2013-12-15, 22:11
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Antingen är du korkad, eller också är du total idiot. Judiska Expressen har ingen skyldighet att berätta att vittnet var jävigt, vilket måste ha varit fallet för ingen annan än judiska expressens påhittade vittne har talat om flaskor mot barnvagnar. Sedan är det dessutom hyckleri från din sida. Hur försvarar du att ni kastar sten och flaskor på kvinnor och barn?
Vad är det du insinuerar här? Jag läser mellan raderna. Du menar att judiska expressen har en agenda, att sprida lögner. VARFÖR?
Citera
2013-12-15, 22:12
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Bara jag som börjar ana att detta var uppgjort, har kollat runt i trådar samt Facebook finns flertal bilder med barnvagnar utan barn i sen var det enligt vittnen på plats väldigt många människor med dyra systemkamror utplaserade för å täcka upp torget,, kan dom ha vart så fula att do m hade hoppats på att något barn skulle komma tillskada, ännu en anledning till att det var en massa barn där var för att bion var uthyrd just då

Eller vad tror ni???
Citera
2013-12-15, 22:12
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Kul att se hur ni gråter när ni möts av exakt samma beteende som ni själva sysslat med i 20 år.
Du menar plugga, arbeta, betala skatt? Nej, jag tvivlar på att dina arbetslösa blekfetton till kamrater har gjort något av detta. Jag hatar er precis lika mycket som jag hatar vänsterdrägg, av den enkla anledningen att jag gillar ordning.

Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Alltså, menar du allvar? Hur länge sedan hade vi krig? Hur ser våra samhällen ut i jämförelse? Hur värderar vi barn och kvinnor i jämförelse?
Vad i helvete pratar du om??? Jag uppskattar när människor sköter sig, när människor tar ansvar och inte gör saker som är kontraproduktiva och/eller destruktiva. Sedan skiter jag i om denna människa är vit, brun, blå eller grön. Nynazister sköter sig inte. De knarkar, de slåss, de förstör, de sprider fördummande kollektivism - precis de saker jag LIKA LITE VILL ATT BLATTAR GÖR HÄR. Då spelar det ingen roll att de råkar ha samma hudfärg som jag: de är drägg. Fördelen med utlänningar är att de kan man åtminstone skicka någon annanstans.
Citera
2013-12-15, 22:13
Bannlyst
Varför slänger det glasflaskor med häftklämmor i? Är det mening att de skall bli någon splitter effekt med häfferklämmorna?
Citera
2013-12-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad är det du insinuerar här? Jag läser mellan raderna. Du menar att judiska expressen har en agenda, att sprida lögner. VARFÖR?
Din tolkning är mycket märklig. Men du vill förstås manövrera in debatten i den vanliga fållan av invektiv som "foliehatt" mot all form av kritiskt tänkande.
Citera
2013-12-15, 22:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Din tolkning är mycket märklig. Men du vill förstås manövrera in debatten i den vanliga fållan av invektiv som "foliehatt" mot all form av kritiskt tänkande.
Varför är den märklig?
Vart någonstans brister jag i mitt kritiska tänkande?

Nu får du leda det jag fetade i bevis
Citera
2013-12-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Du menar plugga, arbeta, betala skatt? Nej, jag tvivlar på att dina arbetslösa blekfetton till kamrater har gjort något av detta. Jag hatar er precis lika mycket som jag hatar vänsterdrägg, av den enkla anledningen att jag gillar ordning.
Två saker:
- utan avvecklande av mångkulturen ingen ordning
- du kämpar inte själv emot den kraft som vill skapa ordning. Att vara lat och overksam är inte att vara för ordning, det är att vara lat. Om du börjar kämpa och när du väl kämpar väljer en annan strategi, då kanske jag kunde betrakta dig som något annat än hycklare
- väst har drabbats av sådan dekadens att ett visst mått av barbari inifrån det egna folket är det enda sättet att bryta den. Jag är själv för ordning men inser att vi inte kan undertrycka de mer kampvilliga elementen i vårt folk
Citera
2013-12-15, 22:16
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Förstår inte snacket om "svenskhatare".
De som demonstrerade var väl vanliga hederliga svenskar som inte ville ha klotter och skräp i sitt kvarter, en helt sund reaktion.
Vill inte nassarna ha det rent och snyggt?

Dessutom är det väl ack så fegt att ge sig på kvinnor och barn.
Citera
2013-12-15, 22:17
Medlem
BrunoContis avatar
Citat:
Nog för att det är fel att kasta saker mot barn, om det har hänt, men det är märkligt hur så mycket energi läggs på detta, när man inte reagerar över mångkulturella gruppvåldtäkter och liknande. Och ärligt talat, så kan målen helga medlen ibland - tänk på att dessa barn har framför sig obligatorisk våldtäkt och förnedring, kanske död, att vänta om deras mamma eller pappa lyckas få igenom sin politiska vilja. I ett sådant läge är en liten smäll betydligt bättre än det som väntar dem om mångkulturen förvärras.

Menar du, på fullaste allvar, att SMR kommer ha någon som helst makt eller inflytande inom 10-15 år?
Citera
2013-12-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Varför är den märklig?
Vart någonstans brister jag i mitt kritiska tänkande?

Nu får du leda det jag fetade i bevis
Om du inte insett att Expressens ledning vill ge sken av att mångkultur är något bra, då är det ingen idé att diskutera med dig. En tidning som åker hem till pensionärer i grupp för att de tyckt fel om invandringen anonymt - som man sedan hackat fram - kan knappast anses vara en tidning som är intresserad av neutral rapportering om andra som kämpar emot mångkultur?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
Bara jag som börjar ana att detta var uppgjort, har kollat runt i trådar samt Facebook finns flertal bilder med barnvagnar utan barn i sen var det enligt vittnen på plats väldigt många människor med dyra systemkamror utplaserade för å täcka upp torget,, kan dom ha vart så fula att do m hade hoppats på att något barn skulle komma tillskada, ännu en anledning till att det var en massa barn där var för att bion var uthyrd just då

Eller vad tror ni???

wow... alltså.. ehh orkar inte..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole

Vad i helvete pratar du om??? Jag uppskattar när människor sköter sig, när människor tar ansvar och inte gör saker som är kontraproduktiva och/eller destruktiva. Sedan skiter jag i om denna människa är vit, brun, blå eller grön. Nynazister sköter sig inte. De knarkar, de slåss, de förstör, de sprider fördummande kollektivism - precis de saker jag LIKA LITE VILL ATT BLATTAR GÖR HÄR. Då spelar det ingen roll att de råkar ha samma hudfärg som jag: de är drägg. Fördelen med utlänningar är att de kan man åtminstone skicka någon annanstans.

Jag gjorde en enkel jämförelse med svenska samhället under ett par hundra år med de samhällen där vi tar hit människor ifrån, de människor som uppenbarligen begår de allra flesta våldtäkterna och våldsbrotten. Förstår man inte att "vita" människor är långt före i all form av "social utveckling" är man nog dum i huvudet.
Men jag förstår också mer vad du menade nu. Jag är väl sådan att jag alltid delvis "stödjer" minoriteter som slåss för sin sak mot allt och alla. Vilket INTE invandrare gör. Det enda dessa gör är att grina i demonstrationer om rasism men aldrig protesterar ett skit mot den brottslighet som utförs av just invandrare. Och det gör att åtminstone jag förstår att det finns en efterblivenhet där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in