Citat:
Ursprungligen postat av
truth1337
Kul att se hur ni gråter när ni möts av exakt samma beteende som ni själva sysslat med i 20 år.
Du menar plugga, arbeta, betala skatt? Nej, jag tvivlar på att dina arbetslösa blekfetton till kamrater har gjort något av detta. Jag hatar er precis lika mycket som jag hatar vänsterdrägg, av den enkla anledningen att jag gillar
ordning.
Citat:
Ursprungligen postat av
staffanwestberg
Alltså, menar du allvar? Hur länge sedan hade vi krig? Hur ser våra samhällen ut i jämförelse? Hur värderar vi barn och kvinnor i jämförelse?
Vad i helvete pratar du om??? Jag uppskattar när människor sköter sig, när människor tar ansvar och inte gör saker som är kontraproduktiva och/eller destruktiva. Sedan skiter jag i om denna människa är vit, brun, blå eller grön. Nynazister sköter sig inte. De knarkar, de slåss, de förstör, de sprider fördummande kollektivism - precis de saker jag LIKA LITE VILL ATT BLATTAR GÖR HÄR. Då spelar det ingen roll att de råkar ha samma hudfärg som jag: de är drägg. Fördelen med utlänningar är att de kan man åtminstone skicka någon annanstans.