2014-02-09, 03:00
Medlem
Tänker svenskt, är fostrad svensk, har lärt mig språket före mitt eget, har svensk släkt, är fostrad i kulturen.
2014-02-09, 03:32
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Jag fattar inte alls vad du snackar om här..

1. Svar på din fråga om varför det är så "vedervärdigt".
2. Motargument till ditt synsätt om att det hela är meningslöst/löjligt att hålla an.

Citat:
Okej, visst att det kan vara intressant att tänka på. Däremot märks det att du gillar "det är naturligt"-argumentet till varför man som kille ska ha rätt till att kalla kvinnor för horor och se ner på dem kvinnor som haft mer sex. Här vill jag tillägga att bara för att något har en "naturlig förklaring" så är det inte något som måste vara något positivt och självklart idag. .

Vänta lite, vart har jag påstått att man ska kalla någon det ena eller tycka det andra? Det jag skrev var inget ställningstagande från min sida. Du efterfrågade orsaker till varför det kan ses som negativt och jag svarade, varken mer eller mindre.

Dock så är det mycket riktigt något jag ser som jävligt avtändande. Nej, något med en naturligt förklaring måste inte alls vara positivt. När det kommer till sexualitet däremot så kan vi som sagt inte välja vad vi vill eller inte vill attraheras av. Detta, i kombination med att man inte skadar någon för sin sexuella vinning, tycker jag är fullt tillräckligt för att kunna acceptera preferensen varande. Man får ta det från fall till fall helt enkelt.

Citat:
Bevisligen finns det en betydande andel män som inte har några större problem med att en kvinna haft sex med fler än dem själva. Jag märker också att det som passar dina synsätt lätt tolkas som "bara naturligt" medan du tycks undvika andra synsätt som också ofta kan stärkas av naturlighets-argumentet. Exempelvis att det är naturligt för kvinnor att kunna njuta av sex och att kvinnor bevisligen kan dras till att ha sex med fler än en man hela sitt liv.

"Betydande"? Tja, allt är ju relativt. Globalt sett är det faktiskt fortfarande en kraftig minoritet. I Sverige är vi världsledande inom genusvänliga tankegångar och att kvinnor är förtryckta såvida de inte kan göra allt som män gör så att det skulle vara annorlunda här är inte alls konstigt. Men visst, sådana män existerar helt klart.

Visst kan de det. Å andra sidan behöver det inte råda något motsatsförhållande mellan att det skulle vara "naturligt" och att det får dem att betraktas som oattraktiva eller själva känna sig så. Likt mannen som gärna knullar en prostituerad (för enkelhetens skull) utan att för den sakens skull vilja investera seriöst i henne så kan det röra sig om en alternativ förökningsstrategi.
Senast redigerad av snelhesten 2014-02-09 kl. 03:37.
2014-02-09, 06:28
Medlem
Psykosams avatar
Varenda kille som har sådana här tankar är cockblockers. Ni är bara avundsjuka på oss andra killar som får trycka slida ganska ofta. Jag vet hur det är att vara grovt psykiskt sjuk, jag lovar er (är bättre igen). Och killar våldtar inte för maktkänslor, de våldtar pga avund, de får inte till det helt enkelt. Sedan efter det blir det en maktgrej.

De flesta blattar som jag känner förutom ett urval får fan så sjukt lite fitta, pga tjejer generellt egentligen hatar blattar (den mindre skara tjejer som älskar blattekuk räcker inte till behovet). Inte konstigt att blattar våldtar.

Förresten är 80% av tjejerna på krogen knullbara eller hur? 2-4 tjejer på krogen är råheta och verkligen drömmen att knulla den kvällen?

Tyvärr ser det inte t så för tjejer, 80% av killarna är rena miffon, sjukt äckliga fula och oattraktiva.

När en tjej går ut är det som du som kille går till ett uteställe med 90 % killar/män/gubbar, äckligt fula sådana också.

Utbudet för tjejer är sjukt mycket lägre än för oss.

Vill bara tillägga att jag kullat runt 400 tjejer nu, vanliga till horor.

En annan sak, de flesta tjejer knullar härligt första kvällen, det är bara att de inte gör det så ofta, för de hittar sällan en kille att göra det med!! Så snacka inte om att de kan få när som helst. För vi killar kan också få när som helst, vi kan börja penetrera varandra analt.
Senast redigerad av Psykosam 2014-02-09 kl. 06:31.
2014-02-09, 06:41
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Fina flickor särar inte på benen för vem som helst så är det ju bara. Spelar ingen roll hur mycket feminister tjafsar att tjejer minsann ska knulla runt och vara fulla för de har rätt att göra det.

Så säger killar som inte får sex ofta. Det är detta du inte inser. En kille som får knulla ofta och snygga tjejer skulle aldrig startat denna tråd. För övrigt hatar jag killar och inte tjejer (även om jag fantiserar att mörda brudar ibland). Tjejer ger mig fitta, killar som jag inte känner ger mig ingenting.
2014-02-09, 10:06
Medlem
munspruts avatar
Skärp er nu tråden handlar inte om mig om jag är oskuld och cockblocker det är inte relevant.

Tröttsamt att läsa er som hyllar promiskuöst beteende, ni är verkligen inte så progressiva som ni tror. Tycker ni det är bra att svenska tjejer är överviktiga också? Bristande självkontroll som ligger till grund även där.
2014-02-09, 10:11
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vakant007
Håller med har gått ner så långt som till 18 år, själv 22 då och till och med där vare runt 15 st.. Nu är jag tillsammans med en sjukt sexig ryska men nackdelen då är väl att mycket krav ställs på dig som man i ett förhållande och du får inte ha andra kvinliga vänner men jag har iaf ingen hora till tjej, värt det eller inte får framtiden säga
Ja en förutsättning för att kunna ställa krav på andra är ju att man ser sig själv i spegeln, ställer lite krav på sig själv och har lite självrespekt.
2014-02-09, 10:29
Medlem
Citat:
Skärp er nu tråden handlar inte om mig om jag är oskuld och cockblocker det är inte relevant.

Tröttsamt att läsa er som hyllar promiskuöst beteende, ni är verkligen inte så progressiva som ni tror. Tycker ni det är bra att svenska tjejer är överviktiga också? Bristande självkontroll som ligger till grund även där.
Fast kvinnor har ju självkontroll.

De är uppenbarligen inte så desperata att de knullar allt som rör sig utan de väljer nogsamt bland de 20 procenten mest attraktiva killarna.

De håller helt enkelt på sig tills dessa så upptagna killar är lediga för just dem och ratar de här andra 80 procenten oattraktiva killarna som de är alldeles för fina för att sära för. De ser sig själva i spegeln och inser att de inte behöver ligga med vad skit som helst.

Och de som ligger med vad skit som ser till att ta betalt för det.

Precis så som du respekterar eller hur?
2014-02-09, 10:35
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Fast kvinnor har ju självkontroll.

De är uppenbarligen inte så desperata att de knullar allt som rör sig utan de väljer nogsamt bland de 20 procenten mest attraktiva killarna.

De håller helt enkelt på sig tills dessa så upptagna killar är lediga för just dem och ratar de här andra 80 procenten oattraktiva killarna som de är alldeles för fina för att sära för. De ser sig själva i spegeln och inser att de inte behöver ligga med vad skit som helst.

Och de som ligger med vad skit som ser till att ta betalt för det.

Precis så som du respekterar eller hur?
Inte riktigt gå ut på krogen en fredagskväll så får du se hur bra självkontroll svenska tjejer (inte) har, eller åk på en charter resa. Det finns en anledning till att svenska tjejer ha så dåligt rykte utomlands
2014-02-09, 10:36
Bannlyst
Citat:
Inte riktigt gå ut på krogen en fredagskväll så får du se hur bra självkontroll svenska tjejer (inte) har, eller åk på en charter resa. Det finns en anledning till att svenska tjejer ha så dåligt rykte utomlands

Fast nu gör du fel genom att endast säga svenska tjejer.
Alla tjejer är lika. Sedan finns det kvinnor som ligger runt och vissa som inte gör det.

Jag tycker om svenska tjejer för att svenska tjejer är mer ärliga än andra nationaliteter. Tycker alla andra nationaliteter leker oskyldiga. Svenska tjejer står för sin åsikt. Jag är tjej och tycker så.
2014-02-09, 10:39
Medlem
Citat:
Hur kan då killarna vara tvungna att jobba så hårt för att få ligga som du säger? 80 % av tjejerna ligger med 20 % av kollarna?
2014-02-09, 10:40
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Fast nu gör du fel genom att endast säga svenska tjejer.
Alla tjejer är lika. Sedan finns det kvinnor som ligger runt och vissa som inte gör det.
Det hade lika gärna kunnat vara norska eller engelska tjejer, det är den totala dekadansen och kvinnans förfall som jag vill uppmärksamma
2014-02-09, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Hur kan då killarna vara tvungna att jobba så hårt för att få ligga som du säger? 80 % av tjejerna ligger med 20 % av kollarna?

Tror inte män jobbar så hårt för att få ligg speciellt snygga män.
Snygga män får allt serverat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in