2013-12-08, 20:23
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardfell
Kan inte mer än hålla med. Sveriges tjejer bryr sig inte..
Jag har bott i England i flera år där tjejerna sminkar upp sig och klär sig bra mycket "billigare" än de svenska tjejerna. Dock så har dom trots sin klädsel så sanslöst mycket mer självrespekt.

Really? Känns som om engelsmän och engelskor (ja, båda könen) är vandrande könssjukdomar.
+1 på deras billiga klädsel, sminkning, plastklackar och smycken.
2013-12-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Nej det är inte så jag menar, men försök att inte sära på benen varje gång du får den där känslan så ska du se att du får mer självrespekt och kanske lite respekt och uppskattning från killen också, vem vet du kanske gillar det?

Är jag kåt så knullar jag(om rätt kille är tillgänglig), är jag törstig så dricker jag och mår alldeles utmärkt utav att ha det så.
2013-12-08, 20:28
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Svenska tjejer tar generellt inte betalt för att ligga = de kan omöjligen vara horor.

Förövrigt håller jag både med dig och inte. Att ha sex är inte så tabubelagt eller laddat i Sverige som inom vissa andra kulturer (i synnerhet de religiöst präglade). Många tjejer, inklusive jag själv, har som unga och osäkra på vad vi vill och känner träffat många olika killar och legat med många olika killar. Jag kan hålla med om att det kan kännas smutsigt och jag hade gärna fått det ogjort då det inte tillfört mig något. Men egentligen är det bara en norm att det är äckligt att ha haft många sexpartners medan att knulla 10000 gånger med samma person inte är ett dugg äckligt. Är någon slags psykisk äcklan då fd ligg knappast signat sitt namn på musen.
Senast redigerad av Loveaffair 2013-12-08 kl. 20:33.
2013-12-08, 20:34
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckermupp
Svenska tjejer är så jävla fula! Förutom att dom är billiga skabbhoror. Både luktar skabb och ser ut som skabb. Vill inte ta en svensk brud med tång ens. Jävla grisar

Och du bor i Sverige och pratar svenska? Sök hjälp.
2013-12-08, 20:45
Bannlyst
Nu ska vi inte överdriva slamperiet och dessutom har jag svårt att gå runt och bry mig om folks sexliv då jag har andra saker att tänka på. Du bestämmer helt själv både vem du ligger med och vem du blir ihop med så då får du göra som oss andra och välja bort slampor om du inte vill ha dom för dom är som andra sagt innan i ganska klar minoritet.
Klart mycket hänger ihop med den sexuella revolutionen men jag kan tycka att feminismen år 2013 snarare går åt andra hållet, alltså inte att tjejer inte ska få ligga runt om dom nu vill det men att all kvinnlig nakenhet gör dom hemskt upprörda och dom snarare verkar pryda som fan.
2013-12-08, 20:53
Medlem
Flashborns avatar
Bitterheten fullkomligen osar i denna tråd
2013-12-08, 20:59
Medlem
Det är alltid betraktarens ögon som avgör.

Betänk att de män som ser svenska kvinnor som horor har vuxit upp med vandrande säckar omkring sig och aldrig haft ögonkontakt med annat än prostituerade. När dessa män kommer till sverige och möts av ytterst skötsamma, modernt klädda och glada svenska kvinnors blickar, ser hans värderingar en hora framför sig.
Det är den främmande kulturens medförda preferenser som betraktar våra älskade och naturliga kvinnor och det är då de får höra att de är horor. Protesterar de mot denna nya stämpel får de i stället höra att de är rasister eller islamofober. Så ser det svenska samhällsklimatet ut och varje nykter människa måste ju i anständighetens namn fördöma detta samhällsklimat och kräva en tillnyktring.
2013-12-08, 21:03
Medlem
EmileZolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Är jag kåt så knullar jag(om rätt kille är tillgänglig), är jag törstig så dricker jag och mår alldeles utmärkt utav att ha det så.

Låt mig gissa, du tycker att alla typer av religiositet är "korkad" också.
Senast redigerad av EmileZola 2013-12-08 kl. 21:05.
2013-12-08, 21:04
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Ja, det är klart att det är känsligt för kvinnor då du uttrycker att kvinnors sexualitet bör förtryckas hårdare. Du visar tydligen den sanning feminister kämpar emot, kvinnohat.

Att man inte beter sig som ett luder är inte samma sak som att ha en förtryckt sexualitet.

Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
nej är bara som att prata med en fossil från 1800 nånting, mest det som är fel.

Låt mig gissa. Östeuropé?

Kom igen, det är många killar som har dessa åsikter och fler och fler vågar vara ärliga med det.
Jag tycker TS har en bra poäng och har inte en droppe östeuropé i mig så långt bak jag räknat.

Citat:
Ursprungligen postat av snapphona
De flesta svenska tjejer har INTE massor med sexpartners, det där är en myt. Killar som får chansen har ofta fler, så vilka är "hororna" här?

Men oavsett vad - hellre hora än förtryckt.

Man är inte förtryckt bara för att man inte beter sig som ett luder.
2013-12-08, 21:06
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
Det är alltid betraktarens ögon som avgör.

Betänk att de män som ser svenska kvinnor som horor har vuxit upp med vandrande säckar omkring sig och aldrig haft ögonkontakt med annat än prostituerade. När dessa män kommer till sverige och möts av ytterst skötsamma, modernt klädda och glada svenska kvinnors blickar, ser hans värderingar en hora framför sig.
Det är den främmande kulturens medförda preferenser som betraktar våra älskade och naturliga kvinnor och det är då de får höra att de är horor. Protesterar de mot denna nya stämpel får de i stället höra att de är rasister eller islamofober. Så ser det svenska samhällsklimatet ut och varje nykter människa måste ju i anständighetens namn fördöma detta samhällsklimat och kräva en tillnyktring.

Det stämmer att dessa värderingar är starkast i den muslimska världen. Men alltfler svenska killar vaknar upp och inser att det är skabbigt med kvinnor som beter sig som luder. Jag tror på en omvänd sexuell revolution inom någon generation.
2013-12-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner

Kom igen, det är många killar som har dessa åsikter och fler och fler vågar vara ärliga med det.
Jag tycker TS har en bra poäng och har inte en droppe östeuropé i mig så långt bak jag räknat.

Ok östeurope och superkonservativ katolik. De grupper som tycker att alla svenska kvinnor är horor.
Blev det bättre?
2013-12-08, 21:10
Medlem
Tycker att det är spännande att ingen kommenterat mitt inlägg: (FB) Svenska tjejer är horor
Missat eller ignorerat?

Hur som helst hade jag två frågor där jag gärna vill ha svar på:
1. Hur många 10: poängare tackar ni som anser att "svenska tjejer är horor" själva nej till att ha sex med?
2. Hur kan man förvänta sig att ens partner ska vara kysk när man själv är promiskuös? Min erfarenhet är att kyska personer parar ihop sig med andra kyska personer, och att promiskuösa personer oftast verkar söka sig till andra promiskuösa.
Senast redigerad av Deriverbar 2013-12-08 kl. 21:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in