2013-12-15, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag ifrågasätter inte det strategiska i det hela, jag bär själv nästan alltid någon form av vapen på mig för att kunna freda mig själv och min familj. Jag tycker bara att det är väldigt konstigt att pensionärer och vanliga småbarnsföräldrar skulle ha börjat beväpna sig med knivar. Det låter lite osannolikt helt enkelt.

Bara du som påstår det
Citera
2013-12-15, 21:55
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Att organiserade antirasister och andra som bemödar sig med att sluta upp på sådana här event också alltid är svenskfientliga avskum och/eller ordentligt hjärntvättade hjon har vi ju redan konstaterat.

Vem var det som högg Motståndsmannen i ryggen med kniv egentligen? Och är det denne person som sitter misstänkt för mordförsök nu?

Låter hemskt besynnerligt att pensionärer och småbarnsföräldrar som är ute och demonstrerar beväpnar sig med knivar och tillhyggen tycker jag.
Du är antingen sällsynt korkad, eller såpass förpestad av kognitiv dissonans att du inte förmår kritisera dina egna tankar. Varenda dag sitter du och säger att den vita rasen är mer civiliserad och att ett samhälle styrt enligt dina idéer hade varit bättre.

Du är fan en skam för alla raser, och i synnerhet den vita. Precis som blattarna som står och eldar bilar i arbetslöshetens namn, står dina ariska narkomaner och slåss på ett förortstorg i tron att det får människor att uppskatta vit hud. Jag är så svensk att du hade kladdat ner kalsongerna, men jag hade gladeligen avsagt mig varenda spår av det om det hade gett mig förmånen att slippa tillhöra samma ras som du. Tyvärr är såna som du den enda anledningen till att jag inte känner mig stolt som vit: du bekräftar nämligen att vi har en precis lika stor andel idioter ibland oss som alla andra.
Citera
2013-12-15, 21:56
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Expressen, tidningen som nyss hängde ut och förföljde pensionärer i grupp för att de inte älskade mångkultur, påstår nu att en organisation som är emot mångkultur anföll barnvagnar? Någonsin hört talas om källkritik?
Källkritik säger du, samtidigt som du inte lyckas med att läsa korrekt. VITTNE TILL EXPRESSEN är inte expressen yxskaft.
Citera
2013-12-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Du är antingen sällsynt korkad, eller såpass förpestad av kognitiv dissonans att du inte förmår kritisera dina egna tankar. Varenda dag sitter du och säger att den vita rasen är mer civiliserad och att ett samhälle styrt enligt dina idéer hade varit bättre.

Du är fan en skam för alla raser, och i synnerhet den vita. Precis som blattarna som står och eldar bilar i arbetslöshetens namn, står dina ariska narkomaner och slåss på ett förortstorg i tron att det får människor att uppskatta vit hud. Jag är så svensk att du hade kladdat ner kalsongerna, men jag hade gladeligen avsagt mig varenda spår av det om det hade gett mig förmånen att slippa tillhöra samma ras som du. Tyvärr är såna som du den enda anledningen till att jag inte känner mig stolt som vit: du bekräftar nämligen att vi har en precis lika stor andel idioter ibland oss som alla andra.
Kul att se hur ni gråter när ni möts av exakt samma beteende som ni själva sysslat med i 20 år.
Citera
2013-12-15, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Kul att se hur ni gråter när ni möts av exakt samma beteende som ni själva sysslat med i 20 år.

Ingen som gråter, folk mest skakar på huvudet och suckar...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Källkritik säger du, samtidigt som du inte lyckas med att läsa korrekt. VITTNE TILL EXPRESSEN är inte expressen yxskaft.
Antingen är du korkad, eller också är du total idiot. Judiska Expressen har ingen skyldighet att berätta att vittnet var jävigt, vilket måste ha varit fallet för ingen annan än judiska expressens påhittade vittne har talat om flaskor mot barnvagnar. Sedan är det dessutom hyckleri från din sida. Hur försvarar du att ni kastar sten och flaskor på kvinnor och barn?
Citera
Bannlyst
Här ser man SMR medlemmen som blivit huggen i ryggen:
http://i.imgur.com/GAa2hzm.png
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Ingen som gråter, folk mest skakar på huvudet och suckar...
Så då kommer du skaka på huvudet och sucka åt era egna nästa gång?
Citera
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Dom väljer sina "vittnen". Och vinklar informationen på det sätt de önskar.
Citera
2013-12-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Dom väljer sina "vittnen". Och vinklar informationen på det sätt de önskar.
Ja och snart lär de väl säga att SMR förvandlade barnen till lampskärmar och tvål också. Vänstern lär inte ifrågasätta det heller.
Citera
Medlem
otukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det stämmer förutom att det inte handlade om hämnd i den aspekten du benämner det. Det var nog helt enkelt så att dom bara ville ge sig på den här demonstrationen idag. Hur som helst stämmer det i övrigt som du skriver att det hänt tusentals gånger att vänsterextremister attackerat allt från Sverigedemokraterna till SvP och SMR. Men då är samma personer inte als så här arga och journalisterna försöker vinkla det negativt mot exempelvis Sverigedemokraterna även när vi är utsatta, vilket är varenda gång vi har demonstration eller torgmöte. Skillnaden är att det sker 1000 gånger från vänsterextremt håll per 1 enda gång en sån här sak sker.

Sverigedemokraternas arrangemang är aldrig våldsamma, vi drabbas ändå av kastande av smällare, bengaler, stenar och flaskor och folk försöker misshandla oss. Så det är inget fungerande argument som vissa vill ha det till att man skulle förtjäna vänsterextremisternas våld.

Vart är presskonferanserna? Vart är avståndstagadet från alla politiker? En tårta och en låttext och då är demokratin hotad. Men nu så är det fairgame? Så här är det. Jag kan leva med att de politikerna jag röstar på får en tårta på sig och jag kan leva med politiska låtar som inte handlar om min uppfattning. Men jag kan inte leva med att grupper kastar bangers in bland barn och pensionärer.
Får vi höra ett avståndstagande från dig nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole

Alltså, menar du allvar? Hur länge sedan hade vi krig? Hur ser våra samhällen ut i jämförelse? Hur värderar vi barn och kvinnor i jämförelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in