2013-12-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoolsGold
Haha, vilket jävla pack. Är dessa klåpare den ariska rasens beskyddare? Vilka vilsna själar...

Bor själv i söderförort och kan inte klassas som vänster (både grupperna ogillar nog mina politiska frihetliga tankar (frihetlig som i liberal inte som i syndikalist eller vänster)), men det är ingen tvekan om att jag mer än gärna skulle jaga bort dessa idioter som ställer till med detta mitt på dagen i Kärrtorp bland barnfamiljer etc.

Men vad fan, de här "stormtrupperna" skulle ju få pisk av farsorna på öppna förskolan

Småbarn. Är det någon av dessa "svenska hjältar" som är äldre än 18-19år. 9/10 har inte ens en antydan på skäggväxt.
Ser ut som såna där som man mobbade i högstadiet och gymnasiet.
Citera
2013-12-15, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Så då kommer du skaka på huvudet och sucka åt era egna nästa gång?

mina egna? vilka är dom? du verkar leva i nån fantasivärld...
Citera
2013-12-15, 22:02
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Du är antingen sällsynt korkad, eller såpass förpestad av kognitiv dissonans att du inte förmår kritisera dina egna tankar. Varenda dag sitter du och säger att den vita rasen är mer civiliserad och att ett samhälle styrt enligt dina idéer hade varit bättre.

Du är fan en skam för alla raser, och i synnerhet den vita. Precis som blattarna som står och eldar bilar i arbetslöshetens namn, står dina ariska narkomaner och slåss på ett förortstorg i tron att det får människor att uppskatta vit hud. Jag är så svensk att du hade kladdat ner kalsongerna, men jag hade gladeligen avsagt mig varenda spår av det om det hade gett mig förmånen att slippa tillhöra samma ras som du. Tyvärr är såna som du den enda anledningen till att jag inte känner mig stolt som vit: du bekräftar nämligen att vi har en precis lika stor andel idioter ibland oss som alla andra.
Du njuter av att proklamera att du är villig att avsäga dig din ras va? Det ultimata beviset för din "anti-rasism". Din anti-vita dåre.

Anti-rasist är ett kodord för anti-vit.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-12-15 kl. 22:05.
Citera
2013-12-15, 22:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Antingen är du korkad, eller också är du total idiot. Judiska Expressen har ingen skyldighet att berätta att vittnet var jävigt, vilket måste ha varit fallet för ingen annan än judiska expressens påhittade vittne har talat om flaskor mot barnvagnar. Sedan är det dessutom hyckleri från din sida. Hur försvarar du att ni kastar sten och flaskor på kvinnor och barn?
Vilka är "ni"? Vilka är det jag tillhör? Nu insinuerar du en massa skit. Jag har aldrig kastat flaskor på kvinnor och barn. Jag tillhör inte heller någon organisation.

Du är etnocentrisk och som det verkar helt indoktrinerad i att det finns en judisk konspiration, att journalisterna får order att skriva så att det passar ägarnas världssyn. Får mig att tänka på tv-serien Heroes. Hör du inte hur patetisk du låter? Vad vet du om denna order? Förutom det du matas av på Avpixlat och här på FB? Väx upp, flytta ifrån bonnhålan du bor i (jag antar nu bara, något säger mig att du inte bor i innerstan ) och klipp dig Jag är en smula sarkastisk nu. Så du vet.
Citera
2013-12-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Vart är presskonferanserna? Vart är avståndstagadet från alla politiker? En tårta och en låttext och då är demokratin hotad. Men nu så är det fairgame? Så här är det. Jag kan leva med att de politikerna jag röstar på får en tårta på sig och jag kan leva med politiska låtar som inte handlar om min uppfattning. Men jag kan inte leva med att grupper kastar bangers in bland barn och pensionärer.
Får vi höra ett avståndstagande från dig nu?
Nog för att det är fel att kasta saker mot barn, om det har hänt, men det är märkligt hur så mycket energi läggs på detta, när man inte reagerar över mångkulturella gruppvåldtäkter och liknande. Och ärligt talat, så kan målen helga medlen ibland - tänk på att dessa barn har framför sig obligatorisk våldtäkt och förnedring, kanske död, att vänta om deras mamma eller pappa lyckas få igenom sin politiska vilja. I ett sådant läge är en liten smäll betydligt bättre än det som väntar dem om mångkulturen förvärras.
Citera
2013-12-15, 22:06
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vilka är "ni"? Vilka är det jag tillhör? Nu insinuerar du en massa skit. Jag har aldrig kastat flaskor på kvinnor och barn. Jag tillhör inte heller någon organisation.

Du är etnocentrisk och som det verkar helt indoktrinerad i att det finns en judisk konspiration, att journalisterna får order att skriva så att det passar ägarnas världssyn. Får mig att tänka på tv-serien Heroes. Hör du inte hur patetisk du låter? Vad vet du om denna order? Förutom det du matas av på Avpixlat och här på FB? Väx upp, flytta ifrån bonnhålan du bor i (jag antar nu bara, något säger mig att du inte bor i innerstan ) och klipp dig Jag är en smula sarkastisk nu. Så du vet.

Att du skriver: "Matas av på Avpixlat" säger enhel del om din medvetenhet angående sionismen...

Inte konstigt att du då fiftar bort det som "konspiration", du har noll insikt i vad du talar om.
Citera
2013-12-15, 22:08
Medlem
Citat:

Bor i innerstan, och känner personligen tillräckligt många Bonniers (de är inte goda människor!) för att veta vad jag talar om. Berätta gärna mer om "indoktrineringen" från sionistiska avpixlat, som jag aldrig läser. Min "indoktrinering" kommer från att ungefär totalt 50 h ha läst verklighetsförankrade källor som förklarar varför de källor jag konsumerat kanske 10000 h är proppfulla av lögner.
Senast redigerad av truth1337 2013-12-15 kl. 22:10.
Citera
2013-12-15, 22:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Att du skriver: "Matas av på Avpixlat" säger enhel del om din medvetenhet angående sionismen...
Berätta för mig om den stora konspirationen. . . Upplys mig! skicka pm.
Du lever i en etnocentrisk bubbla, pojkvasker.
Citera
2013-12-15, 22:09
Medlem
Citat:
Berätta för mig om den stora konspirationen. . . Upplys mig! skicka pm.
Du lever i en etnocentrisk bubbla, pojkvasker.
Den enda som nämnt någon konspiration är du själv. Vet du något som vi inte vet, som du vill berätta om?
Citera
2013-12-15, 22:09
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vad vet du om det? Jag hatar verkligen inte vita. Jag hatar inte svarta, gula, röda eller bruna heller även om det finns grupper jag har jävligt svårt för pga tråkiga erfarenheter. Det betyder dock inte att jag dömer ut alla bara för att de har en viss hudfärg eller för att de råkar komma från en viss kultur.

Det gör inte jag heller. Men bara för det finns vissa bra svarta, araber,
perser osv så vill jag inte göra avkall på mitt svenska arv för det.
Detta handlar om att stötta en utveckling som ofelbart kommer att leda
till att vita folk (i detta fall svenskarna) förvandlas till en undanskuffad
minoritet i sina egna hemländer. Närdet drabbar ickevita folk så betraktas
det som folkmord och de som gör motstånd hyllas som frihetshjältar,
när det handlar om vita folk så ska det hyllas och betraktas som något
ofrånkomligt eller till och med önskvärt enligt etablissemanget och de
som gör motstånd är "rasister", "nazister"och "främlingsfientliga".
Det anti-vita system som vi lever under strävar mot vår totala utplåning.
Dom flesta "antirasister" är fostrade av detta
sjuka system till att hata sig själva och sitt ursprung.

Citat:
Möjligt.

Nej det är inte "möjligt", det är så.
Du kan inte bygga ett start och välfungerande
samhälle på mångetnisk grund. Det är totalt
omöjligt (speciellt om det rör sig om folk som
saknar gemensamma kulturella referenspunkter).
Dagens mångetniska Sverige är ett dödsdömt land.

Citat:
Precis som nassarna som använder lögner som ett vapen och ett sätt att höja sig själva till skyarna.

Nej man har inte det som kampmetod som vänstern.
Att ljuga som borstbindare funkar bara om man har
media på sin sida.
Senast redigerad av Tony Clifton 2013-12-15 kl. 22:13.
Citera
2013-12-15, 22:10
Medlem
minesofterrors avatar
Vad gör killen till vänster.. ser nästan ut som att han motar bort polisen
Synd bara att just den där händelsen inte finns på filmen..

http://www.svtplay.se/klipp/1677240/har-attackerar-nazister-den-antirasistiska-demonstrationen
Citera
2013-12-15, 22:11
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Jag är enbart positiv till attacker mot RF och liknande avskräde men snälla gör det lite smartare än så här. Vänstern gillar ju hembesök t ex. Varför inte svara med samma mynt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in