07, 01:19
Bannlyst
I mitt nyförvärvade PV´s beroende har jag rökt brödsmulor, naglar, färg, mjöl, socker, såspulver, tandkräm, tjack, damm, stearin, gips ja allt möjligt. När jag rökt sönder foliebitarna till den grad att de ej går att använda längre slänger jag dem. När jag senare på kvällen dör av abstinens går jag ut i soprummet och hämtar dom. Oftast hittar jag då enorma foliebitar men enorma mängder rester som slarviga grannar i sin naivitet slängt där. Varje gång vilket är ca 30 gånger det här året så visar det sig att mina grannar ej röker och kastar PV´s alls. Oftast så är det olika sås, gratäng, ost och köttrester. Så ja massa av mina grannars matrester har jag rökt. Jag "förlägger alltid" 0,2-1g PV´s också. Så jag har kring 15g PV´s som jag magiskt nog inte kan hitta i min enormt lilla etta jag bor i. Alla på min lokala närhandel är poliser när jag röker PV´s också. Konstigt att jag ej fattade det de första åren jag bodde här.
Citera
2019-07-11, 02:04
Medlem
Kom och tänka på första gången jag tog ladd (man kan nog fan inte få i sig ladd första gången på ett bättre sätt), jag hade varit och supit som fan med polare och kom sedan till en knarkarlägenhet. Väl där halsar jag hela min sjuttis vodka (fick i mig lite mindre än en hel sjuttis), direkt efter röker jag gås. Allting flöt på som vanligt tills jag skulle gå på toa, när jag gick ut därifrån så svimmade jag av mitt i knallningen och spydde över hela hallen. Alla pundare i den lägenheten försökte få liv i mig. Men hur dom än gjorde så var jag helt avdäckad. Så dom låter mig ligga i badrummet i någon timma innan dom försöker få liv i mig igen. Då kommer min pundarkompis med en bricka som det är en lina på. Det är precis så att jag hinner vakna till och hinner tänka att jag måste ta den där linan för den är förmodligen uppiggande.

Direkt efter jag hade snortat linan så frågade jag var det var för något

Förövrigt så tror jag att det var första gången jag snortade nåt också
Citera
2019-07-11, 02:11
Medlem
Är det bara jag som inte får snutnojja på tjack? Jag får andra nojjor istället dock, typ att stöta på folk som man känner som inte vet att man knarkar. Sedan brukar jag nojja mig för spöken i mitt hus... Men jag är väl lite udda I guess.
Citera
2019-07-11, 03:23
Medlem
Jag har börjat med att pissa i handfatet i hemmet (bor med familjen...).
Det är så mycket smidigare att pissa i handfatet!

Fördelar:
Perfekt höjd
Mindre risk för att man ska missa målet när man pissar
Man sparar på vatten
Det går snabbare, för man tvättar händerna på samma ställe (om man inte är för snabb i skorna så att säga)

Nackdelar:
Att det lämnar spår av kiss i handfatet, men det åtgärdar man med att skvätta överallt när man tvättar händerna.
Om det nu är spår av kiss kvar så kan det lukta, men det gör det ändå när man missar toaletten när man står och pissar.

Började med att pissa i handfatet på allvar i det här racet. Reflekterade inte ens över att det var äckligt eller pundigt, jag bara gjorde det utan att tänka...
Citera
2019-07-11, 20:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Är det bara jag som inte får snutnojja på tjack? Jag får andra nojjor istället dock, typ att stöta på folk som man känner som inte vet att man knarkar. Sedan brukar jag nojja mig för spöken i mitt hus... Men jag är väl lite udda I guess.

Jag brukar inte heller noja för snuten. Dels för att det var ett tag sedan som de bråkade med mig och dels för att jag mestadels är hemma i min trygga vrå när jag pundar loss på tjack.

Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Jag har börjat med att pissa i handfatet i hemmet (bor med familjen...).
Det är så mycket smidigare att pissa i handfatet!

Fördelar:
Perfekt höjd
Mindre risk för att man ska missa målet när man pissar
Man sparar på vatten
Det går snabbare, för man tvättar händerna på samma ställe (om man inte är för snabb i skorna så att säga)

Nackdelar:
Att det lämnar spår av kiss i handfatet, men det åtgärdar man med att skvätta överallt när man tvättar händerna.
Om det nu är spår av kiss kvar så kan det lukta, men det gör det ändå när man missar toaletten när man står och pissar.

Började med att pissa i handfatet på allvar i det här racet. Reflekterade inte ens över att det var äckligt eller pundigt, jag bara gjorde det utan att tänka...

Du låter ju som en kompis till mig. Han brukar pissa i handfaten och även ut från sin balkong.
Citera
2019-07-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag brukar inte heller noja för snuten. Dels för att det var ett tag sedan som de bråkade med mig och dels för att jag mestadels är hemma i min trygga vrå när jag pundar loss på tjack.

Vad brukar du nojja för då?

Citat:
Du låter ju som en kompis till mig. Han brukar pissa i handfaten och även ut från sin balkong.

Hehe
Senast redigerad av UngaChefen 2019-07-16 kl. 22:03.
Citera
2019-07-17, 00:56
Medlem
Gömma saker så bra att man inte minns vart.
Slutar med att man måste leta systematiskt där man varit,
Eller gå berserk på saker..

Stå och titta/rota i en låda för att se vad som finns,
flertal ggr.
Det är "din egna låda/byrå"

Röka fimptobak från askkoppen i en 33cl burk.
bara en "sista" sak att göra
Citera
2019-07-17, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Gömma saker så bra att man inte minns vart.
Slutar med att man måste leta systematiskt där man varit,
Eller gå berserk på saker..

Stå och titta/rota i en låda för att se vad som finns,
flertal ggr.
Det är "din egna låda/byrå"

Röka fimptobak från askkoppen i en 33cl burk.
bara en "sista" sak att göra

Dessa är betéenden är klassiker! Hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in