Citat:
Ursprungligen postat av
giveawayyourlove
Lägg inte din tid på att övertala "Tozon" eller vad han nu heter på att du har varit där... somliga i denna tråden vill vilseleda, ljuga, svartmåla/förtala andra skribenter samt styra utredningen i fel riktning.
Självklart har du varit där, det fattar nog Tzon också, ellerhur Tzon eller vad du nu heter!
"styr utredningen i fel riktning" denna utredning vi har i tråden menar du? Det är väl ingen som styr den åt något visst håll. De flesta skriver om ditten o datten.
Du däremot tycks ha hakat upp dig vid att svartmåla MB, om och om igen. Inte mycket prat om nåt annat där inte. Du vill ha reportage i Efterlyst, uppdrag granskning mm hm.. Kanske lite sent drag nu eller???
Menar du att det är du som styr utredningen åt fel riktning?? För Enligt mig gör du det om man nu ska snacka om att styra.
Jag tycker nog mer det handlar om helt vanliga diskussioner, argumentationer vilka kan bli lite ilskna ibland, det hör liksom till.
- Vilka styr utredningen här inne undrar jag, för det är inget jag märkt av faktiskt, skulle vara intressant att få reda på...