Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Tror du är helt fel ute här. Jag tror att MB och VB träffade en överenskommelse om att hon skulle försöka få ok från KJ att komma hem till honom att plugga^^ (vilket KJ var införstådd i) och att MB skulle plocka upp henne nånstans när familjemiddagen var aväten - vilket är anledningen till att restaurangbesöket inte blev så långvarigt för MB:s del. Tror VB hade fått löfte om sex senare på kvällen och var på direkt. Men jag tror MB tog Vatchareeya till ett ställe hon inte hade räknat med.
Mja, det där tror jag inte på just för tillfället iaf. Men jag kan tänka mig följande.
VB utsätts för en ond KJ, hon försöker ringa 112 men misslyckas, kanske hotade hon bara att göra det, därför slog hon * istället för lur, en stund av samtal eller munhuggande, därefter känner sig VB rädd igen och försöker desperat att få MB att höra av sig till henne. AN begär att få se MB sms trafik, MB berättar att VB kan vara utsatt för livsfara och säger åt frun att han borde höra av sig till VB, alternativt köra hem till KJ. AN kokar av svartsjuka och säger till MB att om du engagerar dig en
sekund till i den där VB så är det finito med vårat äktenskap. Det här resulterade i att AN i stort sett hade på känn att VB kanske inte lever längre, AN visste mer eller mindre att KJ utsatte VB för något hemskt, det kan också vara anledningen till att MB hade ett intresse i att makarnas vetskap aldrig kom till allmän kännedom, för hur skulle det se ut, att frun förhindrade ett förhindrande av ett mord? En teori bland, femtielva? Finns det så många?
EDIT;Och förresten så stämmer det fetade ganska bra, för AN skulle inte offra en sekund, eller var det minut, på en kackerlacka.