2013-12-08, 19:18
Medlem
Sluta posta kvinnohat i feminism-forumet, det är arrogant.

Dessa idiotiska åsikter grundar sig i egocentrism och bakåtsträvande mot att sexualitet enbart är till för mannen. Att se sex som något en kvinna ger, och en man tar, är uppenbart skevt och stör både kvinnors och mäns förhållande till sin egen sexualitet.

Detta gör kvinnor osäkra och män till våldtäktsmän, sluta uppmuntra det och inse att män och kvinnor är lika sexuella varelser.

Hora ska inte användas som skällsord. Det är torsken som skapar den osmakliga efterfrågan och ni bidrar till den.
2013-12-08, 19:20
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det är ganska självklart:
  • Man knullar med många olika sexpartner = bra positiv egenskap hos mannen
  • Kvinna knullar med många olika sexpartner = dålig negativ egenskap hos kvinnan (hora)
...

Asch! Det tycker du och några andra losers ur ett grottmongo-perspektiv. Värre än en religiös fundamentalist, töntigt bara.
2013-12-08, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Det är torsken som skapar den osmakliga efterfrågan och ni bidrar till den.
Tvivlar på att det fortfarande finns torsk i Sverige med tanke på hur mycket bängen trålar
2013-12-08, 19:23
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
För en kille är det en prestation att knulla, det är det inte för en tjej. Så enkelt är det

Är du 16 år eller något? Du resonerar oerhört omoget i flera trådar jag sett dig i. Väx upp!
2013-12-08, 19:39
Medlem
munspruts avatar
Oj det verkar känsligt ämne det här! Verkar som jag trampade på lite ömma tår, vad är det som är fel är det för nära sanningen och det kan vara så att jag har rätt i det jag säger?
2013-12-08, 19:44
Medlem
Citat:
Oj det verkar känsligt ämne det här! Verkar som jag trampade på lite ömma tår, vad är det som är fel är det för nära sanningen och det kan vara så att jag har rätt i det jag säger?

Ja, det är klart att det är känsligt för kvinnor då du uttrycker att kvinnors sexualitet bör förtryckas hårdare. Du visar tydligen den sanning feminister kämpar emot, kvinnohat.
2013-12-08, 19:44
Medlem
Citat:

nej är bara som att prata med en fossil från 1800 nånting, mest det som är fel.

Låt mig gissa. Östeuropé?
2013-12-08, 20:09
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Sex är som att skaka hand i Sverige.

Hej!
Tja!
Ska vi knulla?
Ok
Sug min kuk tack
Ok
Hejdå
Hej hej
2013-12-08, 20:14
Medlem
snapphonas avatar
De flesta svenska tjejer har INTE massor med sexpartners, det där är en myt. Killar som får chansen har ofta fler, så vilka är "hororna" här?

Men oavsett vad - hellre hora än förtryckt.
2013-12-08, 20:18
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Sluta posta kvinnohat i feminism-forumet, det är arrogant.

Dessa idiotiska åsikter grundar sig i egocentrism och bakåtsträvande mot att sexualitet enbart är till för mannen. Att se sex som något en kvinna ger, och en man tar, är uppenbart skevt och stör både kvinnors och mäns förhållande till sin egen sexualitet.

Detta gör kvinnor osäkra och män till våldtäktsmän, sluta uppmuntra det och inse att män och kvinnor är lika sexuella varelser.

Hora ska inte användas som skällsord. Det är torsken som skapar den osmakliga efterfrågan och ni bidrar till den.

+1 detta.

Att skylla ens egna osäkerhet på en sexuellt frigjord människa gör inte ens motpart till hora. Inte alls. Ever.
2013-12-08, 20:21
Medlem
Krasigts avatar
Men statistiken pekar väl på att average svensk har 7-10 sexpartners under sin livstid. Länka gärna ifall ni har någon statistik som säger annorlunda.

Folk får väl ha hur mycket sex som helst. Promiskuösa kvinnor är ingenting jag direkt gillar, så jag undviker dem helt enkelt. Inte alls svårare än så,
2013-12-08, 20:22
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:

Du skriver att kvinnor som har sex är horor och ja, det tycker jag är otroligt dumt, omoget och faktiskt lite vridet.

Din mamma har haft sex = din mamma är en hora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in